Zwanger worden of niet? Deel 3.

Oh Jazzie... Hoop zo dat t de innesteling is !!!! K duim extra hard voor je meis !!!!!!!

Frieda. Meis weet zo ff niet wat ik moet zeggen...
Kop op he !     Rustig aan en anders maar ff thuis blijven van je werk hoor!
K snap dat je nu blij was dat je ongi bent geworden..   je hebt t nu veel te druk met andere dingen..
Hoop dat alles snel beter gaat zowel met schoonpa, kyra als met jullie
Tis niet niks allemaal !!!
We zijn er voor je !!

dikke kus

Ben ik ook weer ff meiden om ff te kijken hoe het met jullie gaat. Nou hier gingen de kwaaltjes TOT gisteren goed, hihih. Wat was ik misselijk vooral gister ochtend, had bijna mijn bed onder gespuugd. Wou mezelf dwingen hap brood te nemen, maar ging zo moeizaam en hielp niet. Dus ikke rustig gaan liggen. Toen ik die ochtend naar de wc ging, ging het al niet zo lekker, en toen kwam ik de keuken in waar al vlees was gebakken en ik van alles rook, bahhh. Dus snel broodjes gemaakt en weer naar bed gegaan. Maar dat ging dus niet zo top. Eerst gaan liggen en toen het afzakte snel mijn broodjes opgegeten en weer gaan slapen. Maar de hele dag wel aanwezig misselijk al was het niet extreem.Net al broodje gegeten, maar nog steeds niet lekker. Tis wat, hihih. Maar ach hoord erbij hè.

Op 1 broek na passen mijn broeken niet meer Bloemetje echt heel vaag. Mijn schoonmams en ouders denken dat ik langer zwanger ben en zetten in op begin april, hihih. 8 okto zullen we het weten hè. Dan krijg ik termijn echo *zucht* duurt nog best lang.

Frieda, wat zei de kinderarts van Kyra meis? En pas je beetje op mezelf!

Spannend hoor Jazzie & Maaike Sanne, ik denk aan jullie *duimduimduim*

Bloemetje, jij ook nog steeds zo misselijk meis? Pas jij je broeken nog? Behalve je werkbroek dan, hihih. Gaat het beetje goed op je werk?

Liefs Nathalie

Hoi hoi!

Hier ben ik weer! Gister weer dagje thuis geweest omdat ik me echt te beroerd voelde, vandaag weer aan het werk! Zag gister ook leuk werk voor 20 uur per week in de krant, dus meteen ff sollicitatiebrief gemaild! Zou mooi zijn maar ze nemen vast geen zwangere aan!

Nathalie, toch ineens de kwaaltjes meid? Hihi... Had ik ook pas met een week of 6 hoor!

Jazzie! Tof! We duimen voor je! Wij hebben allemaal ervaren hoe je lichaam je voor de gek kan houden denk ik, maar toch spannend!

MaikeSanne, al eens een ei meid? Of heb ik er over heen gelezen? Is je mannetje al wat beter?

Hier gaat het wel aardig. Vanmorgen lekker overgegeven weer, zucht. Dacht net dat het beter ging, krijg je dit weer hi hi.. Maarja! kHeb echt een rond buikje nu, niet te geloven hihi.. Morgen ben ik 12 weken! Jippie!!
kHad het er gister met vriendjelief over.. mijn vader is vrachtwagenchauffeur en zit doordeweeks de hele week op de weg.. En we zijn het er over eens dat we wachten met de visite laten komen na de bevalling totdat hij in elk geval geweest is. Mijn schoonouders en mijn moeder mogen wel komen, maar verder willen we geen visite tot mijn papa het kindje oko gezien heeft.. Dus kan zo zijn dat als ik op maandag beval, ze 5 dagen moeten wachten hihi.. Omdat hij ook vaak internationaal zit. Misschien kan hij dan wel eerder naar huis komen, maar dat weten we nu nog niet natuurlijk.. Vind het gewoon belangrijk dat niet iedereen eerst het kindje ziet, en dan hij pas! Gek he, dat ik me daar nou al druk over maak hi hi..

Liefs!

Hi Meis, fijn hè af en toe zo weg dromen. Zover ben ik nog niet hoor. Ik kijk eigenlijk helemaal niet zover. Het enige waar ik nu naar uit kijk is 8 okt dat we dan echo hebben. Gelukkig hebben we de komende weken best aantal leuke afspraken, dat laat de tijd ook weer sneller gaan hè. Dit weekend mijn vriend jarig, de 27ste uit eten, begin okt geloof ik ook nog iets en 11 okto word goede vriend 30 dus allemaal wel leuke dingen.

Voel me idd de laatste tijd dagen niet echt lekker, de kwaaltjes beginnen. Ben nu 6,5 week zwanger. Teministe als het niet langer is, maar dat wachten we nog ffies af hè. Maakt ook niet echt uit.

Ik ga vandaag niet veel doen, dat weet ik wel! Liefs Nathalie

Hoi hoii

Nou   hier gaat t voor geen meter vandaag !
Word wakker met dikke rode ogen en zit weer helemaal onder het eczeem !
Echt niet best. voel me echt kl***.   Hele hoofd gloeit vh eczeem en gevoel dat mn hele kop opgezet is
Meteen gebeld naar het chinese gezondheidscentrum maar kan niet eerder dan dinsdag terecht ! Verdorie !
Dus zal nu meteen chinese thee opzetten   dan kan ik er vanaaf mee beginnen, in de hoop dat het helpt..   Vieze ranzige thee, kijk er nu al tegenop maar als t maar helpt dan heb ik t er voor over..
K ga lekker met jullie mee doen met kokhalzen en overgeven :p   Door de thee moet ik ook altijd kokhalzen en soms overgeven hihi..

Manlief  knapt weer wat op, zit gezellig naast me op de bank maar nog niet aant werk..K word ook giga verkouden, neus zit al helemaal dicht en mn lippen zijn giga droog... Shit zooi !
Gaat weer lekker hier.. dan heb je eens een dag vrij..... zucht...

Maaike Sanne,
Wat balen dat die exzeem er weer is. En nog verkouden ook, het zit niet mee vandaag.
Hoop dat de thee helpt.

Mitsj,
zou leuk zijn een baan voor 20u in de week. ik hoop voor je dat het wat word.
spannend hoor.

nathalie,
misselijk opeens, het is begonnen. En spannend is het, dat je niet zeker weet hoelang je zwanger bent, nog even afwachten.
mijn broeken passen nog wel, maar vaak ga ik me naar voelen, dus echt lekker zitten ze niet meer.
op het werk gaat het goed. probeer de zware werkjes niet te doen.

Liefs.

Jeetje meiden, misschien moeten we samen op een grote lounche bank gaan liggen ofzo. Beetje babbelen, filmpje kijken, teiltjes en tissue's erbij, tis toch wat
Ik ga nu kopje thee proberen te drinken. Was net ff met mijn schoonmams mee naar de winkel zodat ik toch ff buiten ben. Toen ik terug was meteen weer misselijk, grrr. Net glas water op, en ging wel redelijk, totdat ik weer opstond, grr. Maar ik ga niet klagen hoor, dit wil ik zelf hè, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi nathalie,
die bank klinkt me heerlijk haha.
De misselijkheid die jij beschrijft ken ik goed, bij mij is ze nu twee dagen weg. voel me soms nog wel beroerd, vooral op me werk, bij bepaalde geuren, van jus, vanmorgen van prei en postelein, haha.
verder kan ik weer wat beter eten, en krijg ik af en toe ook van die buien dat ik echt honger heb en lekkere trek, dus gaat gelukkig weer wat beter.
vermoeidheid blijft. Maar ach, hoort erbij.

Ik zit nu oprah winfrey te kijken.
Gaat over misbruik bij kinderen via internet met webcam. Ik hoop echt dat dit nooit bij ons gebeurd. Zo moeilijk om dit te zien. Hoeveel pijn die kinderen en ouders hebben.  

Nathalie, ik hoop dat de misselijkheid niet erger word.

Liefs

Terug
Bovenaan