Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi Hoi,

Ieniemienie, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Leuk zeg! En inderdaad zo zie je maar als je er even niet mee bezig bent dat het dan wel raak is :D
Geniet er lekker van!

Hier gaat het aardig al blijf ik erg moe. Smorgens als ik mijn bed uit stap denk ik.. ja ben redelijk uitgeslapen. Maar twee uur verder en ik ben alweer doodop!
Met schoonpapa gaat het aardig. Hij doorgaat de bestralingen goed. Hij zegt: je voelt het wel maar daar moet je even doorheen. Echt pijnlijk is het niet. Woensdag krijgen ze ook de uitslag van de leverpunctie dus ben erg benieuwd.
Met Kyra gaat het nu hardstikke goed, gelukkig maar... over twee weken de echo dus das nog ff wachten. Wel jammer dat het niet eerder kon.

Vandaag ben ik lekker vrij, Kyra is naar het kdv... Mijn zusje komt zo met vriend en kleine. Hun moeten naar de rechtbank in A'dam en ik pas dan op mijn nichtje..
Heb vanmorgen spul gehaald om muffins te maken.. en dan gaan we die versieren enzo... vind ze reuze leuk en ik ook :).

Donderdagavond gaan lief en ik naar het thaeter.. naar spirit of the dance. Schoonpapa zou eigenlijk heen gaan maar die kan dat nu nog niet hebben. dat is te veel voor hem dus hij vroeg of wij heen wouden. Ik vind dat helemaal geweldig dus dat wordt wel leuk :D
Vlak voor ik uitgerekend was van Kyra zou hij ook naar het theater gaan maar hij kon toen niet dus vroeg toen ook of wij wouden.... was erg leuk.. Normaal gaan we 1 x per jaar met zijn 8en naar het theater... schoonpapa en vriendin.. lief zijn broers en vriendinnen en lief en ik... is altijd erg gezellig. Gelukkig staat het volgende uitje pas volgend jaar op het programma.. en we zijn vol goede hoop dus dat gaat gewoon lekker door....

Nathalie, Hoe gaat het nu met jou? Las dat het een beetje te veel voor je is... alle therapieen enzovoort. Hoop dat je het weekend een beetje hebt kunnen rusten enzovoort!

Maike Sanne, Hoe gaat het met je exceem enzo??? Hoop dat het een beetje minder is en dat de maskertjes enzovoort hun werk goed doen!

Bloemetje, Hoe was het bij de cardioloog?? (daar moest je toch heen?)

Jazzie, Hoe gaat het nu met jou?? Erg moe???

Nou meiden, heel verhaal geworden... ik ga nog ff bank hangen voor mijn zusje voor de deur staat.

Liefs,

Frieda

Hallo meiden, hier ben ik ook weer ffies. Had ff bijgelezen. en wou ff laten weten dat ik de komende dagen erg druk ben dus als ik er niet zoveel ben dan weten jullie hoe het komt. Met jullie kletsen is wel afleiding, dus wie weet ben ik er toch ff regelmatig, maar zo niet dan tot snel.

Ienieminie GEFELICITEERD met jullie Zwangerschap meis
Echt super voor jullie, zo zie je maar weer hè meis. Hoe voel je je?
Wanneer ben je uitgerekend?

Bloemetje, beetje bijgekomen van gezellig weekend?

Maike Sanne hoe gaat het nu met je exceem?

Frieda fijn om te horen dat het wat beter lijkt te gaan met Kyra en dat je schoonvader zo'n doorzetter is. Gezellig dat je samen met je mannetje naar Theater gaat. Hoe gaat het klussen bij jullie? Ik weet ff niet uit mijn hoofd wanneer je nod is, maar succes meis!

Hier vandaag fysio gehad en nu druk in de papieren, mijn koppie loopt een beetje over en tis moeilijk balans te vinden, maar ik doe mijn best. Zaterdag was het eten heerlijk. En gister ochtend ben ik lekker met mijn mannetje naar de dierentuin geweest wat erg geslaagd was. En 's middags lekker rustig aan. Was op de bank in slaap gevallen en vroeg naar bed gegaan.

Wens jullie hele fijne week en tot snel! Liefs Nathalie

Hoi,

Ienieminie,
GEFELICITEERD.
Wat leuk, zo zie je, er minder met bezig zijn helpt wel, was bij mij ook zo.

Maaike Sanne,
Was zeker leuk, hihi, maar ook vermoeiend hoor.
En misselijk en moe, de zwangerschapskwaaltjes.
Hoe gaat het vandaag met je exzeem?

Frieda,
Wat fijn te lezen dat het met je schoonpaps aardig gaat. Hij het allemaal redelijk goed doorstaat, en zo positief is, dat is heel veel waard.
Wat leuk, naar theater, ben er nog nooit geweest, maar lijkt me wel keer leuk om te doen, alvast veel plezier.
nog twee weekjes en dan echo van kyra. spannend. hoop dat het allemaal meevalt.

En hoe het bij cardioloog was.
Nou meiden, dat word een verhaal hoor.
Pfff, wat ben ik chaggo op die man. brrr, een echte ...     .
Vorig jaar ben ik er ook geweest, toen gaven vriend en ik aan kinderwens te hebben(vriend was er ook bij toen).
Cardioloog zei toen te stoppen met de medicatie die ik nam en over te gaan op andere, en daar na tijd ook mee te stoppen, maar als dat niet ging, om dan weer te beginnen, nou meiden, heb tijd geprobeerd om te stoppen, maar dan voel ik me zo hondsberoerd, dat is echt niets waard.
Dus ben weer met die medicijnen begonnen, mocht van hem als het echt niet anders kon.
Nu zegt hij dat hij dat nooit heeft gezegd, en ik dit niet mag slikken. En dat ik vanaf maand 7 moet stoppen, al weet ik nu dat ik me zo beroerd ga voelen, en geen fut heb voor bevalling . Word nu al zo kortademig als ik pilletje twee uurtjes later dan normaal in neem. Dus dat word niks.
Hij zei ook dat ie het jammer vond dat ik zwanger was, want hij wou een second opinion en het amc. ja daar ben je wel mooi te laat mee. en had je vorig jaar wel kunnen melden.
Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet. Denk dat ik morgen naar ha ga, en vraag of hij me al eerder kan doorsturen naar amc. om daar te horen wat ze zeggen. Medicijnen zijn niet heel schadelijk, ze geven wel bijwerkingen bij geboorte, maar daarvoor krijg ik nu al ziekenhuis bevalling.

Hebben jullie idee wat ik hiermee aanmoet?
Wat denken jullie hiervan?

Liefs Eva, haha, jullie mogen nu best me echte naam kennen hoor .

Bloem zou je niet te druk maken!
Hij moet niet zo zeiken.. vind het ook wel heel erg dat hij zegt dat ie het jammer vind dat je zwanger bent. Sorry maar dat vind ik echt niet door de beugel kunnen!

meis geniet ervan! neem lekker je medicijnen.. als jij al zeker weet dat het geen bijwerking geeft prima!
Zou idd snel die second opinion vragen.

Frieda! heel veel sterkte! en veel plezier met je nichtje en de muffins! altijd leuk!

Nathalie.. meis.. hoop dat je je gauw beter voelt!

maike Sanne. ben helemaal vergeten wat je nu allemaal geschreven hebt!
Succes met je kwaaltjes! in ieder geval op en top zwanger!

Innieminnie! super gefeliciteerd meid! lekker van genieten!

Heb ik nu iedereen gehad?!

Met mij gaat het goed.. wel moe.. gelukkig niet mega meer.
Nu komen de andere kwaaltjes..
Boobies zijn aardig gegroeid al.
Misselijkheid treed voornamelijk s'avonds in. vandaag btje al de hele tijd aanwezig.
Wel zin in goed eten.. voornamelijk ook gewoon maaltijden dat scheelt.
dus niet alleen mac-donalds of friet of chocolade.. (bij mijn zoontje wel)

al met al! op en top zwanger.. en op mijn dipdagen na.. goed te doen.. tot nog toe.. houd er wel rekening dat de misselijkheid vanaf nu echt gaat komen.

Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie,
Probeer het wel om me niet te druk te maken, maar wat hij zei, daar word ik echt wel kwaad om hoor, vind het jammer dat je zwanger bent, nou dank je. .

Morgen naar ha en doorverwijzing voor amc vragen. Bij deze arts wil ik niet meer terug komen.

Dus hoop dat ha mee werken wil, maar dat denk ik wel.

En de kwaaltjes, ja, bij mij zakken ze nu wat weg. vermoeidheid blijft nog wel erg aanwezig.
Hoop dat bij jou de echte misselijkheid wegblijft. Is wel prettiger.

Liefs

Jeetje Bloemetje wat een ******! Terrecht dat je naar de ha gaat voor een verwijzing.
Ik zou echt uit mijn naad gaan als een arts zo iets tegen mij zou zeggen!
Hoop voor je dat je snel bij een andere arts terrecht kan!
En dat je in het ziekenhuis moet bevallen... tja.. leg je er bij neer lieve schat hoe vervelend je het ook vind. Aan de andere kant.. als er wel wat is ben je dicht bij het vuur.
Ik moet bij een volgende zwangerschap ook in het zh bevallen en vind het helemaal niet erg... Ik wou bij Kyra ook niet thuis bevallen dus wat dat betreft...
Lief en ik gaan regelmatig naar het theater toe... Niet alles vind lief leuk maar hij heeft weinig keus :p
Elk jaar in april gaat de kaartverkoop van het nieuwe seizoen van start en dan probeer ik meestal goede kaarten te bemachtigen... Dit jaar was het niet veel soeps met het programma maar heb toch een paar leuke voorstellingen weten te vinden!
Voor schoonpapa bestel ik dan ook de kaarten omdat hij nooit thuis was tijdens de start van de kaartverkoop... dit jaar was ik snel aan de beurt met bestellen dus goede plekken gevonden voor de voorstellingen! Verheug me dus erg op donderdag :D

Jazzie, de muffins zijn goed gelukt   hoor.. en mijn nichtje vond het helemaal leuk om ze te versieren enzo!!
Wel lekker dat je niet zo veel trek hebt in vette troep enzovoort...... Eten tijdens je zwangerschap is al niet leuk... want tegenwoordig mag je zo veel niet... vind het echt een verschrikking...

Nathalie, Doe je wel rustig aan... en neem lekker de tijd om uit te rusten hoor!! Je moet jezelf niet voorbij te lopen. Ik heb volgende week dinsdag mijn NOD... ben benieuwd hoor...we zien wel... er is geen nood aan de man als we nog een aantal rondes moeten wachten... kan me er niet echt druk over maken.. al voel ik me wel erg remi op het lijstje...

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, wel leuk al die voorstelling, en je vriend geen keus, haha. gewoon lekker meegaan en genieten toch.
En lekker, de muffins.

Ja, ziekenhuisbevalling heb ik me al lang bij neergelegd. vind het ook geen probleem meer.
Ik heb voor eerst ook tegen dokter terug gereageerd over het feit dat hij alleen aan zichzelf en aan het theoretische denkt.
Morgen naar ha, die begrijpt me meestal wel, dus die werkt vast wel mee, nu nog niet te veel zorgen om maken, maar lekker genieten van ons beebje in de buik nu.

Volgende week nod, ik hoop dat je volgt meid, zou super zijn.

Liefs

Hoi hoiii

Jeetje Bloem..wat een eikel die man !!
Zoiets zeg je toch niet ! Je hebt groot gelijk dat je een andere arts wil !
Hoop dat de ha je er mee kan helpen meis

Frieda.. Mn duimen draaien overuren voor je !!
K begrijp je volkomen dat je je remi voelt op t lijstje.. Hopelijk komt daar snel verandering in !
Mooi dat je schoonvader er niet giga ziek onder is, dat hoor je ookwel
En super dat t nu goed gaat met Kyra ! !Houwe zo !!

Nathalie.. Heb jij t ook al zo druk?? Hier ook. maar heb nergens eigenlijk zin in..
K doe de dingen die persee moeten en daar houdt het ook wel op...
Ondanks de drukte, denk je wel goed om jezelf dat je toch welje rust neemt??
Nog steeds zon last??
Dikke kus voor jou meis !!

Jazzie..Ik heb eigenlijk weinig nieuws.. en jij? hihi

Mitsj  Onze eerste zwangere hier :) Hoe voel je je???

Hier gaat t zn gangetje ! Mn eczeem zakt af !!!!!!!!!
T gaat de goede kant op (afkloppen...)   Woensdag naar dermatoloog.. ben benieuwd !
Krijg steeds trek in gekke dingen.. K lust eigenlijk geen erwtensoep..maar had ik vanochtend zon trek in. dus maar klaar gemaakt en nu heb ik er geen zin meer in hahaha   Tis wat...
K slaap snachts slecht ! Normaal kon ik een hele nacht aan 1 stuk doorslapen maar ben nu telkens om het half uur wakker ! Heeeel irri !!!

Nou k zal mn erwtensoep klaar maken   (snert).... bah...
En de kachel graadje hoger ..brrr....

Terug
Bovenaan