Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Nathalie, jippie, weer naar huis. heerlijk, weer in je eigen bedje slapen. En vanavond nog even bij schoonouders eten. hihi. lekker he, niet moeten koken.

Mitsj, heel veel plezier.

Jazzie,ik hoop dat jullie gelijk hebben.

Even over hoe het hier is,nog steeds wat bruinverlies, word niet helderder ofzo. Maar het gaat ook niet weg, heb niet meer in mn broek gehad, maar wel steeds met het afgeven, en soms bij het plassen.
Heb ook verloskundige gebeld, ze zei dat het alle kanten op kan gaan, maar dat miskraam ook zeker niet uit te sluiten is, omdat kindje met eerste echo kleiner was dan aan de hand van laatste ongi. Moet niet meteen in zak en as gaan zitten. Maar, er wel rekening met houden.
Hoe cru het misschien is om te zeggen, maar ik ga er beetje vanuit dat het mis gaat. Ik weet niet waarom, maar ik voel me opeens zo anders. Al was ik wel misselijk vanmorgen. Paar keer moeten kokhalzen, en voelde me erg slap.
Verdrietig, helemaal op. Ik ben gewoon zo bang, misschien is dit zelfbescherming, ik weet het niet.
Ik ga nu eerst even bellen of ik echo kan vervroegen.

Liefs

Jeetje Bloemetje meis het kan ook gewoon goed gaan hoor. Zolang je niet helder rood bloed verliesd en onwijs buikkrampen hebt. Ohhh hoop zo dat het goed mag gaan meis. Grrr wat is dat hier toch met mk. Doen we niet aan hoor. Het moet gewoon goed gaan!

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
ik wil er ook niet aan meewerken, maar heb wel het gevoel dat het daar eens op zou kunnen uitdraaien.
Ik heb niet echt krampen, af en toe steekjes. Maar kan ook baarmoeder zijn volgens vk.
Dus, erg duidelijk vond ik het niet echt.
Wachten verder af, baal er alleen van dat ik nu alleen thuis ben.

Liefs

Je kan wat bloed verliezen om meerdere redenen hè. Dat hoeft niet mk te beteken, maar snap dat je er wel rekening mee houd hoor. Zou ik ook hebben en zou er heel bang en onzeker van worden.

Dikke knufff van mij

Dank je voor je knuffel,

Ik weet dat het niet hoeft te betekenen dat het mis gaat.
Maar ja, als verloskundige ook niet duidelijk wat zegt, dan werkt dat ook niet mee om jezelf rustiger te voelen.

Nou, nog drie uurtjes en dan is mn mannetje dr weer.
Kijk zo uit naar zn knuffel, pff, duurt me nog veel te lang.

Liefs

Kan ik me voorstellen meis. Ligt ook aan vk denk ik hoor. De een zegd maak je geen zorgen kan voorkomen en andere bereid je voor op het ergste. Nog ffies en je mannetje is thuis kun je lekker tegen hem aankruipen.

Ik ben hier bij mijn schoonouders nog ff lekker in bad geweest. Maar moest daarna weer liggenomdat ik niet lekker was *zucht* nu maar eens ff gaan aankleden, hihih

Liefs Nathalie

Hoi,
Lekker, midden op de dag bad induiken. hihi. ik denk dat ik dat morgenavond even doe. mijn moeder is morgenavond weg, ze heeft feest, maar wij gaan daar slapen, zondag verjaardag van me broertje vieren(ooh, denk er opeens aan, moet nog cadeautje kopen, geen idee wat, hij is zes geworden, iemand idee?)
Dus daar morgenavond maar in bad duiken. heerlijk lang. hihi.

Het bloed lijkt wat minder te worden, had net minder aan mn papiertje, me misselijkheid is er licht, en ben weer onwijs moe. ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

we zouden het aan familie vertellen dit weekend. wat zouden jullie doen? het wel zeggen?

Liefs

Hoi hoi..
Ja Nathalie.. idd vanaf 6 weken de kwaaltjes is vrij normaal.. Duurt dan ook wel lang als je je zo beroerd voelt.. Wordt beter! Wel lekker dat je zo vertroeteld wordt.

Bloemetje..   Ik vind het wel balen dat ze niet wat zorgzamer zijn zeg! Ik weet wel dat de vk hier dan al lang een echo hadden gemaakt.. gewoon voor je geruststelling!
Die hebben dan ook zelf een echo apperaat.

Hier gaat het wel.. ben gebroken! moe en emo! bleeeh..  Flip de pan uit om niks!
Ben ook erg moe.. dus dat zal daar wel van komen.. (niet even gaan rusten dan he?)
Verder gaat het prima.. Voel NIKS meer.. dus.... Reken op een ongi volgende week.

Meiden hoe is het verder?

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan