Zwanger worden of niet? Deel 3.

Iedereen is gezellige dingen aan het doen, nou ik lig op de bank met mijn mannetje tv te kijken. is ook wel gezellig natuurlijk. Maar wel burgelijk hè, hihih. Maar maakt me niks uit. Mijn buik borreld wat. Volgens mij zijn mijn darmen beetje in opstand.

Liefs Nathalie

Hoi,

Ook gezellig toch met je mannetje op de bank? Lijkt me ook heerlijk, alleen, onze bank is te klein haha. En in bed tja, lig er meestal anderhalf uur eerder op,dus ben al ver in dromenland wanneer hij komt, hoop dat dat binnenkort beter word dat moe zijn, dat we weer eens wat gezellige avonden kunnen hebben. Mis dat nu toch wel, maar trek het ook niet om laat op te blijven, het liefst zou ik nu gaan slapen, maar ja, krijg nog visite. Schiet dus niet op.

Liefs

Wij hebben hoekbank en 2,5 sits, daar ligt mijn vriend nu ffies. Kan ie beter tv kijken. Gisteravond hebben we laat nog film gekeken, maar ik merk dat ik dat ook niet meer echt volhou hoor. Eerst kon ik wel laat naar bed, maar word steeds minder. Ik lig ook meestal als eerst in bed. Vannacht zei ik al, je valt toch niet op de bank in slaap hè. Maar vannacht is ie toch lekker tegen me aangekropen, ff geknuffeld en was ik wat misselijk, maar gelukkig snel weer in slaap gevallen. Heb ineens veel meer slaap nodig. Maar goed maakt niet uit. Ik doe het er nog voor hoor. Veel meiden voelen zich veel meer ellendiger. Dus ik klop af!

Was je cake lekker meis? Gezellig gehad met de visite?
Maike Sanne, lekker gegeten? Frieda ook beetje fijne avond gehad meis?
Hoe is het met Mitsj & Jazzie, aan het genieten van zwangerschap en weekend?

Liefs Nathalie

hoi hoi lieve meiden!

Bloemetje! weer spannend allemaal! pffff. rustig aan idd meid!

Maike Sanne? gezellig avondje gehad?! hoop dat de vellen wat minder blijven.
En dat het eczeem niet heel erg wordt. Snap dat je een  dip hebt!

Frieda! oo fijn dat jullie nog een heel gezellige avond hebben gehad.
Duim voor je voor dat mooie kadootje voor je schoonpa.

Nathalie.. och meis.. hoop dat je je ook gauw beter voelt!

Hier gaat het goed hoor! ben moe.. zijn naar de efteling geweest vandaag..
Knulletje vond het geweldig! papa en mama ook doodmoe..
mijn zoontje is sinds hij verkouden is wederom een moeilijk slaper.. en ik heb 2 dikke bobbels ontdekt achter in de kaak.
En tja... dan kan het natuurlijk zijn dat als hij ligt het voelt bonken..
Hoop dat die krengen gauw doorzijn.. hebben we dat gehad.

Lekker cake!!! nou bloem.. klinkt nog niet rustig trouwens allemaal hihihi..

Heerlijk weekend gehad.. ook heerlijk weer..

Groeten..
liefs Jazzie

Hoi dames,
nog snel ff voor ik naar bed ga.
het gaat weer beter hier, hele avond misselijk geweest niet heel erg   maar toch wel aanwezig. ook erg moe, dus visite de deur uit gewerkt, haha gelukkig wilde zelf ook naar huis.
vriend wou eerst nog vrienden uitnodigen, deed ie ook al waar ik bijstond maar heb maar even heel onbeleefd en ego gezegd dat ik vroeg naar bed wou, dus zijn ze van dat plan afgestapt. gelukkig. zit niet zo te wachten op die jongens als ik me niet lekker voel, ze zuipen je arm en verder zijn ze niet eens echt gezellig.
niet aardig van me, maar ja, het is wel zo.

jazzie, leuk de efteling, helemaal kapot nu dus, zal je wel heerlijk slapen.

maaike sanne, hoe was het etentje?

nathalie, hoe was het op je bank vanavond, lekker film gekeken.

frieda en mitsj, hoe gaat het met   jullie?

visite vond cake erg lekker, hihi, ze hebben er goed van gesmult. ik niet, werd er niet lekker van, dus maar stukje laten liggen, hihi, morgen misschien.

liefs.
welterusten

Hoi hoiii

Etentje was heerlijk !! en gezellig.. na het etentje zijn manlief en ik nog bij mn zus en dr man thuis gebleven.
Net voor we het restaurant uit gingen, gingen zusje en ik naar toilet. Nog voor we er uit gingen zei zusje ineens.. Ben je zwanger?? Ik heel onnozel huh waar heb je het over?
Ze had zo'n gevoel omdat mn eczeem er nu weer zo is en dat de vorige keer ook zo was...Zou het dan toch??
En nu ben ik net zo onnozel geweest om er een test tegenaan te gooien.
hoe dom kun je zijn?? Niet eens met ochtend urine.. dus natuurlijk negatief.
Wat ben ik een domme muts zeg !
Ach ik wacht gewoon nog tot woensdag, mn nod..
Woensdagavond ga ik met zusje naar de Hema, hebbe ze speciale koopavond met 15% korting, Ze moet nog aankleedkussen, badje en toebehoren hebben..
Ach k ga wel ff mee... moet nog nieuwe majo   (hoe schrijf je dat hahaa) en wat sokken en ondergoed.. ach en die 15% korting is dan mooi meegenomen natuurlijk..
Heb vann8 zelfs gedroomd dat ik ook een badje etc kon kopen...
Nou we wachten nog even af...
De velletjes zijn er weer hoor ! Niet zo erg als gister maar ze zijn er wel weer wat..
Vamiddag maar ff stomen..

Bloemetje..heel logisch dat je geen zin had in meer/langere visite !!
Dus de cake was geslaagd ! Lekker hoor !!

Jazzie... Mooi dat jullie een leuke dag in de Efteling hebben gehad !! Ben er tig jaren geleden geweest...wat ik me er van kan herrinneren was t erg leuk !!
Je zult nu (hopelijk) wel lekker geslapen hebben,,
Hoop dat de kiezen van jullie knulletje snel doorkomen zodat hij daar geen last meer van heeft !!   En hij weer lekker langer slaapt.. voo jou ook erg belangrijk !!

Nathalie...Lekker samen op de bank...doen wij ook altijd heerlijk !! Lekker languit hihi
Ik ben ook zooo moe..najaarsdipje haha... Heb gehele ochtend geslapen.. en nu nog moe !!! Niet best

Frieda.. Gaat het nog een beetje?
En Mitsj... Is je buik al zichtbaar???   ben je ook al aan het "inkopen" ???

Nou we zullen even wat eten... heb geen trek maar ja moet toch maar...

Liefs Maik

Hoi,

maaike sanne,

Wat fijn dat de avond geslaagd was, en je er van hebt genoten.
Ha, je zus denkt ook al dat je zwanger bent, spannend hoor. Ik hoop het ook hoor.
En die test, ja toch vroeg he? Woensdag nog eens.

Ja, cake was geslaagd, gelukkig. hihi, ze hebben met zn drie bijna halve cake naar binnen gespeeld gisteren.

En hoe ik me vandaag voel. Beroerd, beroerd en nog eens beroerd. behoorlijk misselijk, slap, moe. En blaasontsteking rijker denk ik. Maar veel water drinken vandaag en kijken of het betert.

Liefs

Hi Meiden, zo te lezen hebben jullie het gezellig gehad. Hier ook wel hoor. Vandaag wou ik graag naar de dierentuin me tmijn mannetje, maar het is hier koud, grauw en nat weer. Nu is het wel droog hoor, maar had echt zo iets van grr het zou toch mooi weer worden. Nou dan maar ander keertje. Volgende week zondag zou eventueel ook kunnen. Maar ja de kansen op mooi weer word natuurlijk steeds minder. Als het maar droog is, tegen dat het wat kouder word kan je je wel aankleden.

Hier kan ik wel merken dat ik gegroeid ben hoor. En niet alleen ik. Ik was net ff bij mijn ouders en mijn moeder keek echt zo van jeetje groei jij met de dag ofzo. Ze hadden me maandagavond voor het laatst gezien geloof ik. Ohh nee vrijdag avond, kun je nagaan.

Bloemetje wat naar dat je je zo beroerd voeld meis. Weer een dagje dichterbij je echo gelukkig. Maike Sanne, veel te vroeg getest muts, maar het lijkt steeds positiever als ook je zus het zegd hè. Ben benieuwd hoelang ik het hier nog geheim kan houden voor de buitenwereld. Hopelijk test je woensdag positief meis!

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan