Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jazzie, Gefeliciteerd meis!!! Echt ontzettend stoer en snel
Dus meiden!! Hoe gaat het met jullie?? Ik heb weer eens geprobeerd te onthouden wat jullie allemaal hebben geschreven maar het lukt me maar niet om het te onthouden!
Sorry!!
Ik schreef zaterdag dat ik erg veel aan mijn hoofd heb en dat komt omdat we erg vervelend nieuws hebben gehad vrijdag middag. Mijn schoonpapa heeft namelijk een tumor in zijn hoofd en ik weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.
Dit hoorde we vlak voor we zouden vertrekken naar Appelpop maar zijn gelukkig toch gegaan want de afleiding was erg lekker!
Mijn schoonpapa krijgt morgen nog een scan om te kijken of er uitzaaiingen zijn enzovoorts... Erg spannend nog. Daarna gaan ze bepalen wat ze gaan doen!
Dit is dus iets wat mij heeeeel erg bezig houdt.
Ook moeten we vrijdag met Kyra weer naar de ka om te kijken wat voor een onderzoeken ze nu weer gaan doen enzo....
Maar goed! Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal een beetje meevalt!
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik wat minder meeklets maar dat betekend niet dat ik niet mee lees!
Op het moment heb ik namelijk niet zo veel behoefte aan het kletsen over zwanger worden/zijn.....
Nathalie, Hoe gaat het met jou?? Heb je al meer nieuws over je auto???
Maike Sanne, Las ik nou goed dat je je ei had gehad??? Beter hoor! En je exceem weer terug?? Wellicht betekend dat weer goed nieuws
Bloemetje, fijn zeg dat iedereen nu lekker op de hoogte is he van je zwangerschap...en nog steeds erg last van misselijkheid enzo?
Mitsj, met jou praat ik nu erg veel maar wil alleen ff het volgende kwijt: je bent een schat!!!!
Jazzie, Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoe lang ben je nu eigenlijk zwanger? Echt stoer dat je zoontje een broertjes of zusje krijgt
Nou meiden, Jullie zijn weer op de hoogte van mijn persoonlijke soap.......
Maar geen zorgen hoor! Komt allemaal wel goed.... moet het alleen een plekje zien te geven!!
Liefs,
Frieda