Volgens mij gaan we huis mussen worden, hihih. Ik vind het ook heerlijk om nu weer thuis te zijn. En heb gisteren de verwarming ook al aangehad. Maar doordat ik zo vergeetachtig ben, ben ik die vannacht lager vergeten te zetten. Dus ik ging vannacht naar de wc, pff warm was het daar in de badkamer, die verwarming bleek ook open te staan. Vandaag stinkt ons riool zo, bahh! Ruik natuurlijk nu dingen extra.
Bloemetje wat leuk al die reacties meis, en fijn dat je geen bloed meer heb verloren. Nancy uit andere topic had dat ook meis. En heeft een week rustig in bed moeten liggen. En vandaag echo. Nu blijkt ze nu vanuit baarmoeder te bloeden, maar vaginaal en waarom weten ze niet, maar die heeft dus ook donker bloed. Dat kan voorkomen meis. Je kunt er idd niks tegen doen als het wel mis gaat. En hoe later je echo nu hebt, dan weet je ook steeds meer zeker dat het echt allemaal goed zit. Gewoon goed voor jezelf zorgen en naar je lichaam luisteren, meer kun je niet doen.
Ik wist eerst ook niet wat ik aan de reactie van mijn broertje had, ik dacht dat ie het niet zo zag zitten als je paar keer opmerking krijgt: ''Ik word toch geen oom hè''?
Maar hij blijkt ook helemaal hyper en heel fijn voor ons te vinden. Hij en zijn vriendin zijn opzoek naar koophuis en hebben een huis op het oog nu. Waren vandaag bij makelaar geweest en morgen gaan ze nog een keer kijken bij het huis, dus wie weet. Daar is een speeltuintje met zandbak bij het huis. Dus hij zei meteen al, ja voor jou kleine, hihih. Wel leuk die reacties dan. Hoop voor ze dat ze dat huis kunnen kopen, zou leuk zijn!
Ik heb vanmiddag ff geslapen en ga zo lekker nog ff zwemmen.
Mitsj wat raar dat je bijna flauw viel meis. moest wel lachen toen je zei dat jullie baby waarschijnlijk niet van Ellen ten Damme houd, hihih. Ja wie weet. Ik zat net op de bank en toen zei mijn vriend ineens: ''Schat'' dus ik zo ''ja?'' ''Je word mama zegd ie'' hihih zo uit het niets. Dus ik zo ''Ja en jij word papa, een hele lieve'' Moest je die glimlach zien, echt zo lief!
Ik ga nu afsluiten, spreek jullie vanavond misschien nog ff of anders morgen weer.
Liefs Nathalie