Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Nathalie,
Heb dr nog niet gezien.
Vraag me af of alles goed is met dr. Al tijdje niet online geweest volgens mij?
Maaike Sanne, ben benieuwd hoe het is geweest en hoe het met je gaat.

Liefs

Hi Meiden ik ben weer thuis hoor. Jeetje wat een koud, guur en nat weer hier in Drenthe zeg. Als je ff van de auto naar de winkel loopt ben je al kei nat. En als je geluk hebt nog niet weg gewaaid, hihih. Gelukkig krijgen wij nu extra gewicht om niet om te waaien, hahah. Ik zit ff aan een mandrijntje, mijn buikje deed knorknor. Dalijk maar alvast met het eten koken beginnen, beetje optijd eten vanavond, want ik ga naar concert van Venice met oude schoolvriendin.

Mitsj wat fijn dat je nu een andere vk hebt die wel je kent en zich niet keer op keer voorsteld, hihih. Dat lijkt me idd ook helemaal niks als je gewoon een nummer bent. Dan moeten ze eerst je hele dossier doorlezen of je moet alles overnieuw vertellen om te weten of alles goed met je gaat enzo. Dit weekend lekker weekendje weg, geniet ervan meis. Hopelijk regend het niet al te veel. Maar eerst vrijdag ochtend genieten van jullie echo. Super dat je mannetje nu jullie kleine ook heeft gevoeld. Lijkt me idd heel bijzonder.

Bloemetje ik denk dat voor jou zwemmen idd ook heel goed is. het is namelijk niet zo belastend als op het droge. Je moet natuurlijk wel uitkijken dat je niet teveel doet. Maar ik vind het echt heerlijk. Echter is het zwangerschapszwemmen waar ik nu zwem eigenlijk geen zwangerschapszwemmen. Teministe zo zou ik het niet noemen, want we trekken eigenlijk alleen maar baantjes. Tja hallo dat kan ik in het zwembad hier in het dorp ook wel. En 4 verschillende instructrisses. Dus heb al ff naar ander bad gebeld of dat daar ook gegeven werd en hoe dat daar in zijn werk gaat. Ze bellen me daar nog over terug. Maar daar word je teministe begeleid, krijg je oefeningen in het water, word je begeleid door een fysiotherapeute, krijg je tips e.d. dus daar heb je echt iets aan. We zullen zien of en wanneer ik daar terecht kan. En anders gaan we gewoon op zoek naar iets anders.

Maike Sanne hopelijk kom je ons snel even vertellen hoe het met je gaat.

Jazzie hoe gaat het met je nieuwe bank? Heb je hem al ff ingelegen hihih. Die zou vandaag komen of niet? Welke kleur en hoe ziet ie eruit? Lukt het nog een beetje met schilderen enzo? Moet er nog veel gebeuren of zijn jullie bijna helemaal klaar?

Heeft iemand nog iets gehoord hoe het met onze Frieda gaat?

Ik ga maar eens ff eten voorbereiden. Eerst maar eens beslissen wat het gaat worden. Ik heb er gehakt uit liggen, maar daar kun je alle kanten mee op. Eens ff neuzen in de kasten hiero. Gelukkig kan ik weer wat beter tegen eten koken dus dan heb ik er ook meer zin in.

Liefs Nathalie

Ja hoor... daar is Maike Sanne dan eindelijk hahah !
Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen, heb wel alles meegelezen maar geen fut/tijd om te reageren..

Maar.. De echo was goed !!!!!!!!!!   K was echt doodzenuwachtig, maar we zagen meteeen een kloppend hartje op het scherm !
Beebs lag op mn buik in elkaar lekker te koesen.. dus was weinig om te zien..
Na wat heen en weer bewegen van het echo app werd beebs wakker en begon ie te bewegen.. prachtig om te zien die kleine armpjes en beentjes
Alleen jammer dat we geen mooie foto meekregen, we hebben er twee maar je ziet niet goed dat t een beeb is.. Komt omdat ie verkeerd lag
Maar we weten   nu in ieder geval dat t goed is !

Dus na de echo meteen naar schoonouders gegaan, daar gegeten en toen naar mn schoonzusje en zwager.   Dus nu weet de naaste familie het in ieder geval
Waren laat thuis dus geen fut om nog te reageren..
Zonet naar mn buurmeis geweest , heeft een zoontje van een half jaar. Echt een pop!
Ze was super blij, vond het geweldig ! Kindjes schelen dan precies een jaar, dus kunnen later mooi met elkaar spelen !   Ze had nog wel flesjes etc voor me hihi

O we moeten eten.. ik typ strax verder mar post deze vast voor ik m kwijt ben haha

Hoi,

Maaike Sanne,
Ooh wat fijn dat alles goed met je gaat. Ging me wel zorgen maken omdat je al ff niet was geweest. Maar gelukkig alles goed met jullie.
En dus lekker aan familie aan het vertellen. Heerlijk is dat he?
Super, lekker genieten hoor.

Nathalie,
oh, weet het ff niet meer. eerst ff je verhaal ff weer lezen.

tot zo.

Nathalie,

Weet het weer hoor meid. Hihi, ff weer gelezen.
Jammer dat het zwangerschapszwemmen niet is wat je ervan verwacht. hopelijk
kan je wel bij die andere terecht. En tot dan gewoon in je eigen zwembad waar je het gewend bent.
Ik ga denk ik ook naar zwangerschapszwemmen, is wel goed voor me denk ik. Dus eens even uitzoeken.

Mitsj,
Fijn dat je andere vk hebt waar je je goed bij voelt. Is wel zo prettig he, dan dat een vk zich telkens weer voorstelt. Heb je ook niet het gevoel dat je echt goed word opgevolgd. Maar bij deze is dat gelukkig wel zo.
Ze moeten er tenslotte ook bijzijn wanneer je bevalt he.
En bijna echo voor jou, en weekendje weg. Heerlijke dingen voor de deur.
Ff gezellig met zijn tweetjes. Lekker genieten.

Liefs

Ben ik weer.. hihih

Met de misselijkheid gaat t goed.. nog wel vaak misselijk , vorige week tijdens t oppassen zelfs nog overgegeven met beebs op mn arm (erg he voor de kleine)
Maar er is nu een hele last van mn schouders gevallen nu alles goed is !
Gister zat ik giga onder t eczeem.. zenuwen ! Helaas in de nacht open gekrabt.. dus nu weer korsjes.. maar t rode is al wat afgezakt !
Nog wel erg droge huid.. maar ja ...

K zal vanaaf ook voor t eerst in mn zwangerschapsdagboekje schrijven.. durfde t nog niet maar nu wel !!!   hihi

Vant weekend vertellen we t mn grootouders en mn andere oma, en zaterdagavond komen nog vrienden wie we t persoonlijk willen vertellen en maandag komen twee vriendinnen eten en dan mag t t dorp in hihi

Ben trouwens een dag eerder uitgeteld ! nu 2 juni ! en dan zijn hubby en ik 8 jaar bij elkaar! dus erg speciaal !!

K reageer strax nog ff op jullie verhalen allemaal,maar k moet nu ff naar mn ouders.. ben er strax weer !! xxx

Hoi,

Maaike Sanne,
Ooh wat fijn dat het stuk beter gaat.
En vorige week zo misselijk, vervelend. En met beebs op je arm. Ja, kan jij ook niets aan doen he.
En dat eerder uitgeteld, op dag van jullie zoveel jaar samen zijn. Zou erg mooi zijn als jullie wondertje zich dan aanmeld he. Zou super zijn. Maakt de dag nog completer.
Meid, schrijfse in je dagboek. Heerlijk om nu te durven genieten.
En zo te lezen doe je dat volop.

Liefs. xx

Wat fijn om te horen dat alles goed was met jullie echo Maike Sanne, ik was ook al beetje ongerust. Had je ook nog niet gezien op msn (ben er zelfs ook niet heel veel, dus misschien lopen we elkaar mis, hihih) Ik dacht ff te lezen dat je een tweeling kreeg, omdat je beebs zei, hihih. Maar dat heb ik dus verkeerd gelezen kwam ik later achter. Toch? Heel veel plezier het weekend om iedereen het heugelijke nieuws te vertellen.

En hoe is het met onze meiden vandaag? Aan het genieten van een dagje zonder regen? Hier regend het teministe niet. Ik heb niet zoveel om op te reageren dus doe het maar ff zo. Ik moet dalijk ook de deur uit dus kom vanavond als ik puf heb nog wel ff buurten.

Fijne dag allemaal en tot snel.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan