Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Ze zei inderdaad ook, datum gewoon zelfde laten staan, maar op papier met resultaten staat 22 april. Maar hou het op 17 april.
Op papier staat ook dat ik onregelmatige cyclus heb, tussen 26 en 29 dagen, nou vind ik niet echt onregelmatig, maar voor hun blijkbaar wel.
Echt gek hoor, haha.

Genieten ga ik zeker dames, ik ga het morgen ook op mn werk vertellen, nu ik weet dat het goed zit.

Liefs.

Hi meiden, ik wou nog ff snel weten hoe bloemetje haar echo was
Ik heb de rest van de berichtjes nog niet gelezen, hier vanmiddag namelijk naar telefoontje gehad.  Mijn vriend  zijn opa is namelijk overleden vanmiddag
Het was eigenlijk zijn stiefopa, maar zijn oma is al ruim 20 jaar met hem getrouwd en Mijn vriend word volgende week 27 dus groot deel van zijn leven was dat natuurlijk gewoon zijn opa. Al liepen ze er niet de deur plat, omdat het nogal moeilijke man geweest schijnt te zijn. Hij was al ziek, k*nker en in juli werd bekend dat het weer helemaal in zijn longen zat. Hij heeft vandaag Hartinfarct gehad, hele zware. Hij zou in december 84 worden, maar is toch wel verdrietig allemaal. Hij is uiteindelijk rustig ingeslapen en oma was er bij in het ziekenhuis, dus is fijn zo. Voor hem is een grote leidensweg bespaard gebleven en hoop dat hij nu niet meer zoveel pijn heeft.

Dat wou ik nog ff vertellen en nu ga ik echt naar bed.

Liefs nathalie

Nou :(
Heb ik alles getypt, is alles in 1 keer verdwenen! :(

Nathalie, wat verdrietig zeg! Gelukkig is hem een lange lijdensweg bespaard gebleven, maar leuk is anders! Sterkte voor jullie beiden!

Bloemetje, en en en wat zeiden ze op je werk? Heb je verteld dat je zwanger bent? Ben zo benieuwd! En beetje goedkoop winkelen is altijd leuk hihi, wij hebben hier zo een Miss Etam Outlet zitten. Wel een super kleintje en niet veel positiekleren, maar wat ze hebben is supergoedkoop! En su-per da het hartje klopt zeg! Dan schijn je nu nog maar minder dan 3% kans te hebben dat het mis gaat!

Maikesanne, hou dat ei toch eens onder de duim meid :p Heb je inmiddels alweer ovu test gedaan?

Jazzie, duurt het wachten je nu al lang meid :p

Nou ik ga weer aan het werk! Vanavond maar lekker op pantoffeljacht als ik er nog de puf voor heb, vind het koud worden! Gisteravond lekker de verwarming aan gehad hihi!

Liefs! (En nu ga ik snel bericht plaatsen voor die weer weg is!!)

Nathalie.. Gecondoleerd. zoiets is altijd verdrietig.. ook al heeft iemand misschien een respectabele leeftijd of is het beter.. Het is altijd naar. sterkte ermee.

Mitsj.. volgens mij vind jij mij wel grappig hihihi Ja het wachten duurt idd heeeel lang..
En ik ben net begonnen.. Komt wel goed met mij hoor..  Ik denk toch dat het niet raak is... (en ik weet dat kan ik nog niet voelen.. maar dat voel ik sowieso  pas na een week of 5 dus.. gevoel)
Ik ga er van uit dat er nog een volgende ronde komt.

Bloemetje.. ben heeel benieuwd hoe ze reageerden!

Maike Sanne  Ik hoop toch echt op een dikke streep voor jou vandaag!

Frieda hoe gaat het daar? Gaat je schoonvader al vooruit? Nogmaals veel sterkte.

Liefs Jazzie

Hi lieve meiden, ben weer beetje bijgelezen hoor. Was benieuwd of Frieda al iets van zich heeft laten horen. Gelukkig is haar mamsie er nu, dus heeft ze daar ook wat steun aan en dat het geregisteerde partnerschap nu niet doorgaat is natuurlijk ook heel sneu. Maar komt allemaal wel. Hoop dat het inmiddels wat beter gaat met je schoonpaps meis. En hoe gaat het met Kyra? Ben je nog met haar naar de kinderarts geweest?

Jazzie elke ronde is spannend meis. En zeker rond je nod.

Maike Sanne, heb je al in de koelkast gekeken of je ei misschien daar ligt
Of bij de kippen? De paashaas is allang weg, dus daar hoef je niet zoeken, hihih
Als ie nu licht is houd in dat ie een deze dagen positief is meis. Dan krijg je hem nog en kun je hem zeker niet missen. Ga ervoor!

Bloemetje, ik zei het vannacht al ffies. Wat ontzettend fijn dat jullie goede echo hadden en hartje hebben horen kloppen. Lijkt me zo bijzonder. Is het nu ook zo dat je het meer beseft? Kreeg je ook foto mee of dat niet? Hoe reageerde je collega's?

Mitsj ruzie met je teksten meis? Hoeveel weken bij jij nu zwanger? Wie weten het bij jullie al allemaal? Vanaf welke week voelde jij echt wat? Ik merk wel dat ik steeds meer begin te voelen. Dat ik echt regelmatig moet eten, en meer moet drinken. Gisteren erg veel water op. Ben nog niet weer naar de wc geweest. Gisteren zat ik hele tijd rustig op de wc met een boek. Niet echt mega zitten persen, want moet vanzelf komen heb ik gelezen. Nou na aantal hoofdstukken vond ik het wel goed. Had ik amper gevoel in mijn benen, kei raar. Dus ikke ff rustig omhoog en op de rand van het bad zitten. Toen naar beneden proberen te lopen. Maar toen kreeg ik het op de trap weer, dus ikke met billen van de trap. Rechts keerde vrij snel terug, maar links bleef lang raar gevoel. Maar is nu na nacht slapen ook weer over. Mijn schoonmams zei meteen: ''de moet je wel tegen vk zeggen hoor'' hihih

Mijn vriend zijn (stief)opa word dinsdag gecremeerd, maar dan hebben we afspraak bij vk. Ik weet niet wat mijn vriend wil. Of naar condelance of gewoon bij oma langs, want hij is niet zo van de begravenissen enzo. Vannacht heeft hij onrustig geslapen, gedroomd. Hij lag op gegeven moment met benen opgetrokken en heel onrustig. Toen heb ik hem wakker geschud en kus gegeven. Toen was het goed. Vanmorgen kroop ie tegen me aan. Hand op mijn buik, echt lief. Maar moet daar nog wel aan wennen hoor, hihih.

Fijne dag meiden, ik ga ff rustig aan doen vandaag denk ik.

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Ieniemienie, 23 jaar        2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  
Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur

Wat een naar nieuws hier allemaal!

Lieve Nathalie.. Gecondoleerd  
jakkes zeg !!!   Zulk goed nieuws en dan zulk slecht nieuws.. het ligt allemaal zo dichtbij elkaar...
Veel stertke voor jou, je vriend en je familie...

Bloemetje...Super dat alles goed was met de echo?
Leuke fotos mee naar huis genomen??
En hoe reageerden je collega's ????

Frieda meis.. hoe gaat het nu met jou en je familie???

Jazzie... ohh meis eindelijk je ei !!! Nu je nod op mn mannetje zn verjaardag hihih...
Kom op meis !!!!!

Terug
Bovenaan