Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Frieda, blij te lezen dat het ondanks alles beter met je gaat.
En wat fijn dat je veel steun aan mitsj hebt.
En wat fijn om te lezen dat jullie gisteren van elkaar hebben genoten.
Een kindje zou een erg mooi cadeautje voor hem zijn. Succes met klussen.
Kyra, nog 3 weken voor een echo, ik hoop dat ze niets vinden. En dat jullie kunnen stoppen met ab.

Ik doe lekker rustig aan hoor, hangen op bank, net ff cake op gezet. staat nu lekker te bakken, ruikt heerlijk, hmmm, lekker smullen straks. En denk dat ik zo me vriend vraag om gezelschapspelletje te den.
Heb ook alweer gevoel van blaasonsteking, maar drink ook veel te weinig.

Maaike Sanne,
Ik weet niet hoe je   je moet voelen, maar in je verhaal kan ik terugvinden dat je het nu echt moeilijk hebt.
Sterkte meid.

Liefs

Ohhh Cake !!! Lekker !!!!Mag ik ook een stukje ???
Maar niet goed voor mn lijn haha.. afvallen gaat nu zo goed, moet nu volhouden !!
Hahha!!

Wat voor cake bak je?? Weet je welke lekker is? Stragiatella... mmmmmmmm !!!
mn velllen zakken al wat af glukkig.. tis nog wel erg hoor maar al iets minder erg....
k ga pas rond half 4 in bad.. dan urtje in bad. dan maskertje en dan klaar maken en dan om 1900 uit eten... ff afleiding !!
En t eten is er zooooo lekker hahaha !

Ikke meld me ook weer. Goed van je Maike Sanne dat je toch mee uit eten gaat. Hopelijk doet het bad & je maskertje je goed meis.

Frieda fijn dat je zoveel steun om je heen vind. En dat de ka Kyra goed in de gaten houd. Heel veel succes de komende weken & maanden, want is geen makkelijke tijd voor jullie.

Bloemetje doe rustig aan meis. Rustig aan betekend ook niet dweilen muts! Donderdag heb je echo? Dat is te overzien, we slepen je er wel doorheen meis.

Hier gelukkig vandaag minder misselijk, maar pff ben niet vooruit te branden. Heb helemaal geen zin om de deur uit te gaan. Moet eigenlijk nog wel wat boodschapjes doen. En frisse neus halen is natuurlijk ook goed, maar het staat me gewoon ff tegen, misschien veranderd dat dalijk nog wel. Tis 14.00 uur dus ik heb nog ffies de tijd.

Wens jullie fijne dag! Liefs Nathalie

Hoi,

Maaike Sanne,
Goed dat je mee uit eten gaat, inderdaad afleiding, is goed voor je.
Je raad nooit welke ik maak, straciatella. hihi. Zo nog laagje chocola erover   heen.
Van mij mag je een stukje komen halen hoor, hihi.

Nathalie,
Ja, rustig aan doen is moeilijk. En donderdag is inderdaad wel te overzien, maar toch erg moeilijk hoor.Heb niet echt krampen meer, net wel ff, bij schaamstreek, maar die heb ik wel eens vaker, nu krijg ik pijn in mn zij en rug, maar heb ik ook al aantal weken. Ook moet ik vaak plassen, en heb ik een druk op mn onderbuik. En rond mn navel steken.
Ik heb ook gevoel dat ik beetje warrig overkom. is in ieder geval niet mijn bedoeling meiden.

Liefs

Nou meiden, het bad heeft me goed gedaan !! Velletjes zijn lekker los geweekt en daarna nog een voedend maskertje va Weleda.. Heerlijk !

Nu lekker veel gezichtsolie op gedaan.. k glim helemaal gihih
Maar dat trekt zo lekker in.. Dus nu alleen nog rood gezicht maar daar kan ik nog wel even mee leven hihih..
maar ja.. t kan zo weer veranderen..
Nog uurtje dan halen we mn zusje en dr man op.. zusje is week op vakantie geweest en dr buik moet flink zijn gegroeid dus ben benieuwd !!!!
Zij wi trouwens ook niet dat mensen aan dr buik zitten, behalve ik hihih..
Voelt echt super als je hem/haar voelt schoppen !!

Lieve schatten, iik voel me weer lekkerder in mn vel!!   (gek he zo snel weer haha)
nog wel emo, k zag net op Fan tv iets over babys.. hoe die kruipen en leren lopen etc.. zo ontroerend..lag ik daar in bad te janken, manlief kwam om t hoekje kijken en had echt zoiets van huh?? hahaha

Maybe spiek ik vanaaf nog wel ff.. Hoezo dit forum verslavend? hahahah

Hoi,

Maaike Sanne,
Wat fijn dat je je lekkerder in je vel voelt. Ben ik blij om.
En super dat het bad je goed heeft gedaan.

Ik voel me ook wel iets beter, net het dorp ff in geweest, een of ander thema dag. met muziek, dus ff gaan kijken. Waren ook zo weer terug hoor, haha. Maar hond even laten wennen aan die muziek, hij deed het heel goed, en deed heel niet moeilijk. .
Verder rustige avond.
Bloed lijkt weer wat minder te worden, misschien komt het toch doordat baarmoeder groter word en er meer druk op komt. heb vandaag weer zo een dag dat ik meer buikpijn heb, rond navel en zij. en boven liezen. dus misschien dat buik groeit.

Liefs

Hi Meiden was ik ook weer ffies. Hier een boek gelezen vanmiddag en toen ik slaap gevallen. Oei ik word oud, hihih. Toen ik wakker werd nog snel ff naar de winkel gegaan. Lekker vers brood halen en beleg. Wou soep halen, maar dat ben ik weer vergeten, grrr. Stom gedoe, nou ik ga niet weer terug hoor. Heb net de verwarming hier maar ff weer aangezet.

Wens jullie hele fijne avond meiden. Bloemetje met je cake, mannetje & buddy. En Maike Sanne met je etentje. Hopelijk blijven de velletjes nu een beetje weg meis.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
in slaap gevallen met je boek, hihi. Ja joh, we worden oud he nu we zwanger zijn

Maaike Sanne,

hoe was het etentje, lekker gegeten?
En ervan genoten?

Frieda,
hoe gaat het met jou?

Mitsj,
En met jou?

Jazzie,
hoe voel jij je vandaag?

Hier gaat het weer wat beter, vanmiddag op de bank gelegen, en wat opgeknapt.
Ik werd vanmiddag ook even zo misselijk dat ik stond te kokhalzen boven het toilet, zo erg dat ik bijna aan het braken was, heb ik nog geen een keer gehad zo erg. Schrok er wel ff van, en ook nu ben ik nog misselijk. Maar wel lekker gegeten.

Straks visite. Dus ff wat afleiding.

Fijne avond dames.
xx

Terug
Bovenaan