A
Anoniem
Guest
Hoi hoii
Dames, ik zit er ff helemaal door heen...
Werd vanochtend wakker met meer eczeem ! T zakt nu ook al af naar mn buik...
Gelukkig jeukt het daar (nog) niet.. maar heb ff een potje gejankt.
Daarna lekker gedoucht, maar ja dan zachtjes afdeppen en dan kijk je i de spiegel he..
weer jankbui.. tis nie best !
Alles wat ik ook smeer, het blijft rood en vellerig. Gisteravond zag het er zo goed uit.. niet meer rood alleen vellen . Maar nu ist weer back !
Echt meiden ik word gek !!! Overal liggen vellen,kan wel aant stofzuigen blijven !
Wanneer zou dit nu eindelijk weer eens weg gaan???
Ik ga zo naar de ha.. Hopen dat ie iets heeft ZONDER hormoon sh*t... wil geen hormoontroep hebben, voor mezelf nie maar helemaal nie voor ons beebje..
oo help begin nu weer te huilen
Sorry hiervoor... Maar k weet t ff nie meer zo goed...en dan zo ook nog ff 3,5 uur oppassen... zucht...
Liefs Maikie
Dames, ik zit er ff helemaal door heen...
Werd vanochtend wakker met meer eczeem ! T zakt nu ook al af naar mn buik...
Gelukkig jeukt het daar (nog) niet.. maar heb ff een potje gejankt.
Daarna lekker gedoucht, maar ja dan zachtjes afdeppen en dan kijk je i de spiegel he..
weer jankbui.. tis nie best !
Alles wat ik ook smeer, het blijft rood en vellerig. Gisteravond zag het er zo goed uit.. niet meer rood alleen vellen . Maar nu ist weer back !
Echt meiden ik word gek !!! Overal liggen vellen,kan wel aant stofzuigen blijven !
Wanneer zou dit nu eindelijk weer eens weg gaan???
Ik ga zo naar de ha.. Hopen dat ie iets heeft ZONDER hormoon sh*t... wil geen hormoontroep hebben, voor mezelf nie maar helemaal nie voor ons beebje..
oo help begin nu weer te huilen
Sorry hiervoor... Maar k weet t ff nie meer zo goed...en dan zo ook nog ff 3,5 uur oppassen... zucht...
Liefs Maikie