Zwanger worden of niet? Deel 3.

Spannend Maike Sanne. Je weet pas dat je niet zwanger bent als de rd-tjes komen meis. Maar wij hopen van niet! Wel hoop ik voor je dat je exceem beter word meis! Hier lijken mijn puistjes en plekjes ook erger te worden. Maar ben nog niet naar de huisarts geweest.

Zwemmen viel vandaag niet mee zeg. Heel wat spiertjes gebruikt en mijn buikje proberen te verhullen. Waren aantal nieuwe vrouwen. Best wat dikkere, dus misschien valt het dan minder op, hihih. Das niet aardig van me om te zeggen natuurlijk.

Hoe vinden jullie zwangere meiden als iemand aan jullie buikje zit? Ik vind dat nog wel wennen hoor.

Ik ga ff verder house kijken. Vanmiddag heb ik ff geslapen, maar ben nu alweer moe. Vannacht niet zo goed geslapen. Heb ook weinig eetlust Bloemetje. Komt vast wel weer.

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen....
Tis echt een groot drama hiero!! Voor degene die graag naar soaps kijken, dan moet je hier eens komen zitten.... pfff
Maar goed... zal ff bij het begin beginnen.... Afgelopen dinsdag kreeg schoonpapa een scan en zou eigenlijk die zelfde dag nog de uitslag krijgen maar dat werd dus gistermiddag om 5 uur! Ik had gister een bruiloft van een collega en we zouden eerst nog ff gaan eten met wat collega's dus zo gezegd zo gedaan... Ik had al een x naar lief gesmst of hij al wat wist maar kreeg niets terug. toen we op de bruiloft waren heb ik nog een x gesmst en toen kreeg ik terug: kom maar naar huis. Dus ik bel hem op of het echt zo erg is en hij zei alleen maar kom nou maar gewoon naar huis. Dus ik naar mijn collega toe (helemaal in tranen) die heeft me gelijk naar huis gebracht en toen kreeg ik dus het slechte nieuws van lief: Het zit in zijn darmen, lever en long.
Het enige wat ik nog heb gedaan is mijn mama bellen en flink gejankt! En gezegd dat ik haar nodig had maar ja... tis niet echt makkelijk als je mams zo ver weg woont!

Morgen is schoonpapa jarig en we gaan dan met de kinderen en kleinkinderen naar een restaurant om ff wat te eten en het toch een beetje te vieren.
Volgende week moet schoonpapa naar het vu en daar gaan ze nog meer onderzoeken doen en beginnen met bestralen.... ze gaan kijken of het werkt.. maar ja garantie's krijg je natuurlijk niet!

Morgenochtend moeten we weer met Kyra naar de ka dus dat ik ook nog spannend.
Hoop dat ze nu wel verder gaan kijken en anders ga ik voor een second opinion bij het vu of amc. Maar eerst maar eens kijken wat ze hier willen!
Ik zie het allemaal wel!
We leven maar met de dag en zien wel wat het allemaal brengt!

Nou meiden, Jullie zijn weer ff op de hoogte! Ik vind het nu hoog tijd om mijn bedje op te zoeken!

Hoop wel dat het me binnenkort weer lukt om een beetje jullie verhalen te volgen enzo en er dan ook op te reageren want voel me wel een beetje een egoist zo.....

Dikke kus,

Frieda

Ohh Frieda.. Jeetje !! Weet even niet goed wat ik moet zeggen,
Meis heel veel sterkte toegewenst !!
En je bent helemaal niet ego bezig je hebt wel wat anders aan je hoofd, dingen die veel belangrijker zijn dan onze verhalen hier !!!

Kop op meis, sterkte !!
Succes/sterkte morgen met kyra!!

We zijn er voor je

Liefs Maike Sanne

OOO frieda!
Verschrikkelijk!
Helemaal niet ego! juist logisch dat je hoofd bij je fam. zit..dat is nu vele malen belangrijker! heel heel veel sterkte!
ik hoop dat ze goed helpen met kyra morgen dat je die last in ieder geval vast kwijt bent.
Nogmaals heeel veel sterkte voor jullie allemaal!

Liefs Jazzie

Hoi.

Maaike Sanne,

Wat fijn dat het oppassen gister gezellig was meis, en dat je weer gaat werken.
En dat gevoel van ongi worden, ja, dat kan je zo sterk hebben, maar het kan ook nog mis zijn hoor. Ik hoop dat je gevoel het mis heeft.

Nathalie,

Balen dat het zwemmen minder ging. En hoe ik het vind dat ze aan mn buik zitten, van vriend vind ik het niet erg. Verder heeft nog niemand dat gedaan, enkel neefje van me vriend, haha kind is 6, hij liep voorbij en legde zijn hand op me buik, vond ik zo lief, toen zei die, ja, nog 9 maanden he, want een baby zit negen maanden in je buik,haha, zo lief, zeg nee hoor, nog 7.
Toen zei die, ooh ja, want baby zit er nu al he. Hihi.

Hier gaat het verder goed, enkel zo even mn bed in denk ik en een slaapje doen, eerst mn wasmachine aanzetten, boodschappen doen, en even naar dromenland.

Liefs

Frieda,

Ik zit jou verhaal met tranen in mn ogen te lezen.
Wat ontzettend klote is dit voor jullie. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik hoop dat de bestraling aanslaat.
Ik hoop dat jullie vanavond toch beetje van elkaar kunnen genieten meis.
Hoe was het met Kyra bij ka?
En meid, je bent geen egoist, je hebt het moeilijk, en dat begrijpen we allemaal,
Heel veel sterkte gewenst voor jullie.
We zijn er voor je.

x

Hoi Dames,

Hier ben ik weer even.
Hier is het bloed weer aangekomen. is nu al een week lang, ene dag enkel s ochtends, andere dag weer meer. Ik heb nu wel lichte kramp. En is ook iets meer bloed dan voorgaande dagen, enkel vorige week donderdag was wat meer.
Ik ga me toch meer zorgen maken, maar vriend vind dat ik dit weekend even moet afwachten. Erg moeilijk, maar ga het wel proberen.
We hebben keer die doptone geprobeerd. Vriend meent wat te horen, ik niet echt(twijfel).
Dus ga maar niet op vriend vertrouwen nu. We weten immers niet hoe het moet klinken.

Verder gaat het goed, nog misselijk geweest vanmorgen, en erg moe.

Liefs

Lieve Bloemetje

Meis het kan van alles betekenen..kan goed gaan en kan fout gaan
(bedoel dit niet verkeerd)
Dat je met de doptone probeert het hartje te zoeken, tjah. ik begrijp het wel maar ik zou het niet doen.   Je bent nog niet heel ver en je baarmoeder zit nog erg laag, dus de kans is heel groot dat je nu het hartje nog niet goed kunt horen.
De vk weet waar ze het hartje moeten zoeken..
Je baarmoeder zit nu nog onder het schaambeen dus je kunt je hartje nog niet horen , dus meis jezelf niet gek maken omdat je niks hoort !!
(makkelijk gezegd natuurlijk...)

Maar heb je nu echt bloedverlies? Of met afvegen?  
En is het helder of donker bloed ??
Meis je kunt nu (helaas) niks doen alleen maar wachten...
Hoop echt voor je dat het niks is !!

Op het mk forum was ook iemand die nu 12 weken zwanger is en net een paar dagen voor dr echo bloedverlies had.. Gelukkig bleek dat niks te zijn en is alles goed..
Dus meis.. !!

Liefs Maike Sanne

Terug
Bovenaan