Zwanger worden of niet? Deel 3.

Ohhh wat super voor jullie Jazzie. We dachten het al hè meis
GEFELICITEERD voor jou en je gezinnetje! Geniet ervan!

Liefs Nathalie

Volgens mij gaan we huis mussen worden, hihih. Ik vind het ook heerlijk om nu weer thuis te zijn. En heb gisteren de verwarming ook al aangehad. Maar doordat ik zo vergeetachtig ben, ben ik die vannacht lager vergeten te zetten. Dus ik ging vannacht naar de wc, pff warm was het daar in de badkamer, die verwarming bleek ook open te staan. Vandaag stinkt ons riool zo, bahh! Ruik natuurlijk nu dingen extra.

Bloemetje wat leuk al die reacties meis, en fijn dat je geen bloed meer heb verloren. Nancy uit andere topic had dat ook meis. En heeft een week rustig in bed moeten liggen. En vandaag echo. Nu blijkt ze nu vanuit baarmoeder te bloeden, maar vaginaal en waarom weten ze niet, maar die heeft dus ook donker bloed. Dat kan voorkomen meis. Je kunt er idd niks tegen doen als het wel mis gaat. En hoe later je echo nu hebt, dan weet je ook steeds meer zeker dat het echt allemaal goed zit. Gewoon goed voor jezelf zorgen en naar je lichaam luisteren, meer kun je niet doen.

Ik wist eerst ook niet wat ik aan de reactie van mijn broertje had, ik dacht dat ie het niet zo zag zitten als je paar keer opmerking krijgt: ''Ik word toch geen oom hè''?
Maar hij blijkt ook helemaal hyper en heel fijn voor ons te vinden. Hij en zijn vriendin zijn opzoek naar koophuis en hebben een huis op het oog nu. Waren vandaag bij makelaar geweest en morgen gaan ze nog een keer kijken bij het huis, dus wie weet. Daar is een speeltuintje met zandbak bij het huis. Dus hij zei meteen al, ja voor jou kleine, hihih. Wel leuk die reacties dan. Hoop voor ze dat ze dat huis kunnen kopen, zou leuk zijn!

Ik heb vanmiddag ff geslapen en ga zo lekker nog ff zwemmen.
Mitsj wat raar dat je bijna flauw viel meis. moest wel lachen toen je zei dat jullie baby waarschijnlijk niet van Ellen ten Damme houd, hihih. Ja wie weet. Ik zat net op de bank en toen zei mijn vriend ineens: ''Schat'' dus ik zo ''ja?'' ''Je word mama zegd ie'' hihih zo uit het niets. Dus ik zo ''Ja en jij word papa, een hele lieve'' Moest je die glimlach zien, echt zo lief!

Ik ga nu afsluiten, spreek jullie vanavond misschien nog ff of anders morgen weer.

Liefs Nathalie

Jazzie.. Ik sprak je net al en heb je al gefeliciteerd maar alsnog

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD !!

Meis we zeiden het al he !!   Ohh meid ben zo blij voor je !     Je zoontje krijgt er strax een zusje of broertje bij!     SUPER !!!!!!!!!
Meis geniet er lekker van !!

Giga dikke zoen van mij !!

Jazzie!!!!! GEFELICITEERD MEID! ZO SNEL AL, BOFKONT! En, wanneer ben je uitgerekend enzo???? Leukleukleuk! Gefeliciteerd!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jazzie, Gefeliciteerd meis!!! Echt ontzettend stoer en snel :D

Dus meiden!! Hoe gaat het met jullie?? Ik heb weer eens geprobeerd te onthouden wat jullie allemaal hebben geschreven maar het lukt me maar niet om het te onthouden!
Sorry!!
Ik schreef zaterdag dat ik erg veel aan mijn hoofd heb en dat komt omdat we erg vervelend nieuws hebben gehad vrijdag middag. Mijn schoonpapa heeft namelijk een tumor in zijn hoofd en ik weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.
Dit hoorde we vlak voor we zouden vertrekken naar Appelpop maar zijn gelukkig toch gegaan want de afleiding was erg lekker!
Mijn schoonpapa krijgt morgen nog een scan om te kijken of er uitzaaiingen zijn enzovoorts... Erg spannend nog. Daarna gaan ze bepalen wat ze gaan doen!
Dit is dus iets wat mij heeeeel erg bezig houdt.
Ook moeten we vrijdag met Kyra weer naar de ka om te kijken wat voor een onderzoeken ze nu weer gaan doen enzo....

Maar goed! Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal een beetje meevalt!
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik wat minder meeklets maar dat betekend niet dat ik niet mee lees!
Op het moment heb ik namelijk niet zo veel behoefte aan het kletsen over zwanger worden/zijn.....

Nathalie, Hoe gaat het met jou?? Heb je al meer nieuws over je auto???  

Maike Sanne, Las ik nou goed dat je je ei had gehad??? Beter hoor! En je exceem weer terug?? Wellicht betekend dat weer goed nieuws :D

Bloemetje, fijn zeg dat iedereen nu lekker op de hoogte is he van je zwangerschap...en nog steeds erg last van misselijkheid enzo?

Mitsj, met jou praat ik nu erg veel maar wil alleen ff het volgende kwijt: je bent een schat!!!!

Jazzie, Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoe lang ben je nu eigenlijk zwanger? Echt stoer dat je zoontje een broertjes of zusje krijgt :D

Nou meiden, Jullie zijn weer op de hoogte van mijn persoonlijke soap.......
Maar geen zorgen hoor! Komt allemaal wel goed.... moet het alleen een plekje zien te geven!!

Liefs,

Frieda

Jeetje Frieda wat erg allemaal zeg meis! Krijg er de rillingen van. En met Kyra weer allerlei onderzoeken bij de ka, je zult wel helemaal gesloopt zijn. Het hoeft hier niet alleen over zwanger zijn of zwanger willen worden te gaan hoor meis, maar dat weet je. Wil je heel veel sterkte wensen en denk aan jullie

Lief dat je naar mijn auto vraagd. Ik heb zondag de rekening zelf moeten betalen, omdat Radio 538 mijn rekening er niet uit heeft gekozen. Heb nu dus schulden, maar ja kan wel hoog of laag springen of gillend gek worden. Het belangrijkste is dat de auto nu van MIJ is en ik MIJN vrijheid niet kwijt ben. Want anders zou het veel slechter met me gaan. Heb vrijdag een gesprek met Mee Drenthe om te kijken of hun mij nog ergens in kunnen ondersteunen, dus we zien het wel hè meiden.

Vandaag hier erg moe, vanmorgen om 6.30 uur al bakje yoghurt want pff was weer misselijk. Om 10.00 uur alweer iets moeten eten want werd weer misselijk wakker. Maar ja gewoon rustig aan doen vandaag en dan zal het wel wegtrekken.

Ik moet er nu vandoor, spreek jullie snel weer.

Dikke knufff voor jullie allemaal! Liefs Nathalie

Jeetje Frieda ! Het zit jullie ook allemaal niet mee he !
Heel veel sterkte toegewenst !!
En zoals Nathalie zegt, hethoefd hier niet altijd over zwanger zijn./worden te gaan he !!
Maar k begrijp je wel..

Mitsj.. Heb je nog gesolliciteerd naar die baan van 20 uren??

Jazzie.. Ben je al een beetje aan het idee gewend dat je ZWANGER bent???
Ik vind het echt te gek meis !!!

Nathalie.. Giga bale dat je nu zelf je auto moest betalen !   Maar wel lekker dat je m nu voor je zelf hebt !!   (ondaks de schuld)
Sorry dat we er niet eerder naar gevraagd hebben !
Dus weer zo misselijk. .. jakkes zeg     Meid maar rustig aan vandaag !!

Bloemetje.. Red je het nog wat op je werk met alle etens geuren??

Nou hier gaat t niet lekker :(
K lig nu op mn bedje terwijl ikaan het werk moest zijn !!!
Vanacht zo ontzettend slecht geslapen en nu nog zo ontzettend moe, en mn hele gezicht trekt.. vooral onder mn ogen en rond mn mond,, Klote eczeem !
En wanneer ik aan t werk ben is t altijd veel erger vanwege de droge lucht, dus met leidinggevende overlegd en die vond t beter dat ik maar ff thuis bleef..
Dus weer gaan slapen en werd kwartier geleden pas wakker !!       En nog moe ,...
Gaat weer lekker hier   !! Jakkie..

Nou ik zal eenpoging doen om me te douchen en me in een sportbroek te wurmen en dan lekker op de bank !
Kom geregeld kijken of jullie er zijn hhihi..., tjah wat moet je anders hahah

Dikke kus Maik

Ik kom wel bij je lounchen hoor Maike Sanne. Net terug van chiropractie. Pfff wat een hel! Wat ze met mijn nek gedaan heeft weet ik niet, maar auwieeee! Heb natuurlijk al die whiplash, maar de pijn is nu net zo hevig als in het begin. Dus vraag me af wat er nu weer aan de hand is. Dat word dus rustig aan doen vandaag. En ben ook zo onwijs moe. Ik ga dalijk ff broodje eten en dan gaat deze dame ffies naar bed. Chiropractie heeft ook de stand van mijn bekken behandeld, dat word nu heel goed in de gaten gehouden. Zodat de kleine goed kan groeien. Dus dat is wel fijn. We zien het verder wel meiden

Wat naar dat je weer zo onder het exzeem zit Maike Sanne. Mijn plekjes beginnen steeds meer te jeuken erg irritant. En tja als het op je werk door droge lucht erger word, dan is dat helemaal niet te doen. Volgens mij gaat de griep hiero weer een beetje rond ook. Mijn mams ligt al gevloerd in bed.

Ik ga ff wat eten. Want zegd iemand dat dat moet, hihih

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan