Hi Meiden ik ben weer thuis hoor. Jeetje wat een koud, guur en nat weer hier in Drenthe zeg. Als je ff van de auto naar de winkel loopt ben je al kei nat. En als je geluk hebt nog niet weg gewaaid, hihih. Gelukkig krijgen wij nu extra gewicht om niet om te waaien, hahah. Ik zit ff aan een mandrijntje, mijn buikje deed knorknor. Dalijk maar alvast met het eten koken beginnen, beetje optijd eten vanavond, want ik ga naar concert van Venice met oude schoolvriendin.
Mitsj wat fijn dat je nu een andere vk hebt die wel je kent en zich niet keer op keer voorsteld, hihih. Dat lijkt me idd ook helemaal niks als je gewoon een nummer bent. Dan moeten ze eerst je hele dossier doorlezen of je moet alles overnieuw vertellen om te weten of alles goed met je gaat enzo. Dit weekend lekker weekendje weg, geniet ervan meis. Hopelijk regend het niet al te veel. Maar eerst vrijdag ochtend genieten van jullie echo. Super dat je mannetje nu jullie kleine ook heeft gevoeld. Lijkt me idd heel bijzonder.
Bloemetje ik denk dat voor jou zwemmen idd ook heel goed is. het is namelijk niet zo belastend als op het droge. Je moet natuurlijk wel uitkijken dat je niet teveel doet. Maar ik vind het echt heerlijk. Echter is het zwangerschapszwemmen waar ik nu zwem eigenlijk geen zwangerschapszwemmen. Teministe zo zou ik het niet noemen, want we trekken eigenlijk alleen maar baantjes. Tja hallo dat kan ik in het zwembad hier in het dorp ook wel. En 4 verschillende instructrisses. Dus heb al ff naar ander bad gebeld of dat daar ook gegeven werd en hoe dat daar in zijn werk gaat. Ze bellen me daar nog over terug. Maar daar word je teministe begeleid, krijg je oefeningen in het water, word je begeleid door een fysiotherapeute, krijg je tips e.d. dus daar heb je echt iets aan. We zullen zien of en wanneer ik daar terecht kan. En anders gaan we gewoon op zoek naar iets anders.
Maike Sanne hopelijk kom je ons snel even vertellen hoe het met je gaat.
Jazzie hoe gaat het met je nieuwe bank? Heb je hem al ff ingelegen hihih. Die zou vandaag komen of niet? Welke kleur en hoe ziet ie eruit? Lukt het nog een beetje met schilderen enzo? Moet er nog veel gebeuren of zijn jullie bijna helemaal klaar?
Heeft iemand nog iets gehoord hoe het met onze Frieda gaat?
Ik ga maar eens ff eten voorbereiden. Eerst maar eens beslissen wat het gaat worden. Ik heb er gehakt uit liggen, maar daar kun je alle kanten mee op. Eens ff neuzen in de kasten hiero. Gelukkig kan ik weer wat beter tegen eten koken dus dan heb ik er ook meer zin in.
Liefs Nathalie