Zwanger worden of niet? Deel 3.

leuke dag gehad vandaag nathalie?!
Klinkt goed iig.

Ik zou ook emo worden als ik 3000 terug moet betalen..
Het blijft rot.., maar waarschijnlijk mag het wel in termijnen.

hoe is het met de andere dames?

Frieda.. ben blij dat je sch-vader het naar omstandigheden zo goed doet.
Hoop dat kyra niet ziek wordt voorlopig en dat ze wat voor haar kunnen doen.

Ik heb vandaag kraamzorg aangevraagd..
maakt het gelijk weer wat echter.. Spannend.
Verder vanochtend weer gespuugd.. en wel misselijker.. na het eten lijkt het altijd wat weg te zakken.. om vervolgens met een uur weer op te zetten.
Nog een paar weken dan hoop ik echt dat het minder wordt.

liefs Jazzie

Hoi hoii

Wat is het hier stil zeg ! K heb eigenlijk ook weinig nieuws...
Moet het weekend weer werken,erg druk !  
Nu zo nog even paar uutjes oppasse en zaterdag en zondag weer diensten van10 uur..
Dus nu nog even genieten va de rust hihihi

Goed weekend allemaal !   Liefs

Hoi,

Jazzie,
het kan waarschijnlijk in termijnen, nou ja, moet ook wel, haha, want we kunnen het niet zo ophoesten. Ben er ook stuk rustiger weer onder dan gister, het komt allemaal wel goed, had gister echt een emo dag. Vandaag gelukkig minder.

Maaike Sanne,
vandaag nog ff genieten inderdaad. en het is hier zeker rustig.

Mitsj,
genoten van je vrije dag gisteren?

Frieda,
hoe gaat het met jullie?

Nathalie,
Hoe gaat het nu met jou?

Liefs

Hi Meiden, ik heb gisteren lekker geshopt. Eindelijk voor mezelf weer eens kleding gekocht. Allemaal koopjes, echt heerlijk. Gelukkig voel ik me iets beter dan afgelopen week.

Jazzie wanneer moet je eigenlijk al kraamzorg aanvragen. Dacht ineens helpp moet ik dat ook niet al? haha. Heb vandaag goed gesprek gehad met fysio. Die heeft me twee sites gegeven van aangepaste boxen enzo. Dus daar ga ik zo ff kijken. Ben erg benieuwd.

Bloemetje, jeetje 3000,- das niet niks meis. Wij kregen ook rekening van 200,- van zorgtoeslag dat mijn vriend teveel had ontvangen. Ik vind dat echt zo dom. Ze berekenen dat van te voren, je leverd alle gegevens en blijkt ineens teveel te zijn. Dat is dan toch hun schuld? Maar ja het moet wel terug. Nu is 200,- natuurlijk meer te overzien dan 3000,- maar het geld hebben we niet over in 1 maand hoor. Dure maanden met verjaardagen en dalijk de feestdagen, gaat nog leuk worden.

Maike Sanne, werkze dit weekend. Hoe gaat het met je exceem?

Meiden fijn weekend allemaal! Liefs Nathalie

HOi hoii

Nathalie.. Kraamzorg kun je het beste zsm aanvragen. Dit ivm te weinig kraamverzorgenden en dan ben je er eigenlijk zeker van dat je kraamzorg krijgt.
Misschien dit weekend ff info aanvragen?
Ook ik heb de papieren al in huis.   Ga ze dit weekend invullen en dan ist klaar..
Bij "onze" kraamzorg adviseren ze voor de 14 weken het aan te vragen..

Met mn eczeem gaat t een stuk beter.. Tis nog lang niet weg maar int gezicht ist netjes te houden.   Alleen nog best droog.   Net weer uurtje in bad gelegen.. lekker ff
alleen nog weer zo misselijk telkens. Dus strax toch maar weer de zetpillen gebruiken
K weet niet of ze echt goed helpen.. twijfel maar .. niet geschoten is altijd mis zeggen ze dan.. ds toch maar t zekere voor t onzekere, want morgen drukke dag..

Ik denk dat ik van het weekend idd maar eens uit gaan zoeken waar ik thuis kan aanvragen. Volgens mij hebben wij hier namelijk meerdere aanbieders. En wil eigenlijk wel informeren of ik gezien mijn beperkingen misschien in aanmerking kom voor paar uur meer hulp. Tis maar goed dat ik jullie heb, anders was ik later gaan aanvragen, hihi.

Moet zowiezo achter meer dingen aan. Anders is onze Uk er dalijk en komen de voorzieningen pas later.

Maar morgen weer een dag. deze dame kruipt haar bedje in.

Liefs Nathalie

Hoi,

Maaike Sanne,
hoe is het werken gegaan vandaag?

Nathalie,
Aantal dingetjes gaan regelen nu?
Spannend he.

Wij gaan vandaag naar babydump, even kijken wat voor kinderwagen we willen, en proberen hem via marktplaats te scoren, of als hij niet te duur is toch daar kopen, al zijn die kinderwagens zo duur.
En nog leuke ideetjes opdoen voor kamertje ofzo, weet wel wat ik hebben wil, maar wie weet veranderd mn idee weer als we daar zijn geweest.

Liefs

goedemorgen!

Klinkt leuk bloemetje!
Veel plezier!

nathalie. zou het idd maar heel gauw aanvragen.. hier kan je met 14 weken nog best wel eens te laat zijn.

We gaan vandaag schoonfam inlichten. Spannend.
Maar eerst nog even shoppen.
Ik moet van de week toch voor een jas gaan kijken.. degene die ik heb zijn helemaal op.
Dan maar gelijk voor 1 waar ik in kan groeien.
Ben al wel een btje aangekomen. gelukkig nog niet heel veel 1,5 kilo. Maar het ziet er naar uit dat het allemaal op mij buik en heupen komt. Iemand die het niet weet ziet het gelukkig nog niet. Wat dat aangaat valt het me allemaal nog mee.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan