Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi meiden,

Hier ben ik weer, vroeger dan normaal, net van mn werk eerder naar huis gegaan, voel me zo beroerd, misselijk, duizelig, slap,moe, brandend gevoel in maag. en last van mn banden.
Dus maar eerder weg en zo even tukkie doen,

Lastig, maaike sanne, dat je zo misselijk bent, hoop dat het snel weer beter gaat,

liefs

Goedemorgen!

We moeten inderdaad beter oppassen dat we op blz 1 blijven!
Maikesanne, fijn om te horen dat je je zo misselijk voelt! Komt vast helemaal goed nu! Wel rot dat je je zo voelt natuurlijk, maar vorige keer had je nergens last van en ging het mis he!
En bloemetje, ook al beroerd!

Het wachten is nu op onze Fritzie! Die heeft morgen NOD, dus we moeten allemaal heeeeel hard voor haar duimen he!!

Hier gaat het ook zn gangetje! Zaterdag behang gekocht voor de babykamer, en babykleertjes enzo geshopt.. Dus ga vanavond ff beginnen met de makkelijke stukken denk ik!
En vanmorgen de vk weer gebeld, nog steeds last van duizeligheid en bijna flauw vallen.. Dus ff nagevraagd wanneer die pillen zouden moeten gaan werken! Daar word ik nog over teruggebeld dus ben benieuwd! Heb een drukke tijd voor de boeg, opa en oma helpen verhuizen, concerten en weekendje weg enzo, en wil gewoon me beter voelen dan!

Liefs allemaal!!

Ik meld me weer, hihih
Ben nog niet weggeregend het weekend
Ben weer boven water

Wij zijn naar de A1 GP auto race geweest in Zandvoort
Brrrr wat was het koud, nat & guur weer zeg!
Gisteravond nog bij mijn schoonouders in bad geweest om
op temperatuur te komen, hihih. Wat een *piep* weer
Maar wel gezellig weekend gehad. Nu bijkomen want pff moest
nog vroeg opstaan ook en dat in het weekend, hahah

Zo te zien hebben jullie veel bijgekletst dus ik ga ff lezen

Tot strakkies! Liefs Nathalie

Wij gaan eerst ff eten, mijn mannetje heeft nu pauze dus kom dalijk wel gezellig ff bijkletsen met iedereen.

Smakelijk eten & tot strakkies! Liefs Nathalie

Zo ik ben weer bijgelezen hoor. Frieda meis, hopelijk kan je zwangerschaptesten gebruiken, zou zooo leuk zijn als je ook zwanger mag zijn. Gezellig met zijn allen!
Wat super dat Kyra stapjes alleen heeft gezet. Hoe oud is ze nu? Fijn om te horen dat het met haar zo goed gaat. En jullie ook gezellig weekend hebben gehad zo te lezen. Ondanks het slechte nieuws over je schoonvader. Ik hoop idd dat hem veel pijn en leed bespaard blijft en jullie nog een tijd van elkaar mogen genieten.

Mitsj wat naar dat je nog steeds zo'n last heb van die duizelingen. Ben benieuwd wat de vk zegd. Jullie gaan verhuizen? Is ook zo, dacht al nu al babykamer behangen enzo. maar ja als je toch bezig bent kan je he tnet zo goed meteen doen hè. Hier zijn we ook al aan het nadenken over hoe het allemaal moet hoor. Ivm de ruimte en toegankelijkheid voor mij enzo. Zal eerst ff gepuzzel worden en loop best wel tegen aantal dingen aan.

Bloemetje, nou Buddy is niet de enige die regen haat. Hier nog iemand, grrr. Heb het er zoooo mee gehad. Dit weekend genoeg regen gehad, gezien en gevoeld hoor! Hopelijk doet het ff slapen je goed meis. Hier word het ook rustig aan doen. Moet eigenlij de was doen en natte kleding uit de auto halen, maar pff doe dat zo wel hoor. Niet echt fit vandaag. Gelukkig geen revalidatie therapie of andere afspraken in mijn agenda staan. Ja vanavond ff zwemmen, denk dat ik dat wel ga doen, lekker warm en toch ff buiten zijn hè.

Maike Sanne, ik sprak je net al ffies op msn. Wat naar dat je de hele dag misselijk bent. Eerst wil je graag kwaaltjes, maar de hele dag, pff. Enige wat je kan doen is kleine beetjes eten en gaat het echter worden hoor.

Ieniemienie, zou je je gegevens willen doorgeven voor ons nod lijstje?
Als je internet je gegevens invoerd welke uitgerekende datum krijg je dan meis?
Anders zetten we er gewoon eind mei neer, kunnen we zo weer veranderen hè
Maar je leeftijd en ronde enzo. Zal je dan ook ff op nodlijstje zetten. Hoe voel je je?

Ik ga weer ff rustig zitten en andere topics lezen. Liefs Nathalie

Ik heb trouwens nog niks voor de baby gekocht. Alleen voor mijn vriend met zijn verjaardag een rompertje met: papa is de aller, aller, allerliefste. En cadeautjes om het onze ouders en broers te vertellen. Mijn mams is al wel aan het shoppen geslagen. Heeft rompertje gekocht & trappelzak. Maar ik kan daar nog niet zo goed tegen. Eerst maar eens weten dat alles goed gaat met de kleine en misschien durf ik dan iets te kopen. Ik had niet gedacht dat ik zo makkelijk mijn mond kan houden en nog niks koop, hihih.

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:  Himmaal alleen op het NOD- lijstje..

Op het wachtbankje,  kom op Frieda we    voor je!

Frieda-  07/10/2008 Kom op meid!!

Spannend!! ~Frieda overtijd??~ Spannend!!!

Kom op meis, wanneer kom je ons vergezellen?

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30uur ivm ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur

Jazzie
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur

Hoi,

Nathalie is terug, haha, we zien het.
Fijn dat je goed weekend hebt gehad, enkel jammer dat je er nu beetje de prijs voor moet betalen, is dan weer jammer.
Hoop dat het snel beter gaat.

Mitsj, vk al teruggebeld? goed dat ik erover begin, moet morgen ook ff bellen, afspraak afzeggen.

Maaike sanne, haha, ze zijn niet rustig geweest, balen, wat een druktemakers zeg.
Hoe is jou oppasdag verlopen? En de misselijkheid?

Frieda, hoe gaat het met jullie?

Ienieminie, met jou? ook alles goed?

En jazzie, jou ook paar dagen niet gezien, gaat het goed?

Zo, ik heb net ff oppaskindjes gehad, degene die me schoonmoeder heeft, neefjes van mn vriend,mensen wat een drukte makers. Weet niet of ik ons kleintje tussen zo twee kids wil hebben die zo druk zijn en niet luisteren willen, al luisteren ze naar me schoonmoeder wel, meestal naar mij ook, naar hun ouders erg moeilijk.
Moet het daar toch nog ff over hebben met vriend, anders moeten we erg snel zijn met gastouder of kinderopvang.

Verder gaat het nu weer iets beter, na een heerlijk warme douche. lekker.

Liefs

Terug
Bovenaan