Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi hoii

Dames, ik zit er ff helemaal door heen...
Werd vanochtend wakker met meer eczeem ! T zakt nu ook al af naar mn buik...
Gelukkig jeukt het daar (nog) niet.. maar heb ff een potje gejankt.
Daarna lekker gedoucht, maar ja dan zachtjes afdeppen en dan kijk je i de spiegel he..
weer jankbui.. tis nie best !
Alles wat ik ook smeer, het blijft rood en vellerig.   Gisteravond zag het er zo goed uit.. niet meer rood alleen vellen . Maar nu ist weer back !
Echt meiden ik word gek !!!   Overal liggen vellen,kan wel aant stofzuigen blijven !
Wanneer zou dit nu eindelijk weer eens weg gaan???

Ik ga zo naar de ha..   Hopen dat ie iets heeft ZONDER hormoon sh*t... wil geen hormoontroep hebben, voor mezelf nie maar helemaal nie voor ons beebje..
oo help begin nu weer te huilen

Sorry hiervoor... Maar k weet t ff nie meer zo goed...en dan zo ook nog ff 3,5 uur oppassen... zucht...

Liefs Maikie

Ahhhh verdorie Maike Sanne, knufff meis! Wat is het allemaal wat met je exceem meis. Ook al ben je nu zwanger en tis misschien voor jullie kleine wondertje, het is niet leuk! Zeker niet als je er zoveel last van hebt en overal velletjes liggen die je eraan herhinneren dat je er onder zit. Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen wat niet teveel bijwerkingen heeft en goed is voor jou en de beeb!

Mitsj 14 weken, een nieuwe mijlpaal meis, wat goed. Jeetje je vriendin nog geen kleine? Ons maar een beetje in spanning laten. Kom op baby-tje kom er nu maar uit hoor, we willen nu weten hoe je er in echt uitziet, hihih. Geniet van het weekend, want neem aan dat de kleine dan wel geboren is.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Wat fijn dat je toch wat komt schrijven, ondanks dat je vandaag mindere dag had.
Erg lief van je.Hoop dat je lekker hebt geslapen.
En je hebt gelijk, jullie drietjes zijn het belangrijkste nu.

Mitsj,
14 weken. oooh gaat snel meid. Voel je al wat beweging? Of nog niet?
En nog steeds zo moe en misselijk? Balen.
En je vriendin nog niet bevallen, nou meid, kleintje laat lang op zich wachten. hihi.
Hoop dat ze vandaag bevalt.

Maaike Sanne,
Wat balen dat je zoveel last hebt van je exzeem. Wat zei de ha?
Hoop dat hij je kan helpen, want dit is niet prettig.
Beterschap meis. En sterkte.

Frieda,
Alles goed met jou?

Jazzie,
Hoe voel jij je vandaag?

Zo, blij dat ik weer thuis ben hoor, pff werk was waardeloos vandaag, het draaide niet echt, ook al hebben we er toch gezellige ochtend van gemaakt met ze allen.
Maar mn bank onder me doet me nu wel goed, hihi.
Vanavond naar vriend zn werk, gaan we het daar vertellen, en het weekend naar Be. Dus ben er het weekend waarschijnlijk niet.
Alvast fijn weekend meiden.

Liefs.

Hey Bloemetje!

Ja ben nog steeds heel moe en misselijk enzo.. Maarja, hopelijk gaat het snel over!
kDenk dak beebje nog niet voel bewegen, heel soms voel ik een soort kriebeltje in mn baarmoeder maar ik weet dus niet of dat beebje is.. Net of er iemand van binnen heel zachtjes zit te kriebelen haha.. Maar merk het vanzelf wel, over een paar weekjes! Heb over 4.5 week ook pretecho, ben benieuwd of ze kunnen zien of het een jongen of meisje is!

kHeb geen zin meer om verder te werken.. Het is zo een mooi weer en het weekend roept luid en duidelijk.. Hihi..

Liefs!

Hoi,

Mitsj,
Haha, nog ff, ik hoorde gisteren weekend ook al luid en duidelijk roepen, moest vandaag ook nog.
Ik ben ook nog regelmatig misselijk, maar het gaat wel wat beter.
En balen dat er niets aan je rug gedaan kan worden. Balen,

Onze lieve Buddy is zo rustig vandaag. Hij krijgt pijnstilling voor zn pootje dat zeer doet, volgens dierenarts zou hij drukker worden omdat hij minder pijn heeft. maar normaal is ie nu lekker druk wanneer ik thuis ben, nu ligt hij in zn bench helemaal onderuit. Zo zielig om te zien, en hij heeft ook nog best last van zn pootje, hij tilt het elke keer op als ie zit.

Liefs.

Jaa Mitsj.. Alweer 14 weken gaat snel hoor ! Heb je al een buikje??

K voel me alweer beter hoor lieve meiden !
Lijkt of t nu in gezicht langzaam aan het wegtrekken is!!
(niet te vroeg juiche natuurlijk...)
HA kon weinig voor me doen. hij heeft    me doorgesruurd naar de dermatoloog in zh
ivm zwangerschap.
Krijg ze daar alleen niet te pakken verdorie !

K kom strax wel ff weer xxx

Hoi Maikesanne!

Hoop voor je dat het weer begint af te zakken meid..
Of ik een al een buikje heb? Zeg maar rustig.. Buik.. Haha..
kBen niet superslank van mezelf, maar had ook geen dikke buik ofzo.. En nu wel haha.. Ding steekt echt mega vooruit hihi.. Het is nu al niet meer over het hoofd te zien, dus dat beloofd wat! Haha!
Heb je het zkh nog te pakken gekregen meis?
Liefs!

Hier gaat ie ff niet zo lekker. Mijn lichaam protesteerd, mijn heup doet moeilijk. Ben wel naar fysio geweest, maar was totaal geen succes, heel wat bijgesteld en niet kunnen doen. En uiteindelijk door mijn heup gezakt en pijnscheut, heel fijn. Nu kan ik dus niet echt meer lopen. Rolstoel veel nodig en dat is weer TE belastend voor mijn boven lichaam en heb de laatste tijd alweer zoveel extra pijn in mijn nek en alle bijkomende klachten daarbij, dus het zit ff niet mee. Ik lig nu lekker op de bank, het liefst zou ik naar bed gaan, maar mijn paps is hier ff. Hopelijk gaat het met rusten een beetje beter met mijn heup. We zullen zien!

Fijn weekend in BE Bloemetje. Maike Sanne heb je ziekenhuis al te pakken gekregen?
Mitsj succes met je buikje, hihih.  

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan