Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hier aan het wachten en wachten.. hihihi..
Komt goed hoor.. Ik probeer me voor te houden dat het niet raak is.
(maar soms denk ik.... ach.. fantasie) heb van de week gedroomd dat ik zwanger was!
Ik blijf maar lekker dromen

Bloemetje.. balen joh.. van de ziekenhuis bevalling! Maar ja alles wat beter is voor het kindje en jou! En hopen dat het allemaal mee valt!

Nathalie.. Fijn dat bij de vk alles goed is! En wel al lekker vlot die echo!
Ik heb toen ook die glucose meting gehad.. Mijn moeder is ook diabetes..
Alles was goed gelukkig..

Liefs Jazzie

Hoi,

Nathalie, wat fijn dat je ook fijn gesprek hebt gehad, verhelderend is dat he, en lijkt het ook meteen een stuk echter?
Die tas, die heb ik ook gehad, haha, hele hoop dingen zitten erin. Leuk hoor.
En spannend die eerste echo, ik kijk ook alweer uit naar de volgende.

Wat sneu van de kat van je vriend zn ouders. Hoop dat ie niet teveel heeft moeten lijden.

Liefs

Hoi Meiden!!

Hier ben ik ook weer ff! Al weet ik nu echt niet meer of ik nou van voor of achter leef!
Ben echt af dus ga zo ook lekker mijn mandje opzoeken!
Laat ik eerst maar vertellen dat mijn rode duivels zijn geariveerd en ik vind het geweldig. Begrijp me goed maar een zwangerschap is op dit moment ff te veel van het goede!
Ben ook helemaal niet bezig met zwanger worden op dit moment dus het intresseerd me niet zo veel! (nieuwe nod is 7 oktober)

Maar goed. Ik ben dus vandaag naar mijn schoonpapa geweest en ik denk dat ik vanacht weer een beetje met een gerust hart kan gaan slapen!
Het gaat wel aardig met hem al kan hij zijn rechterhand nog niet echt gebruiken en zijn been is nog wat stijf maar verder gaat het wel aardig. Hij lag in quarantaine maar sinds vanmiddag niet meer dus hoefde me niet te vermommen!
Als hij moe wordt merk je dat ook erg goed want hij gaat dan met een dubbele tong praten en hij komt erg moeilijk uit zijn woorden maar gelukkig gaat het verder wel goed!
Weet niet of ik dit al verteld had maar het was geen beroerte maar een epileptische aanval. Omdat er iets gevonden is in zijn hoofd word je daar natuurlijk niet blij van dus we moeten nu nog de onderzoeken afwachten.

Eigenlijk zou ik natuurlijk gistermiddag naar hem toe gaan maar toen ik kon ik Kyra weer ophalen van het kdv. Ze had weer eens koorts en ze is flink aan de diaree!
Toen zijn we gelijk maar naar de kinderarts geweest om urine na te kijken maar dat bleek tot nu toe schoon! (tis op kweek gezet dus zeker weten doen we het nog niet)
Morgen heb ik weer een bel afspraak met de ka dus kan ik hem gelijk melden dat ze nog steeds koorts heeft maar ja... dat mag natuurlijk een paar dagen duren!
We wachten dus weer rustig af.

Vanmiddag hoorde ik ook nog dat een vriend van me afgevoerd was met de ambulance maar verder wist ik nog niets tot net. Hij blijkt een zware hersenschudding te hebben en ligt nu nog in het zh... Hij wordt netjes elk uur gewekt en slaat wartaal uit.... Ook doet zijn geheugen een beetje raar dus wordt goed in de gaten gehouden!
Echt.... Het gaat hier fantastisch!...

Mijn schoonpapa maakte zich best wel een beetje zorgen omdat er zo veel gebeurt in een korte tijd en hij weet iets te goed hoe ik ben... Hij heeft me op mijn hart gedrukt dat als het niet gaat ik me ziek moet melden voor een week en ff lekker rustig aan moet doen! Voor nu gaat het nog wel maar op mijn werk zei ik dat er niet nog iets moet gebeuren want dan kan je me echt letterlijk met een bezempje wegvegen.
Het gaat dus allemaal niet zo lekker hier.. vandaar dat ik hier ook niet zo veel klets nu... Heb er ook niet echt de tijd voor maar goed!

Sorry maar dit gaat echt een ego berichtje worden! Ik lees wel mee hoor maar kan het allemaal maar niet onthouden nu om op jullie berichtjes te reageren!

Tot snel!!!

Liefs,

Frieda

Ik besef het nog niet heel erg goed hoor, gek hè
Tuurlijk is gesprek bij Vk spannend en heel informatief enzo
Komt zoveel op me af op dit moment, mede doordat mij mams helemaal hyper is
Heb haar al beetje afgeremd en gezegd dat ik hier graag op mijn eigen manier allemaal achter wil komen. Dat ik het heel lief vind dat hun zo meeleven, maar ik het er niet steeds elke minuut van de dag over wil hebben. En het nog heel pril is allemaal enzo.
Ik voel me verder best goed. Ik moet er wel aan denken om te eten, om de paar uur gewoon iets en genoeg te drinken. Merk het alleen aan mijn broeken dat ik zwanger ben, hihih. En tuurlijk voel ik me wel anders dan anders. En ben nu ook snotterig, wat steeds erger word lijkt het. Dus daar baal ik ook wel beetje van.

Liefs Nathalie

Geeft helemaal niks dat je alleen over jezelf babbeld Frieda, jeetje wat maken jullie wat mee op het moment. Vind het allang fijn om weer ffies van je te horen.
Sterkte & dikke knufff meis!

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:      
Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08
Frieda,  25 jaar                          3e ronde - 2e kindje                     07-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel  zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 21-10-2008 om 14.40 uur

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur -

Nathalie
* 1e echo        08-10-2008 om 8.40 uur

Hoi,

Frieda,
meid, het zit jullie allemaal niet mee he.
Ben blij weer wat te lezen van jou, maar het is niet erg dat het een ego berichtje is. J e hebt veel aan je hoofd nu, en begrijp heel goed dat je het nu niet kan opbrengen om op ons te reageren.
Meid, denk je wel aan wat je schoonpaps zei? Denk je ook om jezelf? Als het niet gaat ziek melden!!!
Beterschap voor je meisje.
Liefs.

Nathalie,
je bent niet echt misselijk ofzo? wat fijn, hihi.
En broeken, dat is vervelend he, kan ook echt pijn gaan doen?

hier gaat het goed, enkel erg moe, verder gaat het prima.

liefs

Frieda Pas op jezelf! sterkte verder nog!

Maike Sanne! En en en?! Ik hoop zo dat je nu een keer een positieve test heb! Kom laat die eieren eens schrikken! misschien springt er 1 van schrik!

Hier gaat alles goed... Ik voel van alles..
Krampjes.. op en af.. (al drie dagen) Steken in mijn borsten!
het zal welniet.. mijn lichaam houd me oor de gek! Daar gaan we weer!
Ik moet echt weer op aarde komen..
Bah bah bah.. doe normaal 1ste ronde! kom.. het is echt nog niet raak!
Zo effe klagen.. Sorry!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan