Zwanger worden of niet? Deel 3.

O Jee Nathalie.. dus pijn na je behandeling !! Jakkie !!
K heb nog wel een plekje op mn grote hoekbank hoor ;)
K lig hier heerlijk in sportbroek en een hele sexy (NOT) fleestrui hahaha
Laptopje op schoot, tv aan, fles water en kan thee erbij... Lekker !
Zolang er nu maar niemand bij de deur komt hahaha ;)

Jakkes nog een week voor ik kan gaan testen !!
Echt jullie zeggen allemaal dat de kans groot is dak zwanger ben , maar ik weet t niet
Zelfbescherming hihih

Hb t trouwens weer uitgesproken met mn vriendin hoor !!   Is allemaal weer koek en ei :)
Toen ik haar net vertelde dat mn eczeem er weer is zei ze..Jaaaa je bent zwanger !!
Hoop zo dat jullie gelijk hebben, maar k durf t bijna niet te geloven
Manlief denkt t ook.. die heeft zelfs zn pc al verkocht .. zn reden was dat wanneer we een baby krijgen de pc er toch weg moet hahaha...
Nou dames, ik ga eventjes een slaapje houden..dan strax koken.. bah..

Tis hier wel stil hoor of itte jullie allemaal op t zwanger forum???

Nee deze zwanger muts is in slaap gevallen, hihih
Sliep ik bijna, belde oma: of we vanavond lekker groente soep wouden hebben
Nou tegen de groente soep van oma zeg ik geen nee
Ben nu aan het koken. Het zou stampot boerenkool worden, maar zijn boontjes geworden, met aardappelen. Anders moest ik nog zoveel aardappelen schillen en sta de zwabberen op mijn benen. Bah vlees bakken. ohh nee het zijn vissnitzels, kijken of dat lekker is. Nu totaal geennnn trek, probeer zowiezo soep en misschien knap ik daarvan wat op. Behandeling heeft me niet veel goeds gedaan geloof ik, maar ja zal wel lichamelijk reactie erop zijn. Ik plof vanavond wel weer bij je op de hoekbank Maike Sanne, hihih (die heb ik hier ook namelijk) tv kijken, filmpje erbij.

Hoe is het met de rest van de meiden? Hoe zijn jullie je dag doorgekomen?

Liefs nathalie

Frieda! Sterkte! Ik hoop ook dat het allemaal meevalt!

Nahtalie.. ook al lekker geslapen? heerlijk.. man wat ben ik moe!!!! Super moe.
Nog ff en dan ga je je ook weer beter voelen!

Maike sanne! Ik duim voor je!!! Ik denk dat ze misschien allemaal wel gelijk hebben!!

Hier rommelt het al aardig!! Ben super moe! Voel mijn baarmoeder de hele dag (denk ik)
En mijn darmen beginnen ook een stapje terug te doen..met gevolg pijnlijke opgeblazen buik!
hihi.. voel me al zwanger.. 1 bh past al niet meer.. gaat goed

Liefs Jazzie

Hhahha Jazzie gaat de goede kant op dus bij jou. Hier begin ik het nu ook steeds meer te merken aan mijn borsten. Foei wat deden die gisteravond pijn zeg. En af en toe van die felle steken. Maar we gaan gewoon door hoor. Het hoord er allemaal bij en kan veel erger dan dat ik heb geloof ik hoor. Dus ik klop nog ffies af.

Meer dan naar mijn lichaam luisteren en voor mezelf en ons kleine aapje zorgen kan ik niet. Ohh ja en ook nog voor a.s. papa natuurlijk. Maar die zorgd ook wel voor ons.

Maike Sanne & Frieda, jullie moeten wel snel volgen hoor, het is zo saai zonder jullie!

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:        
Maike Sanne, 24 jaar              1e ronde na mk- 1e kindje         24-09-08
Frieda,  25 jaar                                  3e ronde - 2e kindje                              07-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel  zit er niemand op het wachtbankje, kom op meiden!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 21-10-2008 om 14.40 uur

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur -

Nathalie
* 1e echo        08-10-2008 om 8.40 uur

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:        
Maike Sanne, 24 jaar              1e ronde na mk- 1e kindje         24-09-08
Frieda,  25 jaar                                  3e ronde - 2e kindje                              07-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel  zit er niemand op het wachtbankje, kom op meiden!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 21-10-2008 om 14.40 uur

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur -

Nathalie
* 1e echo        08-10-2008 om 8.40 uur

Hoi Dames,
hier was ik ook weer, had vanmiddag een scholing op me werk.
Dus nu pas weer tijd om eens te komen kijken.

Frieda,
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat het allemaal goedkomt.
We denken aan jullie. Heel veel sterkte, en dikke knuffel.
Ben ook erg blij dat het tussen jou en Mitsj zo goed klikt, en dat je veel aan dr hebt.
En zoals Nathalie zegt, het moet niet alleen over zwanger zijn en worden gaan.
Als je je verhaal hier kwijt wil, dan kan dat. Maar dat weet je.
Hoe was de scan van je schoonpap?

Nathalie,
We hebben inderdaad niet meer naar je auto gevraagd. Sorry.
Maar wat fijn dat je hem hebt kunnen betalen, wel met schulden.
Maar je hebt ook je vrijheid nog. En ik denk dat dat wel een erg prettig gevoel is, zeker met jullie kleintje straks.
En radio 538 niet betaald. Vind het zo raar, soms worden er rekeningen betaald omdat iemand door zn stoel zakt, en mensen die het dan echt nodig hebben, waar een heel verhaal achter zit. Die niet. Vind ik soms wel jammer, want het was je zo gegund.
En weer zo misselijk, balen. Hopelijk gaat dat wanneer je 12 weken bent weer beter.

En wat balen dat je zoveel last hebt van de behandeling, normaal heb je dat niet? morgen eens bellen? Wat het kan zijn?

Maaike Sanne,
Oh, wat balen, ziek thuis, en zo moe. Ik hoop dat dat een mooie reden heeft waarom je zo moe bent. En je exzeem. Ik duim voor je, en veel beterschap meis.
Wat fijn trouwens dat je het weer hebt uitgesproken met je vriendin.
En nog een weekje, spannend. ik duim voor je.
En het eten op werk, ja gaat wel goed, haha, alleen niet zo als ik bij het vlees sta zoals vandaag, vind vlees niet zo lekker meer nu, en dan is het soms erg lastig om daar te staan, haha.

Mitsj,
hoe gaat het met jou?

Jazzie,
dringt het al door dat jullie zwanger zijn?

Hier gaat het goed.
Af en toe nog beetje bloed, nou ja, oud bloed, met beetje slijm, maar ook minimaal.
Verder nog misselijk(wel stuk minder,als ik op tijd eet) en moe.
Ook op mn buik liggen word onprettig, maar langs andere kant is het ook wel even prettig voor mn rug, heb laatste dagen tegen de avond aan best vaak last van zere rug.
Verder alles prima.

Liefs

Wat is het toch wat met ons allemaal hè. Stelletje kneusjes en zwangere mutsen bij elkaar. We maken in elk geval genoeg mee, pfff. Fijn om met jullie te kunnen keltsen. En geeft helemaal niet dat jullie niet naar mijn auto hebben gevraagd hoor. jullie hebben me de hele tijd gesteund, wat ik ook meemaak. En er gebeurd weer heel veel in dit topic hè. Wanneer krijg je schoonpaps die scan Frieda?

Hier sprak ik mijn schoonmams net op msn, hun hond hebben ze moeten laten inslapen. Hij was net als hun kat ook al 13. In een tijd van een week twee oude huisdieren weg moeten brengen, jeetje zeg. Ze hebben nu alleen nog een papegaai. Maar wat zal dat wennen zijn zeg zonder kat & hond. Echt sneu!

Haha Bloemetje van dat vlees herken ik. Ik had ook moeite met eten koken en jijmoet er mee werken en met je neus boven staan. Nu ik weer iets heb gegeten gaat het ietsjes beter. Dus proberen dit maar vast te houden hè.

Ik ga lekker ff tv kijken. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan