Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi hoiii

Bloemetje.. Mooi dat je de verwijzing hebt gekregen van de ha !
Nu maar snel er naar toe !!

Jazzie.. meis deze bevalling word heel anders !! Een bevalling waar je met plezier op trug kijkt... zulle we tegelijk bevallen? hahaha

Nou hier vandaag weer gewerkt.. Ze hadden geen kantoorwerk meer voor me dus op afdeling geweest. Viel me eigenlijk mee en tegelijk tegen
Het is bij de oudjes altijd te warm dus droge lucht.. niet goed voor mn huidje !
Had bandenpijn en daarbij smiddags steken in mn darmen !
Ben lekker naar huis gegaan en heb 3 kwartier op bank liggen koesen..
Nu gaat ie weer goed !!!
Voel nu mn baarmoeder weer   (gek idee eigenlijk ihihih) en zonet tijdens het eten ineens giga misselijk, hoefde meteen geen eten meer.. jammer want was zooo lekker;)
Nu is de misselijkheid glukkg wat afgezakt, heb niet veel puf maar moet nog vanalles doen.
Morgen eerst naar de dermatoloog, dan werken, dan door naar de kapper en dan eten en heb savonds   een Hara party (schoonmaakmiddel) dus allemaal drukte !!
Dus wil eigenlijk mn huis schoon hebben...   Dus zo toch nog maar ff bezig..

Dikke kuss Maiki

Hallo!!

Bloemetje, fijn zeg dat je een verwijzing hebt gekregen!! Hoop dat je snel terecht kan!!
vervelend dat je zo misselijk was van de soep... das dan ook nog vervelend omdat de soep wel lekker was....

Maike Sanne, Hoop dat de dermataloog morgen wat voor je kan doen!
Je hebt een drukke dag voor de boeg zeg...Lekker naar de kapper... ik moet eigenlijk ook weer maar heb geen zin... al is de oppas ook de kapster dus zoveel moeite is het niet!

Jazzie, Lekker dat je niet zo misselijk bent als je met je zoontje!!
Ik kan me er weinig bij voorstellen want ben bij Kyra geen moment misselijk geweest.
Behalve dat ik moest kokhalzen met het vullen van die moeders voor moeders flessen... blegh

Nathalie, hoe gaat het met jou nu???

Ieniemienie, kom je nu ook weer gezellig mee kletsen of???

Meiden... nog ff een vraag he... Doen jullie mee aan moeders   voor moeders???

Nou Kyra was vandaag ff wat beter in der hum!! Ze had ook wat langer geslapen op het kdv en dat werkt behoorlijk mee natuurlijk!
Vanacht heeft ze een aantal x gehuild!! Speen er in en weer een uur verder slapen..
De huilt dan in der slaap dus weinig aan te doen!
Morgen krijgt schoonpapa de uitslag van de leverpunctie dus dat is wel spannend!

Morgen nog even naar de prenatal want de babyfoon is stuk.. en er zit twee jaar garantie op dat ding en we hebben hem vorig jaar juni gekocht. Hoop dat ik gelijk een ander mee krijg want donderdag avond hebben we echt een babyfoon nodig!

Nou meiden, Ik ga ff verder met niksen!!

Liefs,
Frieda

Hi Meiden, ik ben er weer ffies hoor. Jullie hebben zoveel bij gekletst, dus maar goed dat ik ff kwam lezen. Wat lief dat jullie zo met me mee leven. Het is op dit moment veel regel werk, waarvoor ik me mega moet concentreren en mega veel energie kost. Niet iets wat je zo ff tussen alle therapieën door doet. Dus was blij dat ik vandaag vrij was. Ben met een brief bezig geweest die ik moest opstellen, waar ik een paar uur over heb gedaan. Niet normaal toch. Maar ja hoe meer ik ga denken: vroeger kon ik dit of vroeger kon ik dat, daar ga ik me ook niet beter door voelen hè. Tussentijds probeer ik ook nog rust te nemen. Ik ben bijvoorbeeld vanmorgen iets langer blijven liggen, omdat ik net als Maike Sanne vaak wakker ben en was vannacht ook misselijk. Gisteravond lag ik om 22.00 uur al te slapen vanwege de hoofdpijn. Toen mijn vriend naar bed kwam had ik nog steeds hoofdpijn. Hij zei nog moet je niet ff paracetamol in nemen, maar dat wou ik liever niet. Maar toen ik 's nachts weer wakker werd en nog steeds die stekende hoofdpijn toch maar wel ff ingenomen. En moest ook wat eten, want was misselijk.

Hier eet ik ook gezond. Heb niet trek in abnormale dingen. Had vandaag stukje chocolade gegeten, omdat ik het idee dat dat ik wat suiker nodig had en dat vond ik niet eens lekker, kun je nagaan. Ik eet nu meerdere keren per dag alleen. Gisteravond gaf ik mijn vriend een knuffel en die had echt zo iets van: hey je buik is gegroeid, ik voel hem, hihih. Dat was wel heel grappig. Het is net of we steeds meer naar elkaar toe groeien, meer praten enzo. Echt bijzonder om te merken.

Meiden ik pas echt wel goed op mezelf. Vroeger had ik daar moeite mee, en ging ik als ik het druk had vaak over grenzen heen. Maar nu kan ik makkelijker rust nemen als het moet omdat ik nu niet alleen verantwoordelijk voor mezelf ben hè. En als ik me echt niet okay voel moet ik gewoon rusten. Mitsj wat naar dat je zo duizelig bent. Dat had ik vooral in de begin weken. Dan was ik zo ontzettend misselijk, ging naar beneden om iets te eten maken, maar daar ging ik bijna van mijn benen. Dan moest ik snel iets maken en dan eerst boven weer rustig liggen omdat het totaal niet goed ging. Goed van je dat je vk hebt gebeld. Wat moet je nu doen dan meis?

Frieda ook weer wet meer hier lees ik, leuk hoor meis. Morgen uitslag van de leverpunctie? Hou je ons op de hoogte? Naar welk theater stuk gaan jullie eigenlijk?

Bloemetje wat fijn dat je doorverwijzing hebt gekregen meis. Ik heb echt geen woorden voor die arts, maar had ik in andere topic al gezegd.

Maike Sanne heb ik ff gesproken op msn. Ienieminie kom je moet ons mee keltsen of ga je naar zwangere forum?

Volgens mij heb ik iedereen wel weer gehad. Ohh nee Jazzie nog niet sorry. Wat fijn dat je je al best zwanger voeld en niet zo misselijk bent als je vorige zwangerschap. Ik mag mijn handjes ook best dichtknijpen volgens mij hoor.

Ik ga nog ff lekker op de bank liggen en daarna naar bedje. Tot snel meiden. Ook al ben ik niet meer mega veel hier, denk wel aan jullie.

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:  Himmaal alleen op het NOD- lijstje..

Frieda,  25 jaar                                  3e ronde - 2e kindje                              07-10-08

Op het wachtbankje,  kom op Frieda we    voor je!

We wachten nog steeds Frieda

Spannend!! ~Frieda overtijd??~ Spannend!!!

Kom op meis, wanneer kom je ons vergezellen?
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 21-10-2008 om 16.45 uur (nu moeten er 2 tegelijk naar de vk op 21-10!!)

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur

Jazzie
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur

Hoi Dames,

Was ik weer even.

Jazzie,
Fijn dat de misselijkheid goed te doen is. En minder dan bij je zoontje.

Maaike Sanne,
heerlijk na je werk liggen koesen, hihi.
Ook al zo een trekkerig gevoel bij je baarmoeder?
Heb ik ook met tijden, soms paar dagen niet, soms opeens wel weer en erg veel.
Vandaag gaat het weer aardig goed.

Frieda,
Fijn dat je meisje weer stuk vrolijker was vandaag. Is voor jullie ook stuk prettiger.
Is het nog gelukt met de babyfoon.
En hoe was de uitslag van je schoonpapa?

Nathalie,
Ik ben blij dat je goed voor jezelf zorgt, en luisterd naar je lichaam wanneer het zegt,
stop.
We weten dat je aan ons denkt, maar je moet nu vooral aan jezelf denken meid. Jullie
zijn het belangrijkste.

Liefs Eva,

Hoi hoii

Hier snel ff een reactie van mij..
Heb niet de tijd om op iederee te reageren want krijg zo bezoek ivm de hara party..
Maar wou jullie even laten weten dat ik bij de dermatoloog ben geweest vandaan en heb zalfjes gekregen. Nu heb ik t niet zo op zalfjes, maar deze helpt !
1 keer gezicht gesmeerd en t ziet er stukken beter uit !
Nog naar de kapper geweest en ben een stuk opgeknapt hihihi..

Vanochtend giga misselijk geweest, dacht echt dat ik moest spugen, gelukkig was t niet zo !!

Gezellige avond allemaal en kom morgen op jullie reageren ! xxx

Staan we op pagina 2 wat is dit nou? Dat ben ik niet van jullie gewend, hihih

Kwam eigenlijk alleen ff weltrusten zeggen, reageer morgen of het weekend uitgebreider.
Hoe is ie hier?

Maike Sanne wat onzettend goed dat je zalfje helpt. Inmiddels alweer een paar dagen verder dus hoe is het nu? Super zeg meis!

Bloemetje hoe is het met het pootje van jullie hond?

Tot snel! Liefs Nathalie

Meiden hoe is het?!

rustig hier...

Hier gaat het goed.
Ik ben wel veel misselijk maar wel te doen.
Ik heb een heel vol gevoel en heb moet echt zoeken naar wat ik wil eten.
S'ochtends begint het. maar zakt het tot nog toe redelijk snel af. S'avonds komt het dan weer op. gister rond etens tijd.. toen dacht ik echt even hier komt de eerste keer spugen. maar gelukkig bleef het binnen.
Ach het hoort erbij en voor de rest mag ik niet klagen.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan