Zwanger worden of niet? Deel 3.

Frieda,
Wat een verschrikkelijk nieuws. Dit is schrikken.
Hoop dat je schoonpapa er snel weer bovenop komt, dat hij zijn gevoel en korte termijngeheugen terugkrijgt, en dat ze kunnen vinden wat er met hem aan de hand is.
Sterkte meid, en fijn dat je je moeder nu om je heen hebt, dat je steun hebt.

nathalie,
wat fijn dat je vriend het mooi vond, haha, en al de rest, ja, voor je ouders moeilijk te zwijgen, mijn moeder ook, iedereen op dr werk gaat vragen, en je dochter, nog niet zwanger, er zijn aantal zwangeren op dr werk, dus het leeft heel erg daar, haha.
Ze vind het erg moeilijk en probeert telkens weer van onderwerp te veranderen.

Zo dames, tot morgen.

xx

Heeeel veel sterkte Frieda!
Het zit jullie ook niet mee he?

Mijn ouders hadden er toen ook zo'n moeite mee om de mond te houden..
Het hoefde gelukkig niet lang...

Hier weinig te melden..

Liefs Jazzie

Hoihoi!

Hier ben ik ook weer! kBen een beetje inspiratieloos de laatste tijd, weet niet hoe dat komt! Ik lees nog wel mee hoor, trouw een paar keer per dag!
Dus ben wel volledig op de hoogte hihi.

Nathalie, wat reageerde iedereen super zeg! kHad echt de tranen in m'n ogen staan toen ik dat las, echt mooi zeg! Mijn schoonmama kan ook bijna haar mond niet houden, ze wil het bij elke verjaardag vertellen maar ze mag nog niet van ons! Ben vandaag of morgen 11 weken, en zij mag het de 15e openbaar maken. Dan heeft ze een verjaardag en het lijkt haar zo geweldig om aan te mogen kondigen dat ze oma wordt, dat we het haar laten vertellen. Wij zijn zelf toch niet bij die verjaardag dus wel lekker makkelijk hihi.

MaikeSanne, al sporen van een ei te bekennen? Hoop het zo voor je meis!
Vandaag weer oppassen toch?

Bloemetje, laat je weten hoe je echo was vanmiddag? Hoelang mag je eigenlijk voor die 40 euro?

Jazzie, ik groei al aardig ja hihi.. Heb gisteren een witte positiebroek gekocht bij Miss Etam, was maar 4.95 euro. En leuk shirtje erbij, en 2 buikbanden. Was voor broek, shirtje en buikbanden maar een tientje kwijt! Dus was wel leuk hihi. Die buikbanden zitten nog voor geen meter maar dat komt vast wel. kBen niet van plan zulke dure positiekleren te kopen omdat ik ze nog maar 6 maanden nodig heb ongeveer. En van de winter trek je toch weer warmere kleren aan!
Eergister heb ik 2.5 uur gewerkt, toen ben ik ziek naar huis gegaan. Was zo misselijk, koud, en buikpijn. Blijkbaar was een verdoving (als het daar aan lag) niet zo een goed idee bij de tandarts want heb 2 dagen buikpijn gehad. Gistermiddag was het weer over gelukkig, en ben vandaag weer aan het werk!

Nou dames! Tot snel!

Liefs,

Mitsjie

Goedemorgen meiden,

Frieda heb je nog iets gehoord van je schoonpaps?

Ben zo benieuwd hoe het vanmiddag met bloemetje gaat
Helemaal nieuwsgierig, hihih.

Mitsj heb je dat bij een outlet winkel van Miss Etam gekocht?
Hier zit helaas niet zo'n outlet winkel in de buurt
Ohh wacht hier vanaf mijn schoonouders is het niet zover geloof ik
Echt goedkoop is dat dan hè.

Ik vind het soms ook wel moeilijk hier alles neer te zetten wat ik nu mee maakt
Terwijl Jazzie, Maike Sanne & Frieda ook graag zwanger willen worden

Leef heel erg met jullie mee en hoop dat jullie in september op het zwangeren bankje gezellig bij ons plaats mogen nemen.

Liefs nathalie

Nathalie.. om mij hoef je je geen zorgen te maken..
Ik begin net.. zit dan nu denk op het wachtbankje?
Ik denk dat Maike Sanne het wel moeilijk vind.., maar toch graag wil weten.
Niet horen is ook niet leuk.. En we gaan gewoon met zijn alle duimen dat het voor haar deze ronde raak is!

Ik moet even zien hoe ik de komende 2 weken door ga komen.. ppfff..

liefs Jazzie

Lieve meiden !

Ik vind het zo ontzettend lief dat jullie zo om me denken, maar niet doen gekkies !!!
Ik vind het echt super om te lezen hoe het met jullie en jullie zwangerschap gaat !
Natuurlijk is het soms moeilijk,maar is ook wel goed .. zo leer ik het toch een plaatsje te geven :)

Dacht dat mn ei r aan kwam.. maar nu vandaag weer een heeeeeeeeeeeeel vaag treeepje.. dus te vroeg gejuicht helaas..

Mitsj,
Jakkes, die buikpijn niet leuk, gelukkig gaat het nu veel beter.
En tientje voor alles, dat is goedkoop winkelen, haha, daar doen we het voor.
Die echo, mag je een kwartiertje voor.

Nathalie,
Ik vertel aan het einde van het bericht hoe het is geweest.
Ja, zo winkelen is leuk. hihi.
'Ook ik vind het moeilijk om af en toe neer te zetten hoe het gaat.
Je wil niemand kwetsen, maar ook wil je je gevoel neerschrijven, moeilijk soms.

Jazzie,
Spannend, de komende twee weken, ik duim voor je.

Maaike Sanne,
Ik vind je zo enorm sterk. Ik hoop dat je snel een dikke streep krijgt op die ovu test.
Ik duim ook voor jou.

zo dames, nu even hoe het is geweest.
Drie uur moesten we er zijn, net op tijd binnen want het was druk op de weg. haha, maar zolang je maar op tijd bent he. hihi.
Wij naar binnen, op de bank liggen, ja mevrouw, wanneer is u uitgerekende datum, ik: 17 april, ja, dan ben je wel vroeg he. ja dat weet ik, maar kon zeiden ze aan telefoon, hihi.
Maar goed, het was geen probleem hoor.
Gel op me buik, ooh wat koud was dat zeg. En kijken maar, ons beebje is 11mm, en het hartje klopte :) Wat was ik zo blij dat te zien, daar ging het me ook om. Te zien dat alles goed is. En dat was het ook. Ik dacht vandaag 7 weken en 6 dagen zwanger te zijn, maar aan de hand van de grootte van ons beebje ben ik 7 weken en 1 dag zwanger vandaag. Dus ook nieuwe datum, die is 22 april geworden. Ach ja, maakt niet uit. Zolang hij/zij maar gezond is.

Zo dames, dat was het.

Liefs

Super dat het goed was bloemetje!
Ik zou je datum echter nog niet veranderen.. omdat het nog zo klein is kan de afwijking in het meten groter zijn.. Het kan dus best zijn dat je beebje 7,6 dagen is.. Daarom is de 12 weken echo het meest accuraat qua meting.. EN je beebje kan nog een inhaalslag maken... wacht de volgende echo af.. dan weet je je datum!
Ik zou nu gewoon nog 17 april laten staan!

Maar heeeerlijk voor je dat het goed is!

Maike Sanne! Je bent een kanjer! Dikke vette streep moet er op die test..!!!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan