Zwanger worden of niet? Deel 3.

Zooo hier ben ik weer.. verveel me dood !!
Echt niet best.. Heb geen idee wat ik even moet doen.. Er is genoeg te doen, maar ben te moe om echt iets te doen.. dus dan maar wat surven en hier wat rondhangen.. al word er over t algemeen niet veel geschreven op alle topics..
Iedereen heeft t druk of is zwanger hihih

Volgens mij word m huid weer iets beter, tis nog langg niet over.. maar t lijkt al wat beter denk ik.. ach ik weet   t ook niet !
K hang lekker op de bank (nog steeds..) strax desperate Housewifes kijken en dan op bed !!!   K geloof t wel weer voor vandaag

Gezellige avond girls !

Ik vermaak me prima op de bank hoor Maike Sanne, ga me niet te druk maken
Net eindelijk naar de wc gekunt, pff ben 5 kilo lichter, hihih.

Fijne avond! Liefs nathalie

Maike Sanne.. Zo breng ik nu al een week mijn avond door hihihi!
Ik hoop zo op iets moois voor je!

Bloemetje. het begint te komen dat het doordring hihihi.. Mijn lijf laat het me ook al aardig weten.. Dus. (nog niet misselijk hoor) heb wel elke dag nu  hoofdpijn.
Hoop dat dat afzakt.

Hoe was de scan Frieda? Nogmaals sterkte!

Nou meiden.. weltruste voor straks vast!

Liefs Jazzie

Zoonlief vond dat de nacht lang genoeg geduurt had!
Nu vind ik kwart over 8 wel netjes hoor  Maar als je s'avonds niet in slaap kon komen.. En denk pas rond half 2 sliep.. dan is het hard!
en ik had nog zo gehoopt dat   hij me nog een uurtje gegund had!!!
hihihihi..
Hoe is het met jullie vandaag?

Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie, balen zo een korte nacht, haha. Nu waarschijnlijk best moe?
En het begint door te dringen, fijn is dat he. hihi.

Hier gaat het goed, buikpijntjes zijn weer weg, en vanmorgen af en toe weer misselijk geweest, en erg moe, deed alles verkeerd op het werk Kzeg nou, volgens mij sta ik te dromen, haha. Maar voelde me ook niet echt lekker hoor.
Dus ik denk zo maar een middagslaapje doen. Hoop dat Buddy het met me akkoord is.

Hoe gaat het met jullie dames?

Liefs

Hoi hoii

De zwangere dames liggen nu lekker te dutten, en ik kom er net af haha !
Erg he !   Tot 10 uur geslapen en toen tv gekeken en een eeuwigheid onder de douche gestaan en de wasmachine maar ff aangezet.
Nu zo mn haar ff drogen en de vaatwasser legen en weer vullen.. bah..
Heb echt nergens zin in !
Vanmorgen toen ik van bed ging te plassen leek mn eczeem mee te valle, maar uurtje daarna 1 en al velletjes !! Leek gewoon een monster !
Nu probeer ik het vet te houden maar t is zoooo droog !! Olie trekt er meteen in..
Gaat lekker hiero...
Ohhh... als t maar voor een goed doel is, maar k geloof niet dak zwanger ben...
Begin t steeds minder te geloven....Ohh dames duim goed voor me !!
He jakkes.. rottige twijfel !!!!
Nou ik zal proberen n voeten te bewegen...
K hoorde gistre iemand zeggen.. ik ben lui geboren hahahha!    

Lekker lui topic hier zeg! Vannacht dacht ik bah morgenvroeg weer misselijk wakker worden. Maar mijn gebeden zijn gehoord, het viel mee. Maar ik dacht laat ik toch iets eten, anders ben ik dalijk wel misselijk. Ik viel keer op keer weer in slaap. En heb het lekker laten gebeuren. Op gegeven moment kwam mijn vriend mijn wakker kussen. Dus toen ben ik maar uit bed gegaan. Er was nog vlees over van gisteren, dat ging mijn vriend warm maken en toen ging het mis, ikke weer misselijk. Ik was bezig met de vaat, maar moest dus eerst ff iets eten. Daarna beetje bij beetje iets opgeruimd, en dan weer liggen, dus gaat hier ook goed, hihih. Dacht laat ik eens ff mijn lappie van boven halen. En de was meegenomen. Die zal ik dalijk ook maar eens ff aan zetten, want gaat niet vanzelf hè?

Liefs Nathalie

Hahah ja echt lekker lui !!
Ben gezellig met een collega aant msn'e.. dus nog steeds niet veel gedaan..
Heb ook totaal geen trek, beetje misselijk zelfs na mn kopje thee
K zal zo eerst een trui aantrekken, heb vanacht de cv ook aan laten staan dom he??
Het mn was lekker in de droger gedaan,zachte handdoek is beter voor me nu..
Mn hoofd is nog vuurrood.. Kan wel janken als ik in de spiegel kijk !!

Terug
Bovenaan