Zwanger worden of niet? Deel 3.

Meis, niet in de spiegel kijken, als ik dat doe dat schrik ook ook. Ik zit ook onder de plekjes. Niet zo erg als jou natuurlijk, vind het heel naar voor je meis. Ik doe de handdoeken ook altijd in de droger hoor. Moet geen schuurpapier hebben als ik me afdroog. Maar hier is de wasmachine nog niet eens aan, hihih. En zie er ook niet uit. Misschien word het vandaag nog wat met me, maar kan het niet beloven, hihih

Liefs Nathalie

Hoii andere luilak hihih

Heb inmiddels de vaatwasser al uitgeruimd en weer ingeruimd haha
Weer een stapje verder haha...
Strax samen met mannetje maar ff opruimen. Moet morgen oppasse en mn vriendin komt helpen :)
k Zal nog al even een lekkere cake bakken voor mannetje ;)   Lief he hahaha

O jaa Jazzie jij ook gefeliciteerd met je mannetje !!   Dikke kuss

Jazzie gefeliciteerd met je mannetje!

Hier ook de vaatwasser al in & uitgeruimd hoor, en de was al beneden, hier en daar beetje opgeruimd. Zal dalijk nog ff de vaatwasser weer uitruimen en wasje aanzetten, maar mijn buik protesteerd een beetje en ik word zelfs moe van het nisk doen, hihih. Ben niet 100% fit en daar baal ik van. Maar ja hoe meer ik ergens tegenin ga hoe erger het is, dus tja dan moet ik maar ff verstandig zijn hè.

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs Nathalie

Goedzo Nathalie !!!!
De andere meiden laten het afweten hahah.. komen vast vanaaf wel ff gluren :p
Heb je msn nath??

maikesanne@live.nl

xxx

Hoi,

Jazzie, gefeliciteerd met je man.

Nathalie en Maaike Sanne, lekker aan de klets geweest. hihi.
Ik lag lekker te tukken op de bank, en daarna al gekookt voor net, had er ff heel veel zin in, dus maar gedaan, dan maar opwarmen, hihi, maar blijft nog wel ff warm.

Haha, dacht, laat ik eens gehaktballen maken, in de anderhalf jaar dat ik hier nu woon. Is het me voor het eerst gelukt mooie gehaktballen te maken, en goede jus, haha, het mislukte altijd. Maar vandaag is het me gelukt, ooh wat gaat vriend blij zijn hahaha. Ik ook hoor, stiekem toch beetje trots dat ik het eindelijk te pakken heb. . (gehaktballen kennen ze in belgie niet, haha, dus vandaar dat ik het nog leren moest).

Verder gaat het goed hier, lekker een positiebroek aan getrokken, vriendlief zegt te zien dat me buikje onderaan wat dikker word. En zelf heb ik daar nu af en toe echt gevoel dat me buikje daar zit. haha. beetje drukkend gevoel, maar niet vervelend.

Frieda, hoe gaat het met jou?

En andere dames?

Liefs

Ik heb je toegevoegd hoor Maike Sanne, zie je wel verschijnen

Bloemetje en en en wat vond je vriend van de gehaktballen, hihih
Ik heb net aardappelen geschillend voor de boerenkool en de vaatwasser uitgeruimd, en de was aangezet, jaja gaat de goede kant op hier. Steeds als ik iets heb gedaan ben ik weer niet fit, grrr. Maar ik kom er wel hoor. Mijn mannetje is dalijk lekker vrij.

Wens jullie allemaal hele fijne avond!

Liefs Nathalie

Hoi,

nathalie,
Vriend vond het lekker, haha, gelukkig. Hihi, de spitskool die we op hebben, brr,nee ik vond het niet lekker, maar ik hou er ook niet zo van.

Hier is het bloed weer beetje terug met het afvegen, nu iets lichter dan vorige week, maar net wel moeite zitten doen om naar toilet te kunnen wat niet lukt. Hoop dat het daardoor komt, morgen toch nog maar eens proberen te bellen om echo te vervroegen.

Liefs.

Fijn dat je mannetje de gehaktballen lekker vond meis! Moet er nog een beetje om lachen, hihih

Ik kon ook al dagen niet goed naar de wc, maar gisteren, pfff ben toch wel 5 kilo kwijt geraakt geloof ik. Ik ben soms ook bang hoor dat ik wat bloed verlies, maar hier gaat het gelukkig nog goed. Het kan om meerdere redenen zijn hè meis. Hoeveel weken ben je nu zwanger? Hopelijk kan je de echo nog wat vervroegen. Mijn vriend vind het ook maar lang duren hoor voordat het 8 okt is. En om eerlijk te zijn lijken de dagen hier idd niet snel genoeg te gaan. Lijkt me zo bijzonder die echo.

Ik vind dingen ineens ook niet meer zo lekker gek hè dat je smaak van dingen ook veranderd. Tis toch iets wonderlijks zwanger zijn. Maar ook het zwanger willen worden is hele fase hè.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan