Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Nathalie, Is een ford focus station, onwijze kofferbak, maar die hebben we nodig voor Buddy en kinderwagen. Lichtblauwe, echt een heel mooi ding. Hehe.
Rijdt ook heerlijk. haha vriend kon tijdens testrit voor eerst zonder schokken rijden, hahaha, anders schokt ie steeds als ie schakelt, soms wel eens irritant, maar vanaf volgende week voorbij denk ik hahaha.
Voel me ook stuk veiliger in die auto, ook niet onbelangrijk.
Dus, laat het maar volgende week zijn.

Wat leuk zo een reactie van je vriendin.
Ga maar lekker slapen jij.

Liefs

Hoi hoii

Nou k lig weer op de bank met dekentje over me heen.. brrr koud zeg !!!
K zal zo de thermostaat inprogrammeren dat wanneer ik thuis kom het hier gewoon warm is !! Dit is zo irri.. brrr !

Alles was goed bij de vk, stelde niks voor.. Kreeg allemaal boekjes etc mee, wel weer leuk natuurlijk ;) Zal vd week ff heen te bloedprikken en dan over 4 weken wer heen en dan hartje horen ... !!

Bedrijfsarts... Ja nou ik kreeg dus de oproep dat ik heen moest terwijl ik al weer dikke twee weken weer 100% arbeidsgeschikt ben. Dus had gebeld maar mn leidinggevende wou graag dat ik er naar toe ging, omdat zij wou dat ze wisten dat ik een geldige reden had om toen me ziek te melden (stom he?)
Hahah maar dat is haar zwaar afgevallen !!!!
De bedrijfsarts vond dat ik nu beter niet met de mensjes in aanmerking moet komen, huidcontact dus..   Dit omdat het mijn eczeem niet bevorderd en door alle bacterien die de demente oudjes met zich mee brengen ik die zo ook op kan lopen !
Denk aan dat de mensen met hun vingers in hun neus zitten etc en ik ze dan aanraak en voor ik vb handen ga wasssen op mn wang jeuk oid.. BAH !
Hier denk je normaal niet zo goed over na, maar nu gatver
En helemaal als je huid da al wat open is.. kans op infectie erg groot !
En nu helemaal met mn zwangerschap wil de arts geen risicos nemen.   De baby en ik gaan voor ! Lief he ??
Hij adviseerde dit om dit zoiezo 8 weken te doen !!! dan ben ik 16 weken en dan is al t "gevaar"   wat geweken zeg maar...   Hij heeft een brief voor mn leidinggevende gemaakt waarin staat dat ik om medicsche reden eczeem heb.   De reden hoefd zij niet te weten en hij adviseerde me dan ook om niet voor de volgende echo kenbaar te maken dat ik zwanger ben. Dus ik hou mn mondje dicht hihih

Zoo weer een heel verhaal... K reageer strax op jullie..ben vanaaf remi.. Manlief gaat naar cursus.. nu eerst ff bijkomen.. drukke dag gehad !!

Tot vanaaf liefs Maik

Hoi,

Maaike sanne,
Wat lief van je de bedrijf arts. Dat jij en de baby voor gaan. Lief.
En nog eventjes zwijgen, hihi, leuk een geheim hebben.
Hoe ga je dat dan doen op je werk?

En bij vk alles goed, super, fijn.

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs

Wat een top bericht Maike Sanne!
Hahaha.. komt de bal echt terug bij je leiding gevende! en hoe! (wie een kuil graaft voor een ander.. hahaha)

Mooi meid!

gefeliciteerd met je auto Bloemetje!

Nathalie.. zou wel even bij de ha of vk langs gaan.. Laat ze maar even wat bloedprikken op een aantal zaken.. dan kunnen ze uitsluiten of het niet daar ergens in zit.

ben moe.. bleeh.. hahaha hoort erbij he?!
Ik moet weer wat doen.. bah bah bah. maar goed.. zal gauw echt even bij schrijven hoor!

liefs Jazzie

Lief dat jullie zo bezorgd om me zijn. Ik heb zelf helemaal niet zo door wat het met me doet. Ja dat ik weinig kan, omdat ik niet lekker ben. Doe alleen de noodzakelijke dingen, maar moet nog zoveel gebeuren en red ik gewoon allemaal niet. Ik moet dinsdag naar vk, kan ik het dan niet aangeven? Of moet ik morgen toch ff lang ha ofzo?

Maike Sanne, wat toppie zeg met je bedrijfsarts en fijn dat alles goed was bij vk.
Steld idd weinig voor hè. Ik heb dinsdag mijn eerste controle, ben benieuwd hoe dat gaat. Maar hoorde al dat dat ook niet veel voorsteld, hahah. Ik hoop dat we wel het hartje kunnen horen. Als ze daar dingetje voor hebben teministe.

Bloemetje, fijn dat je blij met jullie nieuwe auto. Dat het je veiliger doet voelen enzo. Heel veel veilige km-ers gewensd!

Liefs Nathalie

Hoi,

Jazzie,
Fijn dat je er weer bent, heb je gemist meid, ja dat moet zijn, hoort erbij he.
Gaat ook wel weer over. En het is voor iets moois :)

Nathalie,
ik zou morgen naar ha gaan. Je zegt zelf dat het elke dag erger word.
Ben echt bezorgd om je, denk goed om jezelf en jullie aapje :)

Liefs

Hi Meiden, ik pas goed op mezelf en onze kleine hoor. Daarom deze week ook veel in bed gelegen en niet meer gedaan dan nodig. Ik voel me vandaag gelukkig aanzienlijk beter. Al had ik dat vanmorgen eerst niet gedacht, want voelde me best wel brak. Vanmorgen naar therapie zwemmen geweest en dat heeft me best wel ffies goed gedaan. Broodje gegeten toen ik thuis kwam en ga dalijk denk ik ff de stad in. Tis mooi weer nu. Morgen zal het weer slechter worden zeggen ze. En wil ff profiteren van hoe ik me nu voel. En misschien doet buitenlucht me ook wel goed.

Meiden fijne dag en tot snel. Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Fijn dat het beter gaat. Hoop dat het nu zo blijft.

Hier gaat het minder, heb een behoorlijk dipdag.
Krijgen paar berekeningen van belastingdienst. Grr, komt er op neer dat ze regelmatig fouten hebben gemaakt en wij nu dus 3000 euro terug moeten gaan betalen. Weet niet hoe we dat voor elkaar moeten gaan krijgen.
Vandaag ook baaldag op me werk gehad. Vriend denkt dat ik gister beetje teveel heb gedaan, ben erg emotioneel vandaag. .
Het komt allemaal wel goed, alleen zie ik dat nu even niet zitten.

Liefs

Terug
Bovenaan