Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi hoi!

even gauw gauw.. ben doodmoe.. lange dag! maar wilde laten weten dat de echo goed was! we hebben ons ukkie al zien spartelen.. ben vandaag 9 weken.. maar de datum blijft staan op 27 mei.

Ik ga gauw bijlezen.. en kom dan weer kletsen!

Liefs Jazzie

Jaaa Jazzie !!! Dus een dagje verder al ;)
K sprak je al op msn.. maar toch gefeli met de goede echo meis !!

Mitsj jij ook he ! (k sprak je ook al op msn hihi)

Hier morgen naar de vk en daarna naar de bedrijfsarts. Mn bazin vind dat ik toch maar even heen moet, omdat mn eczeem nog niet weg is.. goh hoe zou dat komen?:p
Gewoon ff alles door spreken.. ach ja tis tegenover de vk du kan mooi na elkaar
en dan weer werken..

Gezellige avond allemaal xxx

Hoi,

Maaike sanne,
Wat ga je tegen bedrijfsarts zeggen dan?
Want exzeem komt nu toch door zwangerschap?

Mitsj, zo te lezen was alles goed:) mooi.
Heb je al mooie buik? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Jazzie, fijn dat jou echo goed was. En negen weken alweer. Schiet al aardig op.

Nathalie, doe je rustig aan meid?

Liefs

Hoihoi!

Bij mij was ook alles goed bij de verloskundige!!
Mijn buik is precies mooi volgens schema gegroeid, en het hartje klonk heel erg goed.
Mijn ijzer meten ze de volgende keer weer dus ben benieuwd dan!
Volgende week dinsdag voor pretecho, ben zo benieuwd!
Jazzie, gelukkig was alles goed met je echo! Leuk meis!!
Maikesanne, ga jij bij bedrijfsarts zeggen dat je zwanger bent? Succes bij de vk!

Ik ga weer aan het werk, morgen ben ik lekker vrij!

Liefs!

Hi Meiden, ik voel me zo belabberd. Ik moet dalijk voor een gesprek naar MEE, maar daarna duik ik mijn bedje denk ik weer in. Ik weet niet wat ik heb hoor. Misschien combi van zwanger zijn en ziek worden ofzo, maar begin me met de dag slechter te voelen.

Bloemetje hebben jou medicijnen eignelijk geholpen? Ben je weer aan het werk of nog ziek thuis?

Mitsj fijn dat het allemaal goed was met jullie kleine meis. Dinsdag pretecho leukkkkkkkkkkk!

Jazzie welkom thuis meis. Hoe was je vakantie? Fijn om te horen dat jullie echo helemaal goed was en dat de kleine al flink lag te spartelen.

Maike Sanne vandaag naar vk toch? En naar bedrijfsarts? Hoe was het meis?

Frieda, ik snap dat je je een beetje remi voeld, maar we zijn er voor je hoor
Ook voor je klusverhalen of onzekerheden. Denk dat het ook wel scheeld dat je met sommige meiden op msn zit te bebben. Fijn dat de eerste chemo goed is gegaan. Hopelijk hoeft Kyra voorlopig ff geen ab, maar met dit weer en griep in de lucht, pfff.

Mijn mams moet vandaag onderzoeken in het ziekenhuis hebben. Heeft hele dikke opgezette buik, ontlastiging die niet goed is (kan ze amper kwijt, ook niet met poedertjes of drankjes) om de haverklap blaasontsteking en nierbekontsteking. Nu moet ze voor 12 dingen bloedprikken en krijgt ze echo's dus ben benieuwd wat daar uit komt.

Zo ik ben weer een beetje bij. Wens jullie fijne dag!

Liefs Nathalie

Hoi,

Mitsj,
Fijn dat alles volgens schema gaat. Mooi zo, houden zo he. hihi.
En morgen lekker vrij, ga je dan ook even niets doen? Of toch al wel dingen in de planning staan?
Geniet van je vrije dag morgen.

Nathalie,
Hier gaat het weer goed, sinds gisteren weer aan het werk, gaat goed, enkel zitten oren nog dicht van de verkoudheid. Verder eigenlijk nergens nog last van.
Meis, misschien een idee om de verloskundige even te bellen en vragen voor extra controle als je je zo voelt? Of even melden bij haar of huisarts?
En je moeder onderzoeken, hoop dat er niets ernstigs aan de hand is.

Wij hebben trouwens nieuwe auto gekocht. Zouden eerst niet kunnen lenen, maar is nu toch gelukt. Volgende week mogen we hem ophalen.
Gisteren kwam bij mij opeens het besef dat we volgend jaar niet meer alleen zijn. Door de nieuwe auto, en mn buik die gaat groeien. Voelde zo speciaal.

Zo, ik ben ook weer bij, ff deze auto leegmaken en al schoonmaken. Scheelt me het weekend hoop werk, want wil graag weekend rustig aan doen.

Liefs

Hi meiden, ik lig lekker in bed nu. Zal wel gewoon combi zijn van griep die rond gaat en zwanger zijn. Kan niet echt zeggen van ohh daar of daar heb ik last van en kan de dokter of vk iets mee. Ja moe, als ik iets doe me niet lekker voelen, wat duizelingen. Dus ik ga lekker rustig aan doen vanmiddag. Maar doe ik eigenlijk de afgelopen dagen al. Doe alleen de dingen die echt moeten.

Leuk dat jullie andere auto krijgen Bloemetje, welke? Welke kleur?
Bijzonder hè. Hier begin ik het ook steeds meer te beseffen. Gisteravond een vriendin het verteld die ook helemaal door dolle heen is. Echt leuk om te merken allemaal.

Fijne middag allemaal Liefs Nahtalie

Terug
Bovenaan