Zwanger worden of niet? Deel 3.

Goedemorgen, hier werd ik gisteravond laat ineens misselijk en vannacht toen ik wakker werd weer. maar ben er niet uit gegaan om iets te eten. Mijn bedje was veel te lekker warm. Net yoghurt gegeten met muesli. Ik heb al twee avonden na het eten wat krampen. Niet echt kramp, maar steken, net of er van alles gebeurd. Beetje lastig uit te leggen, maar voeld dan echt niet fijn. Moet dan echt rustig zitten en goed letten op mijn ademhaling. Maar na tijdje zakt het ook vanzelf weer af. Beetje vaag maar ach. Is mijn lichaam wel vaker. Heb nu bijvoorbeeld stekende pijn in mijn linker pols en met mijn heup gaat het ook niet toppie. Kom soms nauwelijks overeind van de bank. Maar goed mag mijn handjes nog dicht knijpen. Gelukkig niet hoeven spugen en misselijkheid word meer dragelijk. Ben woensdag erg benieuwd hoever ik nou precies ben.

Fijne dag meiden. Liefs Nathalie

Hoi hoii

Nee er is idd bijna niks bijgeschreven...
De hara party was erg interessant ! Er is veel verkocht dus mocht nog voor een bedragje uitzoeken.. ideaal !
Vant weekend meteen aan  de poets hihi
De zalf helpt super ! Heb alleen nog paar velltjes in gezicht, geen eczeem meer !
Dus ben echt super blij  zonder eczeem en met mn nieuwe kapseltje ;)
Nog steeds beetje misselijk, maar gelukkig niet  meer zoveel bandenpijn als de afgelopen dagen !   Vandaag nog even ee testje  gedaan en nu was ie meteen superdik
Dus SUPER ZWANGER   ;)
Nog anderhalve week.. dan echo !
Jaa Natalie.. jij nog een  halve week !! Spannend hoor !!!!
T gaat wel snel hier allemaal zeg !!!

Jazzie..meis... hoe was de lunch ??

Bloem..Hoe gaat ie nu?? En met buddy ??

Mitsj..  Hoe gaat ie? Niet meer flauwgevallen??

Frieda...Hoe was de uitslag van je schoonvader???
En hoe is t met Kyra?
En met jou ??? Al enig idee of je rdjes krijgt of niet??  
K duim voor je !!

Liefs Maiki  

Hoi Meiden,

Zo, heb mijn naam veranderd, ik kwam er met mijn mailadres niet meer op, naam bestond al, ja, duh, dat was mijn naam, maar ff veranderd, dus schrijf nu met dit, bijna zelfde, hihi.

Zo, ben ff niet geweest, druk gehad, maar we zijn er weer hoor.

Maaike Sanne,
Wat fijn dat je zalfje hebt gekregen, en het schijnt te helpen, erg prettig, ik hoop dat het zo blijft doorwerken.

Nathalie,
Inderdaad erg rustig hier, ik schrijf ook wat minder, laatste weken erg moe. Ook drukke dagen gehad deze week.
Wat lief dat je welterusten komt zeggen.
Met Buddy zijn pootje gaat het beter, hij loopt nog wel wat mank af en toe, maar gaat veel beter. Gelukkig, hij lijkt geen pijn meer te hebben.

Jazzie,
Balen die misselijkheid, maar verder niets te klagen, gelukkig.
Hoop dat het zo blijft gaan, en dat misselijkheid zeker niet erger gaat worden.

Nathalie,
Wat jij beschrijft is bandenpijn. Ik heb het laatste week vaak. Woensdag was ik winkelen, moest toen echt tien minuten zitten omdat ik geen stap meer verder kon door de steken. Na weer tien minuten lopen deed het weer onwijs zeer, dus weer gaan zitten.
Gister ook, toen ging ik met me werk weg, toen moesten we ook even zitten omdat het niet meer ging. haha lief is me baas, nou meid, gaan we toch kop koffie drinken als het ff niet gaat. hihi.
Wel fijn dat het met rust over gaat.
En ben ook benieuwd naar hoever je precies bent.

Frieda,
Hoe gaat het met jou?
Wat het gezellig gisteren?
En hoe gaat het met je schoonvader? Hoe was de uitslag?
En hoe gaat het met je vriend en Kyra?
En met jou?

Mitsj,
Hoe gaat het met jou? Helpen de pillen?

Zo dames, weer even gereageerd.

Liefs.

Ohhh is dat bandenpijn, ja weet ik veel, hahaha
Wat fijn maike Sanne dat je exceem zo goed als weg is op velletjes na
Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel, moet je maar eens ff een foto laten zien op msn

Hoe is het met Mitsj & Frieda, beide rustig meiden, gaat het wel?

Bloemetje, fijn dat Buddy zijn pootje wat beter is, ik moest er ineens aan denken.

Liefs Nathalie

Nathalie,

Jah, haha dat noemen ze nu bandenpijn
Boven je liezen meestal en soms erg vervelend.
Vandaag valt het hier weer mee met die pijn. gelukkig, want gister en eergisteren was het echt niet leuk.

Fijn weekend meis.

Liefs

Hallo meiden!

Bedankt voor de lieve reacties!
Tuurlijk wil ik graag op jullie lijstje staan :D!
Heb gister de VK voor het eerst gebeld, even kort gesprekje gehad en een afspraak gemaakt voor de intake.
Volgens haar was ik nu ongeveer 6 weken, en dus eind Mei uitgerekend. Precieze datum weet ik nog niet. Op 16okt, 14.30u  hebben we onze eerste gesprek met haar.
Best spannend..

Ik heb wel al vage klachten. Hele zere "boobies", en heel de dag door een weeeig (net niet misselijk) gevoel. Dus zal vast niet lang duren voor de echt misselijkheid doorzet.
En ben erg snel moe, en soms erg emotioneel haha. Ik ben normaal een heel nuchter persoon, en nu kan ik bij iets zieligs op tv al bijna in tranen uitbarsten haha.
Verder gaat t eigenlijk erg goed. Op de drang na dat ik het iedereen wil vertellen!
We hebben besloten om tot na 16 okt te wachten, en dan toch wel wat mensen in te gaan lichten.

Hoe lang hebben jullie hier mee gewacht?

Jeetje ik ben hier een paar dagen niet geweest en heb meteen heeeeeeeeel veeeeeeeeel berichtjes gemist... Ik heb niet zoveel tijd om elke dag alles te lezen en te reageren . Werk gewoon fulltime en savonds ben k afgedraaid haha.
Dus mijn excuses hievoor!

@ Maaike Sanne
Hoe is het met jou nu? Exczeem al bijna weg las ik, super! En je andere klachten?

@ Nathalie
Ben erg benieuwd hoever je nu ben! En hoe is het verder met je klachten? Steken en pijn? Hoop wat beter!

@Jazzie
Hopelijk gaat je misselijkheid snel over meid!

@Frieda
Ik ga proberen om idd weer wat vaker langs te komen!

@Mitsj
Hoe gaat het met jou? En kwaaltjes?

@Bloemetje
Hoe is het met jou?

Liefs Ieniemienie

Hoi hoii

Ieniemienie.. Leuk dat je er weer bent ! En 6 weken.. net als Jazzie !

Hier ff korte reactie...
WEEKEND !! Heerlijk !! Lekker weer een vrij weekend, heerlijk!
Morgen met mn zusje en een vriendin ff shoppen... altijd leuk ;)
ff stiekum bij positiekleding kijken en babyspulletjes.. kan zusje mooi als excuus gebruiken hahaha !
Meiden heb soms een dubbel gevoel. Aan ene kant voel ik me echt zwanger en aan de andere kant twijfel ik soms best even
Komt natuurlijk ook door mn eerdere miskraam..
Maar dan denk ik echt van de vorige keer ging het mis, waarom zou het dan nu wel goed gaan?   Domme reden natuurlijk, maar ja die hormonen he.. die doen rare dingen met me   haha !
Nog anderhave week dan pas de echo.. duurt lang hoor !
Anders waren we nu al 14,5 week zwanger ! en nu 5 weken... hmm..
echt ik ben giga blij met deze zwangerschap hoor, mooi in de zomer zws verlof hahaha maar toch.. soms zon dubbel gevoel etc..
Grrr HORMONEN ! Grrr...

Nou ja.. tis wat allemaal !
Wij zullen even wat eten (poging tot...)

Liefss Maiki

Jippie! Even een kort berichtje van mij! Ik heb net met de doptone geprobeerd om het hartje te vinden, en ik heb het eindelijk kunnen vinden! Lukte me elke keer niet, dus met 12 weken ben ik gestopt met zoeken! Toen heb ik het bij de verloskundige nog gehoord, en dat vond ik genoeg rust geven. Maar vandaag toch benieuwd of het lukte, en het lukte! Echt zo lief hihi..
Vandaag ook behang uitgezocht voor de babykamer, het is precies het behangetje geworden wat ik zocht! Lichtgeel, erg mooi. Nu ff kijken of het oude behang er echt af moet, en dan zien wanneer mn mama kan helpen met behangen!
Ook aardig wat kleertjes en dergelijke gekocht, moet toch gebeuren he hihi..

Die pillen die ik had helpen nog niet echt, ik ging vanmiddag weer bijna tegen de vlakte. Beetje jammer..

Liefs en een fijne avond!

-x-

Terug
Bovenaan