Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Nathalie, wel eten hoor, ik heb dat ook vaak, maar na het eten voel ik me wel beter.

Wat vond je vriend van de rok?

Ook ik had toen het gevoel dat het niet raak was he, zo raar, dat het dan toch wel raak is he.

Liefs

Lekker badderen! Lekker shoppen.. Klinkt goed allemaal!
Wel goed voor je zelf zorgen Nathalie!
Klinkt leuk die kleren.

Ik denk dat als het bij mij zover is de spijkerbroek ook wel snel strak zit hihihi.. 1 het is de tweede dan schijnt het sowieso sneller te gaan en 2 hij zit al strak  (zo gekocht)

Nog 1 nachtje slapen bloemetje!

Maike Sanne hoe is het met jou?
Gezellig dagje gehad?

Mitsj? Groei je al hard?

Frieda hoe is het met de kleine meid?

Liefs Jazzie

Jazzie,

Ja, haha nog een nachtje, spannend hoor, heb er wel zin in. hoop dat het goed zit. Maar mn gevoel zegt van wel.

Hihi, ja, dan gaat het snel als ze nu al strak zit, hihi. Maar ach, dan is het voor een goed doel he.

Liefs

Hahaha.. ja ik heb hem strak gekocht onder het mom van het loopt nog uit hihihi. Moet er ook geen kilo in groeien..
ach wil er het liefst nog 2 af dus.. we zien wel.
Het zou voor het goede doel zijn.. en misschien valt het mee. Kom ik deze keer niet zoveel aan als de eerste..

Ga er maar vanuit dat het goed zit hoor!!!

liefs

Ohh Nathalie.. Super zeg !
Wat mooi, ben net als Jazzie helemaal ontroerd !!

Korte reactie,voel me niet zo hele vanaaf... ben er morgen weer

Dikke kus voor jullie allemaal !

Hoi Meiden,

Sorry dat het even heeft geduurt maar heb gister onwijs *****nieuws gehad.
Mijn schoonpapa ligt namelijk in het ziekenhuis in italie (hij was op vakantie)
Hij heeft waarschijnlijk een beroerte, hersenbloeding gehad, of het is een tumor (dit weten ze nog niet)
Hij is nu deels verlamd, al komt het gevoel nu wel weer langzaam terug en hij kon ook weer een beetje praten vandaag. Verder is zijn korte termijn geheugen weg.
De broer van lief is vanmiddag daar heen gevlogen en hij heeft net gebeld net gebeld met nieuws!
Gister was ik helemaal van de rel van dit nieuws dus daarom heb ik het even laten gaan!
Ben nu erg blij dat mijn mama er   is!
Door dit gaat volgende week dinsdag dus niet door (geregistreerd partnerschap), ik heb vandaag alles geregeld voor uitstel... Het gaat dus nog wel een x gebeuren maar nu nog ff niet want we willen eerst wat meer zekerheid over (schoon)papa.
Morgen ga ik nog wel alsnog met mijn moeder winkelen voor kleding. Dan hebben we dat maar al wel gedaan!

Ik heb de meeste van jullie reacties wel gelezen maar weet nu al niet meer wat er getikt is.... ben echt een zeef!
Ik ga zo ook lekker slapen want ben echt af!
Zal kijken of ik morgen weer wat kan reageren op jullie verhaaltjes!!

Liefs,

Frieda

Ohh frieda meid toch ! Verschrikkelijk !
Heel veel sterkte en beterschap ! hoop dat je schoonpa er snel bovenop komt !
We zijn er voor je meis !

Jeetje Frieda ik schrik er van meis, wat naar nieuws. Ik weet wat het is, mijn mams is het ook overkomen, totaal niet makkelijk. Hopelijk weten ze snel meer en krijgt hij beetje bij beetje zijn gevoel weer terug. Sterkte!

Maike Sanne ook dikke knuff meis!

Mijn vriend vond de kleding leuk en de rest hier ook. Mijn mams belde nog ff. Mijn ouders willen het wel van de daken schreeuwen, vinden het moeilijk hun mond te houden. Ik heb er opzich niet zo heel veel moeite mee, hihih. Misschien omdat ik het nog niet goed besef ofzo. Terwijl ik wel meer kwaaltjes krijg nu. Maar ach vind het nog niet zo erg, teken dat ons aapje groeid hoop ik.

Fijne avond meiden, ik hoop echt dat het met jullie allemaal goed gaat
Jazzie veel klusplezier meis!

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan