Zwanger worden of niet? Deel 3.

Nou ik heb vanmiddag in  bed gelegen hoor meiden. Kreeg er zelfs geen thee door. En werd zo draaierig en misselijk, dus ben in bed gekropen en daar aantal uren geslapen. Voel me nu wel iets beter. Vanavond wat macaroni gegeten. Moest er eerst niet aan denken, en zat met muizenhapjes te eten, maar toch wat op. Zit nu lekker op de bank. En zoals ik me nu voel doe ik het er wel voor. Heb allen last van de rook van mijn schoonmams, maar durf er niks van te zeggen.

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:      
Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08
Frieda,  25 jaar                          3e ronde - 2e kindje                     07-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel  zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 21-10-2008 om 14.40 uur

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur -

Nathalie
* 1e echo        08-10-2008 om 8.40 uur

Hoi Nathalie,
Toch wat kunnen eten, fijn.
Zelfs thee vanmiddag niet binnenkrijgen, wat balen.
Maar nu weer wat opgeknapt.
Ik zou het toch tegen je schoonmams zeggen hoor, gewoon dat je er wat last van hebt, ze begrijpt het vast wel als je zo beroerd bent meis.

Hier gaat het goed, net naar hondenschool geweest met buddy.
Haha, hij is toch een van enige honden die het drukste is hoor, haha, en die het moeilijkste zijn aandacht erbij kan houden, thuis gaat het allemaal prima, en als ik hem eenmaal na lange tijd afgezonderd krijg tussen ons, dan gaat het ook goed, hihi,heeft alleen toch wel ff de tijd nodig.
Verder gaat het prima.
Zo wel lekker bedje in, morgen nog een dagje werken, en dan lekker niks doen.

Vanmiddag op zoek geweest naar positiekleding, in dorp van me werk, veel winkels, niets gevonden, whaa, balen hoor, morgen kan ik nog 1 winkel opzoeken, waar ik nog niet ben geweest. ga ik maar even doen, al heb ik een broek die ik vaak uitwas, haha, als ik maar broek heb die lekker zit.

Liefs

Hoi Meiden,

Even ego berichtje van mij. Sorry daarvoor alvast.
Ik weet even nite goed hoe ik me voelen moet.
Ben net naar toilet geweest, had donker bloedverlies, ook bij het afvegen, klein beetje pijn in buurt van vagina, maar heb ik ook met me blaasonsteking gehad.
Vanavond op de hondenschool heb ik wel even moeten rennen.
Hoop dat het daarmee heeft te maken, maar lijkt me sterk.
Heb niet echt krampen, wel gevoel dat ik vloei, maar dat is misschien maar het idee/
Ik ben hier zo van geschrokken, nou dames, ik wou jullie dit even laten weten.

Liefs

Jee Bloem! JA ik snap dat je erg geschrokken bent!
Oppepertje.. mijn sch-zus had met 13 weken ontzettend vloeiing.. Echt met stolsels en al.. Maar kindje zit er nog! je bent veel meer doorbloed en de een heeft het sneller dan de ander.. het kan zijn dat er een adertje gespannen is..
Bij twijfel.. vk bellen!

Liefs Jazzie

Jeetje Bloemetje ik schrik ervan. Hoe is ie nu? Verlies je nog iets? Zal idd met de doorbloeding te maken hebben of misschien met je blaasontsteking. Sterkte meis! Hou je ons op de hoogte?

Hier weer misselijk, ik moet zo echt weer ff broodje maken, maar opstaan is een kriem, hihi. Maar ach heb het er wel voor over. Heb de eerste weken zonder misselijkheid mogen doen. Mijn schoonmams weet het ook hoor en was trots op me dat ik gisteravond toch iets had gegeten. Scheeld wel dat ik zelf niet hoef koken met al die geurtjes enzo. Vanavond eten we hier nog en dan heerlijk naar huis. Want ja hoor de tv doet het weer, yippie!

Wens jullie fijne dag en tot later!

Liefs Nathalie

Heeeyy goedemorgen!!

Bloemetje, ik schrik er van meid! Hoe is het nu met je? Verder nog bloedverlies gehad? Schijnt wel normaal te zijn hoor, als het maar niet teveel is enzo.. Of hevige  buikpijn er bij krijgt! Ben echt heel benieuwd hoe het nu met je is!

Nathalie, fijn he zwanger zijn :p De eerste paar weekjes had ik ook niet zoveel last, maar vanaf week 6 was het ook helemaal mis bij mij hihi..

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Vanavond gaan vriendlief en ik, samen met  een heeeeeeel lief vriendinnetje van me en haar mannetje naar Appelpop in Tiel! Heb ik echt mega veel zin in! Ellen ten Damme komt optreden, Krezip en Blof!! Dus wordt vast super!!!

Fijn weekend alvast allemaal, en laat je even weten hoe het met je is Bloemetje?

Liefs!

Hhahah ja de kwaaltjes zijn begonnen hoor Mitsj, maar goed tis voor goed doel. Als ons kleine aapje maar goed groei, dat we hem/haar 8 okt goed kunnen zien, hihih

Mijn vriend is vandaag jarig. We zijn nu nog bij mijn schoonouders, maar gaan vanavond na het eten naar huis. Want eindelijk zijn onze tv & i-net problemen opgelost. Het moet alleen allemaal weer aangesloten worden enzo. Morgen avond feestje voor mijn vriends verjaardag thuis. En zondag middag komen de opa's & oma's ff op de koffie. Dus dan is het weekend alweer voorbij.

Heel veel plezier Mitsj, klinkt er gezellig! We horen wel hoe het was.

Bloemetje, Frieda, Jazzie, Maaike Sanne (vergeet ik nu nog iemand? sorry dan) hoe is het met jullie meiden?

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan