Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi hoii

Ohh Nathalie.. zwaar kl*te zeg !!   Hoop dat t snel opknapt zeg
Dit is zo ook niks..
Ohh meis toch !!   Maar rustig aan doen hoor !!

Mitsj.. Foto???? hihihi
K ben erg benieuwd !
K hoop dat ik ook snel een zwanger buikje krijg hihihi

Bloemetje.. Hoe reageerden ze op je vriend zn werk??
Fijn weekend toegewenst in be !!!

Frieda.. Slaat het wat aan bij je schoonpa??
En hoe gaat het nu met jullie en met jullie princesje ??

Jazzie.. Meis !!! Hoe gaat ie ???   Wat heb je allemaal in de planning??
Vind het zooo leuk dat we precies een week schelen !!
Ben je al misselijk? K hoop t niet voor je !
Hier wel... bah.. niks aan !!

Nou.. heb de dermatoloog gepland op as woensdagochtend 0845.. kan mooi net voor mn werk ! Ideaal !
Heel apart.. als gezichtscreme etc gebruik ik producten van Weleda.. en nu heb ik sinds vanochtend weleda Coldcream ontdekt.. speciaal voor droge en ruwe huid. is lekker vet spu wat niet glimt..en... t lijkt er door af te zakken !
Zelfs mn moeder zei net al hee je eczeem lijkt veeel mindr te worden !
K durf niet goed te hopen... maar toch ;)

Lieve meiden ! Ik wil jullie even bedanken dat jullie mn geklaag aan willen horen en zulke lieverds zijn !!!!     xxx

Is geen geklaag meis, jij zit er heel erg mee. En als je overal achter je velletjes liggen die je herhineneren dat je exceem hebt kan je wel zeggen kijk dan ff niet in de spiegel, maar dat helpt dan oko niet hè. Onder je kleding kan je het nog enigsinds verbergen, maar je gezicht niet hè. Hopelijk helpt het nieuwe product. Als je moeder kan zien dat het minder word is al goed teken toch.

Hier word het weer rustig aan doen, maar moet mijn weg maar weer zien te vinden.
Hoe meer ik er tegen in ga hoe erger het word en hoe langer het duurd, dus nu maar ff verstandig zijn dan hè.

Fijne avond meiden. Liefs Nathalie

Hoi hoii

Wat is het hier rustg zeg..jullie genieten vast allemaal van het super mooie weer!
Ik heb net de tuin ff onder handen genomen.. jaa.. met handschoenen ;)
K vind het normaal *** werk, maar vond t nu wel mee vallen
Vandaag weer onder de vellen.. ZOu net stofzuige maar doe t vanaaf wel net voor onze vrienden komen.. anders ligt dan alles weer vol..
Strax lekker in bad en dan weer ff maskertje op...maybe helpt t...

K voel mn baarmoeder uitrekken !!! Gister in de w8kamer bij de ha ineens..
Hij zei al dat t een goed teken was...;)
K heb nu echt kwalen.. heerlijk ! haha ... bij de mk had ik echt geen kwalen.. dus heb nu een goed gevoel erbij!!
We vertellen t trouwens nog niet verder. Alleen mn zusje en dr man en mn vriendin weten het.. verder niemand
We willen eerst de 1e echo afwachten, maybe vertellen we het dan, of we wachten tot de tweede echo.. is maar net hoe we ons dan voelen ;)
K vind t niet eens hee moeilijk om niks te zeggen ! Valt me heel erg mee, ook omdat ik er nu leker met zusje over kan praten.. heerlijk!!!

Mitsj.. ik heb de boeken nu hoor hihi.. ben al druk aant lezen ;)
En k zal nu verder met de schoonmaak ;) Nu ff voorste ramen lappen en dan strax nog stofzuige en dweilen ;)

Gezellige dag nog allemaal !! Geniet va het mooie weer vandaag en morgen want maandag ist voorbij :(   xx

Hoi meiden! ben paar dagen druk geweest!
Reageer straks even op iedereen!
ben super moe!

Liefs Jazzie

Hi Meiden, hier ben ik ook weer ffies. Ik lig met masktertje op dus moet ff 10 minuutjes wachten voordat ik onder de douche ga. Had ik nog liggen en aangezien ik ook onder de plekjes & puistjes zit, dacht ik doe ik dat maar ff, voordat we vanavond uit eten gaan. Dalijk ff douchen en moet steeds rusten als ik een klein iets heb gedaan, pfff. Schiet niet op vandaag. Maar goed nu wel aantal dingen opgeruimd die ik wou. En dan weer liggen en dan weer wat doen. Ik heb nog ruim een uurtje om me klaar te maken. Doe het gewoon zodat ik tussentijds wel ff kan liggen. Net ff wafel gepakt, dacht misschien helpt dat een beetje dat ik suiker binnen krijgen en me niet zo misselijk en gammel voel. Als ik maar rustig lig wil het opzich wel. Maar erg fit ben ik vandaag niet. Volgens mij veranderd er weer van alles bij mij binnen meiden, hihih.

Maike Sanne fijn dat jij nu ook kwaaltjes voelt. Lekker aan de slag geweest vandaag lees ik. En vanavond gezellig vrienden op bezoek, fijne avond!

Jazzie we hadden je al gemist meis, hoe gaat ie?

Bloemetje is nu in BE en spreken we vast na het weekend weer.

Hoe is het met ons Mitsj en Frieda? Lekker aan het genieten van het weekend meiden?

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Ben ik ook weer, druk maar gezellig weekend gehad, en zit nu in mn bed nog even te lezen wat jullie alweer allemaal hebben geschreven.

Maaike sanne,
fijn dat het weer wat weg trekt. hopelijk blijft het weg.
Ze reageerden leuk op mn werk, iedereen kwam feliciteren, zelfs stagair die me nog nooit had gezien hihi, heel leuk, zijn we met twee zwangere vrouwen daar, er is er eentje die anderhalve maand voorloopt hihi.

Mitsj,
al een mooie buik, leuk hoor, ik krijg nu gevoel dat buik wat gaat groeien, voel nu mn baarmoeder beetje als ik op mn buik voel, vandaag ook veel pijn gehad boven mn liezen, pff, bij elke beweging deed het zeer vandaag, dus nu lekker liggen.

Nathalie,
Balen dat het niet zo goed gaat, en je je rolstoel weer veel vaker nodig hebt. je zwangerschap vergt veel energie van je zo te lezen? succes en sterkte meid, is niet altijd even makkelijk denk ik.
Gelukkig doe je rustig aan. hoop dat het helpt.
Heb je gister nog lekker gegeten?

Frieda,
Hoe gaat het met jullie?

Jazzie,
Met jou ook alles goed?

zo dames, ik kruip lekker mn bed in. Ben erg moe, dus lekker slapen, morgen naar cardioloog op controle, benieuwd wat hij te vertellen heeft, vast niet veel, al voel ik me laatste dagen weer minder lekker, heel snel kortademig, en weer sneller hartkloppingen, dus toch maar even melden.

liefs.

Hallo allemaal!

Ik ben weer terug van wegeweest.
Ongeveer 1maand geleden heb ik besloten om het allemaal wat rustiger aan te doen. Om het zwanger worden op een laag pitje te letten. Ik maakte mezelf een beetje gek.. was alleen nog maar bezig met baby's ect, en dat terwijl ik pas in ronde 2 zat.
Nu.. een maand verder, ronde 3, heb een hele dikke vette positieve test in handen :D!
Woww wat een gevoel zeg! Pfff ben wel erg confused .
Dus misschien zit er toch een kern van waarheid in, dat als je je minder er mee bezig houd, dat het sneller raak kan zijn.. voor mij geld dat in ieder geval wel.

Nja ik ben igg erg gelukkig, en las ook nog eens dat er heel veel zwangeren in deze topic bij zijn gekomen. WOW geweldig meiden! Gefeliciteerd!

Hoe verloopt bij jullie de zwangerschap tot nu toe?
Veel kwaaltjes? Vanaf wanneer kreeg je daar last van?
En wanneer voor het eerst naar HA of verloskundige geweest?

Nja haha en heel verhaal  weer van een hele gelukkige Ieniemienie  

Jaaa Iniemini.. Gefeliciteerd !!!!!!!!!
Zo zie je maar weer.. wanneer je er minder mee bezig bent dan raak je zwanger !
Gefeli meis !!
Wanneer ben je uitgeteld??
Kom je ook gezellig bij ons op het lijstje??
Heb je al "kwaaltjes?"     haha wat een vragen...

Ik heb meteen de vk gebeld, dit ivm mn vorige mk, ik mag eerder een echo,al met 6,5 week..
K heb al veel kwalen... misselijk (verspreid over de hele dag eigenlijk hele dag aanwezig) heb bandenpijn, giga eczeem en ontzettend moe !!
Maar k heb t er allemaal voor over!! hihi

Bloemetje.. Dus leuk weekend gehad ! Heerlijk meis..
En allmaal leuke reacties op het werk,,
Ik kan ook niet wachten om het aan familie te vertellen, maar k hou me nog maar even stil...

Verder weinig nieuws van deze kant..
Er word niet veel meer geschreven,, allemaal druk druk druk...

Terug
Bovenaan