Zwanger worden of niet? Deel 3.

Goedemorgen allemaal!

Vriendlief moest vanmorgen BHV lopen op zn werk.. dus netjes mn wekker een uur achteruit gezet gister toen we naar bed gingen en de wekker gezet.. word ik wakker, is het al een uur later! Snap er niks van!
Wij hebben gisteravond een box gekocht via Marktplaats. Ik vind het persoonlijk niet nodig om zoiets nieuw te kopen, dat ding is gewoon van hout en je kunt hem dus zo hard poetsen als je zou willen! Boxkleden e.d. koop ik wel gewoon nieuw, maar dit is echt een mooie box. Koloniaal, past helemaal bij ons interieur, op 3 standen verstelbaar en een mooi lade er onder!
Ik heb al lekker een was in de machine zitten, die is al bijna klaar en heb al draadjesvlees op het vuur staan hihi.. Deze week hoef ik maar 3 dagen te werken, omdat ik nu ook elke donderdag vrij ben en vrijdag had ik vrij genomen om mijn opa en oma helpen te verhuizen dus wel lekker! En dinsdag de pretecho, ben zooooo benieuwd!!

Bloemetje: Goed blijven eten he meid! Je moet er echt om denken om om het uur of 2 uur wat te eten anders gaat het gauw mis! En dan ben je ook minder misselijk zeggen ze. En leukleukleuk dat jullie de wandelwagen hebben uitgezocht! Weet je al wat je met de babykamer gaat doen verders?

Nathalie: Denk je goed om jezelf? Da's niet goed hoor, dat je helemaal van de wereld raakt enzo! Bel morgen de ha maar even meid! Je moet echt goed om jezelf en je baby denken nu, en dit is niet gezond!

Maikesanne: Ben je alweer wat beter? Ik sprak je gisteravond nog op msn, maar ik hoop dat je nu een wat betere nacht achter de rug hebt!! Het is irri dat je je zo voelt, maar het is voor het goede doel! En heel vaak wordt het wel beter met 12 weken, dus nog eventjes volhouden meis!!

Jazzie: Hoe reageerde je schoonfamilie??

Nou meiden... Fijne dag weer!! Alhoewel het echt herfstweer is..

Liefs!

Hoi,

Mitsj,
Moet er inderdaad beter om denken. Dat ik beter moet eten en vaker.
Gaan zo weer de deur eet, en dan neem ik een krentebol mee in me tas. Morgen maar even naar winkel koekjes ofzo halen, dat ik dat op eten kan als ik me niet lekker voel, of steeds zorgen dat ik een boterham bij heb, want dit was wel erg eng.

Nathalie,
Inderdaad meid, dit is echt niet goed, en maak me ook zorgen om jou, of het allemaal wel goed gaat meid. Bel morgen de ha?

Jazzie,
hoe reageerde schoonfamilie?

Frieda,
hoe is het met jou?

Maaike Sanne,
Hoe gaat het met jou vandaag?

Liefs

Goedemiddag !!

Jeetje Nathalie. Als ik dit zo lees zou ik idd morgen toch ff langs de ha gaan.
Dit hoort niet zo te zijn meis !
Maar rustig aan doen en je goed laten verzorgen. En morgen welff heen gaan hoor !
Want de vk kan toch vaak niet zo veel doen.   Misschien kan de ha je testen op je ijzer, suiker etc?     Meis voorzichtig aan !!!

Mitsj en Bloem.. Ik voel me nu weer iets beter. Alleen een kl*te nacht gehad.
Was zo ontzettend verkouden dus mn moeder kwam uien brengen..
Dus toch maar een uitje gesneden en deze bij mn bed. Nou dit was heerlijk !
Heb tot 4 uur (nieuwe tijd) heerlijk door mn neus kunne ademen. Daarna rook ik de ui (siepel int fries haha) niet meer en moest ik weer door mond ademen.. Ellende !
Ook voelde ik vannacht mn baarmoeder giga. Echt van die groeipijntjes !
Telkens als ik op mn zij lag dan had ik er echt last van,ook misselijk
Dus uiteindelijk maar op rug liggen... sliep nie echt lekker
Maar ja.. t regent hier lekker en t waait keihard.. dus vandaag lekker in sportbroek en trui van manlief (hoezo sexy hahaha) op de   bank en vanmiddag lekker ff in bad.

Bloem.. Ik heb altijd Sultana koekjes in mn tas.(bosvruxhten)

Jazzie.. nog lekker kunne slapen ?

Hoi Meiden,

Was ik weer even.

Gaat nog niet zo lekker hier, vandaag ook weer vaak duizelig geweest en
soms zwart voor me ogen. keer bloeddruk gemeten 110/40, vijf minuten
later 112/80.

Ook nog steeds erg slap, en vandaag wel goed gegeten. Dus weet niet
waar het aan ligt, moet van me vriend en tante van me vriend(die
doktersassistent is) morgen naar huisarts gaan.

Wel eng idee,en ook niet prettig.

Zo, ga nu bed in, morgen reageer ik weer.

liefs

Hoi hoi!

Bijna iedereen weet het nu. Van de week zal het  wel helemaal bekend zijn.
Wel leuke reactie's.. geen spectaculaire reactie's maar wel dat ze het leuk vonden.
In de ogen van mijn sch-vader kwam wel wat trots door heen glunderen.. dus dat vond ik wel leuk om te zien.

Ik heb meestal evergreen bij me. Dat is lekker droog en niet zo zoet. bind maagzuur goed. Maar als het heel erg is pak ik ook Rennie's. maar dat komt omdat ik naast misselijk ook veel last heb van maagzuur.

Nathalie.. gaat niet goed meis! pas je op!

Leuk dat je een box heb gekocht mitjs!
ben wel benieuwd hoe je pretecho is.. Hoever ben je dan ook al weer?!
O ja kan natuurlijk zo ook op je ticker kijken.

Maike Sanne.. beterschap joh!
Hoop dat je gauw weer lekker voelt.
En ik heb heeerlijk geslapen.

Liefs Jazzie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:  Himmaal alleen op het NOD- lijstje..
Frieda- 04/11/'08 (?) en deze keer gaat het lukken! Doe je best Fritzie & mannetje   :p

Op het wachtbankje,  kom op Frieda we    voor je!

Spannend!! ~Frieda overtijd??~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur
* 17-11-2008 om 16.45 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur
*17-11-2008 om 09.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje gaat worden? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Wil heel graag weten wat het wordt!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Wil graag weten wat het word, vriend niet.
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie Wil graag weten wat het wordt maar houd het geheim
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur- Hartje en beweging gezien
* 2e echo      17-11-2008 om  09.30 uur- Termijnecho

Maike Sanne wil graag weten wat het word,manlief niet..
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur-   Hartje gezien !!!!
*2e echo       11-11-2008 om 14.45 uur   (termijnecho)

Hoi,

Jazzie,
Wat fijn allemaal leuke reacties. Hihi. En trots in de ogen van je schoonvader. lijkt me zo mooi om te zien.

Hier gaat het nog steeds niet goed, nog erg duizelig en moe. Dus zo naar dokter, moet van me vriend. Had gistermiddag bloeddruk van 110/40 en hartslag van 47.
Tien minuten later bloeddruk van 110/80 met zelfde hartslag. Erg raar allemaal, dus ben benieuwd.

Liefs

Hi Meiden, ik lig lekker op de bank. Mijn nichtje komt dalijk ff langs. Ga haar denk ik ff vragen of ze wil stofzuigen, want red ik niet hoor. Mams kookt vandaag eten. Dus ik kan lekker rustig aan doen. Ik pas goed op mezelf & de kleine hoor.

Bloemetje succes bij de dokter meis.
Mitsj leuk dat je box hebt gekocht.
Verder weet ik niet meer wat ik wou zeggen sorry

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan