Zwanger worden of niet? Deel 3.

Jazzie,

spannend, leuk hoor, gaat jullie zoontje mee?
veel plezier.

Liefs

Hoi hoiii

Hier een zieke muts.. Niet aant werk vandaag helaas !
Hele nacht in de baan geweest.. giga verkouden, dus niet door neus kunnen ademen waardoor ik tig keer wakker werd met giga droge keel..
Daarnaast ook nog overgeven en hoofdpijn.   Voel me dus niet lekker
Werk opgebeld en we waren gelukkig ruim ingepland dus ik kon wel gemist worden.
Dus weer in mn bedje gekropen en toen we eindelijk weer sliepen belde mn collega op om te zeggen dat alles geregeld was qua vervanging.. de sukkel !
dus daarna niet meer kunnen slapen..
Voel me best wel brak.. hang hier lekker in sportbroek en trui van manlief..
moet eigenlijk eten maar kijk er best tegenop..
Gelkkig heb ik een super lieve hubby die alles voor me doet ! De schat !!

Jazzie.. Spannend !!   Hoe ga je het vertellen? Net als bij jou ouders??
Dus lekker ff shoppe heerlijk !! Shopze meis !

Bloem.. dus toch mn advies opgevolgd om eerst verschillende kinderwagens te testen? hihih.. Veel plezier !!

Nathalie.. Mooi dat het weer watbeter met je gaat ! Gelukkig maar !
Blijf je wel rustig aan doen?

Frieda.. Ik begrijp dat je je remi voelt.. Maar daar komt snel verandering in hoor ;)
K voelde me ook best lullig als ik de verhalen las over de zwangeren terwijl ik t niet (meer) was..   K blijf giga voor je duimen !!
En mooi dat je schoonpa niet veel last heeftgehad ! en t nu goed mt kyra gaat.. Hopelijk heb je de kuur niet nodig

Mitsj.. weer druk aan het werk? Hoe beviel je vrije dag ??

Nou k zal toch maar boterhammetje met kaas eten.. bah...

Hoi,

Maaike Sanne,
Heb je advies opgevolgd inderdaad.
Balen dat je ziek bent, beterschap meis.

We weten ook welke kinderwagen het word, een maxi cosi.
We gaan wel een nieuwe kopen, was een mooie actie op. En vriendlief kwam er opeens mee, als je via marktplaats koopt weet je nooit wat je hebt, bij deze heb je twee tot drie jaar garantie op. En hier kan ook nog een volgende kindje in. Zijn echt heel stevige en degelijke wagens. We krijgen hem van mn vader. Mooi cadeau.
Het is een grijs/blauwe geworden. In januari kan hij geleverd worden.

Enkel had ik wat raars in die winkel, opeens werd alles zwart voor me ogen, en opeens ongelofelijk misselijk, na half uur te zitten ging het weer beter.

Verder alles goed hier.
Hoop met andere meiden ook.

Liefs

Dus toch een nieuwe bloem.Mn buurmeid heeft ook de maxi cosi,mooie wagens !
Wij krijgen de kinderwagen ook van mn ouders.. ideaal !
K wil alleen persee een 4 wieler.. niet een 3.. vind 4 toch makkelijker rijden (ook wanneer je er 8erste voren mee loopt. met 3 wielen vind ik t zo zwenken..)
MN zus heeft een hele mooie, denk dat wij die ook maar doen ;)
Maar zover ist hier nog niet hoor hahah

Nog ideeen opgedaan voor beebskamer??

Hoi,

Wij hebben ook de vierwieler gekozen. De driewieler voelt toch stuk onstabieler, en voor die 50 euro dat ie duurder is, ja, op dat bedrag boeit het ook niet meer haha.
Was nu leuke actie, autostoeltje en luiertas ter waarde van samen 150 euro gratis erbij.
Ook bij baby dump goede voorwaarden, mocht zwangerschap of bevalling terleurstellend aflopen komen ze hem weer ophalen en krijg je je geld terug, je kan hem ook zo annuleren om die redenen. En garantie gaat pas in dag van geboorte van je kindje. eerste jaar garantie van babydump, daarna word het weer opgestuurd naar maxi cosi. Dus prima allemaal.
Voor babykamer wil ik graag limoengroen in verwerken, vind ik erg mooi. Dus maar eens kijken hoe we dat gaan doen.

X

Klinkt goed bloemetje !!
EN voel je je al weer wa beter??   Gek hoor.. zal wel de drukte en bloeddruk zijn geweest? Had je wel goed gegeten en gedronken??

Hi Meiden hier weer een off day. Ben blij dat ik dinsdag naar vk ga. Vandaag later opgestaan. Daarna aangekleed en wou ik naar de winkel, brood halen enzo, want dat had ik niet meer. Mijn paps en mijn vriend waren hier aan het klussen in de garage. Ik had al tijdje in de auto gezeten blijkt. Zegd mijn paps ineens: ''Moet je nog weg of ben je er alweer?'' Ik had het niet eens door. Toen snel wat boodschapjes gaan doen. Thuis weer ff in de auto blijven zitten, maar dit keer wel bewust. Kweet niet wat ik had. Toen op de bank geploft. Daarna wou ik broodje maken, maar na paar stappen duizelig dus weer op bank geploft. Paps zei vanavond al: jeetje wat keek jij uit vanmiddag. Na het eten nog ff op de bank gelegen en toen naar bed. Heb tot 18.00 uur geslapen. Daarna eten gemaakt, waar ik amper iets van kon eten, bahbahbah. Toen ffies douchen en naar verjaardag van mijn broertje. Nu gelukkig weer thuis. Pff wat een gekakel af en toe en mijn vriend had ook weer hoofdpijn. Dus liggen nu lekker op de bank.

Bloemetje leuk dat jullie naar babydump zijn geweest, waar zit die overal. Welke kinderwagen enzo krijgen jullie nu dan?

Maike Sanne beterschap meis. Hopelijk voel je je snel wat beter.

Meiden, fijn weekend nog en weltrusten voor strakkies! Liefs nathalie

Hoi Meiden,

Goedemorgen.

Maaike Sanne,
Ik had om tien uur gegeten, best goed. daarna nog twee stukken fruit.
Denk dat het dat is geweest. Maar heb toen enkel water gedronken en toen ging het stuk beter.

Nathalie,
Doe je voorzichtig meid? Maandag misschien eerst dokter? Dit klinkt niet zo best, maak me best zorgen omje, gaat je vriend mee?
We krijgen de maxi cosi 4 wieler. sterk en goed ding.

Ik ben gister om zeven uur op bed gaan liggen, werd half elf weer wakker, toen naar beneden, tien minuten wakker geweest en weer in slaap gevallen, om half een heeft vriend me mee naar boven genomen, en nu geslapen tot nu, met uur extra erbij, volgens mij was ik moe, ga nog ff verder slapen denk, maar van het lange liggen heb ik nu overal spierpijn, haha. gaat weer over:)

Liefs

Terug
Bovenaan