A
Anoniem
Guest
Hoeveel afleveringen zijn er nog van deze soap? Kunnen we hem niet gewoon van de buis halen Frieda, want ik vind het geen leuke soap. Nee wie wel. Sorry meis, doe maar een beetje sarcastisch. Jeetje wat maken jullie veel mee meissie. Hoe was bij met Kyra bij de kinderarts? Pff heb er gewoon geen woorden voor. Wat erg dat je schoonvader zoveel tumoren heeft. Hopelijk kunnen ze in het vu nog iets voor hem betekenen. Hopelijk hebben jullie toch een fijne dag samen. Begrijp heel goed dat je nu het liefst je mams dichtbij je wilt hebben. Heel veel sterkte en ik denk aan je.
En dan onze bloemetje. Meis het kan idd alle kanten opgaan. Ik heb dezelfde vragen als Maike Sanne en sluit me een beetje aan bij de dingen die zei zegd. Pff jeetje zeg niet niks hier allemaal.
Het word tijd voor positief nieuws. Om te beginnen Maike Sanne die zwanger moet worden deze maand, hihih. Ben er helemaal stil van hier.
Wens jullie allemaal fijn weekend. Ik ga ff kaarsje aansteken voor ons!
Hopelijk bied dat een beetje warmte en kracht. Wie weet helpt het.
Liefs Nathalie
En dan onze bloemetje. Meis het kan idd alle kanten opgaan. Ik heb dezelfde vragen als Maike Sanne en sluit me een beetje aan bij de dingen die zei zegd. Pff jeetje zeg niet niks hier allemaal.
Het word tijd voor positief nieuws. Om te beginnen Maike Sanne die zwanger moet worden deze maand, hihih. Ben er helemaal stil van hier.
Wens jullie allemaal fijn weekend. Ik ga ff kaarsje aansteken voor ons!
Hopelijk bied dat een beetje warmte en kracht. Wie weet helpt het.
Liefs Nathalie