Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Maaike Sanne,
Begrijpelijk dat het af en toe moeilijk is, met je ervaring vorige keer.
Heel normaal denk ik dat je dan erg bang bent, maar probeer toch te genieten meid. hoop dat dat goed lukt.
Was het winkelen gezellig?

Mitsj,
Balen meid, dat je pillen niet helpen, en je nog steeds af en toe gevoel hebt tegen de vlakte te gaan.
Misschien nog een keer naar huisarts?

Hier gaat het best goed, enkel veel bandenpijn afgelopen week.
Ging vanmiddag stukje met hond lopen, maar moest weer terugdraaien omdat ik geen stap verder meer kwam, balen. maar ja, maar rustiger aan doen dan.
Fijne avond meiden.

Liefs

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:  Himmaal alleen op het NOD- lijstje..

Op het wachtbankje,  kom op Frieda we    voor je!

Frieda-  07/10/2008 Kom op meid!!

Spannend!! ~Frieda overtijd??~ Spannend!!!

Kom op meis, wanneer kom je ons vergezellen?

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 21-10-2008 om 16.45 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur

Jazzie
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur

Hey meiden!

Ben ik ook weer ff! Heb net een onwijs gezellig etentje gehad met 9 meiden!! was echt lachen gieren brullen en ben helemaal vol gevreten! Het was heerlijk :D
1 van die meiden gaat dinsdag voor geregistreerd partnerschap dus we vonden een etentje wel op zijn plaats...Lief ging met de mannen uit eten maar die is nog niet thuis.
Hij is op de fiets dus hij zal wel flink gedronken hebben! Ik zou eerst ook op de fiets gaan maar de fiets van lief is stuk dus hij is op mijn fiets gegaan en ik met de auto! vond ik ook best wel lekker want het weer is niet echt lekker om te fietsen!

Kyra slaapt bij de broer van lief dus we kunnen lekker uitslapen morgen... Al kunnen we dat normaal ook wel want Kyra slaapt behoorlijk lang... gelukkig :D!

Met schoonpapa gaat het naar omstandigheden goed!
De uitslagen waren niet bepaald positief maar ze gaan volgende week toch beginnen met chemokuren. Hij krijgt dan 1 x een infuus chemo.. dan twee weken pillen er achter aan en dan weer een week rust en dan begint het riedeltje opnieuw.
De kanker is in zijn darmen begonnen, daarna naar zijn lever gegaan en toen verder uitgezaaid naar zijn longen en hoofd. De vooruitzichten zijn niet leuk.. heb vanmiddag van de broer van lief gehoord hoe en wat en daar wordt ik behoorlijk bang van!
Hoop dat de tijd die we nog met hem hebben zo dragelijk mogelijk is voor hem en dat we nog plezier kunnen hebben!

Met kyra gaat het helemaal goed :D! Zelfs zo goed dat ze gister haar 1e 3 stapjes zelf heeft gezet!! Ben echt super trots op mijn "grote" kleine meid!
Vandaag deed ze weer een paar passen dus wss loopt ze met een paar weken zelf...! En dat werd ook wel tijd want die 13 kilo op mijn arm wordt steeds zwaarder.....

Mitsj, Wat stoer zeg dat je nu zelf het hartje hebt gevonden... Heerlijk om daar naar te luisteren!

Bloemetje, weet je al wanneer je een afspraak hebt bij de cardioloog in het AMC???
Weet niet of je het al verteld hebt hoor maar goed.... ik zal het misschien gemist hebben??

Maike Sanne, Hoe gaat het nu met je exceem?? Is het al een beetje beter?
En hoe voel jij je nu?

Nathalie, Ik hoop dat je het allemaal nog een beetje vol kan houden meis! Ik denk aan je!

Jazzie, Hoe gaat het met jou nu???

Nou meiden, wordt weer spannend de komende dagen.. NOD komt er aan dus ben benieuwd... Testen zijn weer in huis dus als het nodig is......

Fijne avond nog.. en tot snel!!

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda,
Je hebt het zeer gezellig gehad zo te lezen.
En je vriend, hoelaat kwam hij aanwaaien?
En lekker uitgeslapen?
Jammer dat de uitslagen niet goed waren, en hij chemo moet.
Hoop dat ze komende tijd voor hem dragelijk kunnen maken.
Sterkte.

Liefs

En wat stoer dat jullie meid zelf haar eerste stapjes heeft gezet. super.
Heerlijk, hoe oud is jullie meisje nu?
En wat vond ze dr zelf van, kijk mama wat ik nu kan?

Liefs

Hoi hoiiii

Jaa Frieda.. Kyra heeft de eerste stapjes gemaakt !   Jaaa...nog even en dat loopt ze !
Leuk leuk !
En ook slecht nieuws.. Jakkes meis.. k denk aan je ! Veel sterkte toegewenst !
Mooi dat je gistr lekkere en leuke afleiding hebt gehad... zo te lezen was t onwijs gezellig, meid je verdient t !!!

Jazzie.. Hoe gaat t met de misselijkheid????

Nathalie.. Lukt het allemaal nog?

Bloemetje.. Meis..Wat was jij vroeg vanochtend zeg ! hihih
K heb lekker geshopt..Leuke baby dingen gezien maar wil nog niks kopen.. eerst goede echo en zien we dan wel weer !!

Mitsj.. Balen dat de medicijnen nog niet helpen ! Voorzichtig doen hoor !

Nou hier gaat t voor geen meter.. Gister de hele dag misselijk en vandaag weer
Zo erg dat ik er niet van kon slapen en dus al vroeg (voor mijn doen) wakker was in mn vrije weekend !
Hubby was net lekkere gekruide aardappeltjes aan het klaarmaken, k kwam in de keuken en ging bijna over mn nek..Normaal vind k t heeeerlijk nu dus echt niet
Ook zeer weinig gegeten...
Loempias vind ik zooo stinken.. kwamen we gister in de stad zeg ik tegen zusje.. jee wat ruikt t hier lekker en zij lag in een deuk.. loempias hahaha !
K hang lekker op de bank met het boek "zwanger, met ouders van nu"
leuk boek ! Word iedere week verteld hoe t met jou is qua veranderingen en met de beebs.. erg interessant !
Denk dat ik zo ff lekker in bad ga.. maybe dat mn baarmoeder dan minder gevoelig is !
Denk trouwens dat ik niet heel lang mn broeken aan kan.. Maar we wachten het af !

Gezellige zondag !
Regent t bij jullie ook zo trouwens? Echt bed weer hiero !!! Niks aan !

Liefs Maiki

Hoi,

Maaike Sanne,
Zo te lezen op en top zwanger.
En dingen lekker vinden ruiken die je normaal vind stinken, hihi.

hoop dat je badje je goed doet.

Hier regent ook al hele dag, Buddy wil af en toe naar buiten,staat ie in de deuropening, kijkt naar buiten, en draait weer om naar binnen toe, haha, hij haat regen volgens mij hihi.

Liefs.

Goedemorgen!!

Alweer op de tweede pagina.. !!
Heb eigenlijk ook weinig te melden.. maar wil ons van de tweede pagina houden hihi

Hier weer giga misselijk. Gister echt de gehele dag en afglopen nacht werd ik ook telkens wakker van de misselijkheid.   Nu ook weer.. tis echt telkens aanwezig !
en dan noemen ze t ochtendmisselikheid nou hier dus niet !!
Nog weekje dan echo...

Nathalie... bijna echo !! Spannend hoor !!
Heb je al iets moois voor beebs gekocht??

xxx

Terug
Bovenaan