Hoi,
Nathalie,
Fijn dat je therapie nu beter is verdeeld.
Jammer dat je het erg druk hebt met instanties en dergelijke, maar komt allemaal goed?
Denk goed aan jezelf en jullie kleintje meis, maar volgens mij is dat geen probleem.
Maaike Sanne,
Het zou erg mooi zijn om op 2 juni te bevallen dan, ik duim ervoor, hihi. Meid, ik ben zo blij voor jou dat het weer raak is, en hoop dat het nu wel goed blijft gaan.
En wat fijn dat je blij bent met je kwaaltjes, is toch een bevestiging dat het meestal goed zit.
Mitsj,
Wat lief van je, eerste waar je aan dacht? Jullie zijn allemaal zulke schatten, ook al ken ik jullie niet persoonlijk, heb erg veel aan jullie.
en al bijna 14 weken, gaat snel he. hier ook dat gevoel, volgens mij is het zo voorbij.
Is je vriendin al bevallen?
En zoveel last van je rug? Dat begint hier ook al, mn onderrug, gister ging ik er bijna doorheen
Vandaag gaat het weer beter, maar heb vandaag ook niet gewerkt en getild. Ik denk dat ik volgende week ook maar naar dokter ga en vraag voor fysio, heb al zwakker rug, beginnende hernia gehad, dus misschien is wat begeleiding niet slecht. Misschien voor jou ook een idee om even bij dokter langs te gaan?
Jazzie,
Dat genieten komt goed hoor. Haha, geen probleem meer nu.
Frieda,
Ja, jij moet het lijstje nog afmaken he meid, hoop dat het voor jullie deze ronde ook lukt.
Lijkt me echt speciaal om met zn allen zwanger te zijn.
Succes deze ronde.
Hoe gaat het verder met je? En met Kyra?
En je schoonpaps, hij heeft eerste kuur gehad nu?
Hoop dat het goed gaat, denk aan je.
Zo, weer ff op iedereen gerageerd, was vanmiddag beetje te hyper omdat te doen hahaha.
Ben echt zo blij. Net ff op vriend zn werk geweest, daar is collega, die zwanger probeert te worden door spermadonor, omdat man ziekte heeft, die erfelijk is, en dat willen ze niet, ze heeft het er wel moeilijk mee, maar leeft echt super met ons mee. dus ben echo even stiekem gaan laten zien, haha, ff plekje gezocht waar niemand ons hoorde. morgen gaan we het vertellen tegen zijn collega's haha ben zo benieuwd naar hun reacties, ze verwachten dat helemaal niet van mn vriend, dus word echt grappig om te zien.
Normaal vanavond hondenschool, maar gaan vandaag niet, onze lieve schat heeft tussen bench gezeten van het weekend met pootje, en is bezeerd, hij heeft er nog steeds last van en moet rustig aan doen, op hondenschool is hij een uur druk in de weer. En na dierenarts bezoekt loopt ie nog steeds erg moeilijk, ondanks de pijnstilling. dus maar lekker rustig doen vandaag.
Liefs.