Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Nathalie,
Verkeerd gelezen? Volgens mij is het er inderdaad eentje bij maaike sanne.
En hoe gaat het met jou vandaag?

Hier vandaag niet zo een fijne dag, veel pijn en bandenpijn. Dus erg rustig dagje.
Maar hopelijk morgen weer beter.
Wel fijn nieuws, heb nieuw contract gekregen, tot half volgend jaar. Dus erg fijn dat ik me daar niet druk meer over moet maken :)

Hoe gaat het met de andere meiden?

liefs

Ohh Bloemetje, fijn zeg dat je contract verlengd is. Dan hoef je je daar in elk geval geen zorgen over te maken idd. Hopelijk voel je je vandaag iets beter.

Ik ben vandaag terug gebeld door andere zwangerschapszwemmen en heb heel wat uitleg enzo gekregen. Daar krijg je deel theorie, daarna lekker oefeningen enzo in het water, qua onstpanning, kracht, conditie enzo en dan mag je nog vrij zwemmen e.d. en in bubbelbad. Daarna is er ook nog gelegenheid om na afloop koffie of thee te drinken samen. In het andere zwembad moest je snel snel omkleden, want stond het personeel al bij de deur om af te sluiten. Ik kan over 9 a 10 weken beginnen. Ga je zo ff aanmelden bij Icare, want daar gaat dat via. Dat scheeld ook behoorlijk in prijs. Dan betaal ik geloof ik 27,50 en anders 54,-

Ik ga dat dus nog ff regelen, voordat ik dalijk fysio heb. Mijn nichtje komt hier vanmiddag. En mijn broertje krijgt vandaag de sleutel van zijn eigen huisje. Dus weet niet of ik vanavond nog online ben.

Anders alvast heel fijn weekend.

Liefs nathalie

Oeps het kost 81,50 ipv 27,50 heb ik zeker verkeerd begrepen, hihih. Het is 27,50 voor Icare en 54,- voor het bedrijf waar het gegeven word. Nou ja maakt ook niet uit, ik wil het zowiezo doen.

Ik moet nu naar fysiotherapie. Fijne middag allemaal!

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,

Wat fijn dat je daar kan gaan zwangerschapszwemmen. Is wel erg fijn.
Heerlijk. En dus stuk uitgebreider en aangenamer dan waar je zat. Dus wel prettig.
Alleen nog tien weekjes wachten? Dan ga je tot die tijd gewoon zwemmen waar je normaal zwemt?

Hier gaat het vandaag redelijk. Beter dan gisteren in ieder geval, ik loop makkelijker. Maar merk wel heel goed dat echt normaal lopen erg moeilijk is. En dat bekken heel gevoelig zijn en niet veel kunnen hebben. Maar ben wel erg blij met dat kleine stukje verbetering.

Ook vandaag in amc geweest voor echo van mn hart. Voor die hartkloppingen, waar ik in het lokale ziekenhuis tien minuten daar binnen was duurde die echo in het amc drie kwartier. Brrr, wat kreeg ik het na een tijd koud. Maar ze nemen me wel serieus daar, vorige ziekenhuis niet. Dus ben erg blij:)

Hoe gaat het met jullie meiden?

Liefs

Hoi Hoiiii

Weer ff ego berichtje :p
Hier gaat t super !! Ben gister tante geworden van een super mooi lief klein meisje !
Kreeg sochtends een sms van zusje dat ze in het zh waren, dus was giga hyper..
En om 3 uur belde ze !   We zijn gister meteen wezen kijken, wat een mooi popje zeg!
Heel klein maar gelukkig alles goed met hun alle 3 !
Vanmiddag gaan we weer even kijken, ze bliven nog een paar dagen onder controle in het zh..   We hebben gister hun huis al even versierd..
Echt k ben zoo blij
Heb dan ook gigantisch gehuild toen ze gistermiddag belden !   Wij hadden de hele tijd al een vermoeden dat het een meisje werd.. en dan de naam.. Was dezelfde naam die wij ook mooi vonden !! Dus nu andere naam zoeken hahaha

Verder gaat t op zich goed.. nog wel steeds misselijk en boven wc pot hangen (geef nie veel meer over glukg) en bijna iedereen weet het nu.. alleen op werk moeten ze t nog wete maar dat komt vd week..

Nathalie.. Fijn dat je nu een goed zwem adres hebt ! Heel verschil !
Hoe gaat het nu verder met je? Lukt het nog om alles te regelen? Zal wel niet makkelijk zijn

Bloem.. Balen van je bekkeninst... Maar rustig aan doen meis !

Jazzie.. Beide tante van een meisje hihih...   Hoe is jullie woonkamer geworden? Ben je tevreden??

Mitsj... Over de helft !!!!!! Gaat echt snel hoor !!   Voel je je nog goed?
K sprak je al over msn maar balen va je baan ! ROTZAKKEN !

Frieda spreek ik wel s op msn..dus k weet ook niks voor haar nu haha

Nou dit was het voor nu geloof ik..strax nog even naar mn beppe.. ddan weet de hele familiehet wel... hihih

Liefs Maike Sannetje

Goedeavond meiden,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten binnen de familie. Kunnen jullie al lekker wegzwijmelen. Maaike Sanne, leuk dat dalijk al meer mensen het weten.

Jazzie ligt je bank goed? En zitten natuurlijk, hihih. Moet er nog veel gebeuren?

Bloemetje hoe was jullie weekend, beetje dragelijk met de pijn e.d.

Mitsj en Frieda ook gezellig weekend gehad meiden?

Ik ben vandaag weer ff bij mijn broertjes nieuwe huis geweest.
Morgen moet ik al om 6.00 uur de deur uit waarschijnlijk, heb namelijk voorlopig laatste behandeling bij de osteopaat in Zeeland. Op de terugweg gaan onze mooie wieg halen. Ben erg benieuwd. Momenteel beetje moe, dus ga denk ik vanavond lekker op de bank tv kijken.

Wens jullie allemaal ook nog hele fijne avond! Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur
* 11-11-2008 om 19.00 uur bij nieuwe vk geweest
* 09-12-2008 om 18.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.
* 24-12-2008 om 13.40 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur
*17-11-2008 om 09.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje is? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Weet of het een jochie of een meisje is!!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Willen weten wat het wordt
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk
* 3e echo     19-11-2008 om 12.00 uur - 20 weken echo bij 19 weken

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      03-11-2008 om 11.30 uur - 2e termijn echo
* 3e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie Wil graag weten wat het wordt maar houdt het geheim
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur- Hartje en beweging gezien
* 2e echo      17-11-2008 om  09.30 uur- Termijnecho

Maike Sanne wil graag weten wat het wordt, manlief niet..
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur-   Hartje gezien !!!!
*2e echo       11-11-2008 om 14.45 uur   (termijnecho)

Maike Sanne! Nogmaals gefeliciteerd met je prachtige nichtje! Super mooie namen ook! Lekker genieten he die popjes!

De bank zit lekker hoor! ligt ook heerlijk trouwens.
We moeten morgen nog wel het een en ander halen.. het is afwerking nu.. Maar ben vandaag niet zo lekker.. (virusje?!) hoofdpijn.. soep kwam er met de zelfde vaart weer uit. Ach ja.. Morgen echo.. en vind het toch spannend.

Nahtalie.. Leuk joh je wiegje halen.. Gaat het goed met het klussen in het huisje van je broer?

Ik laat het weten hoe het was.. Misschien niet gelijk.. maar zal het wel proberen morgen te doen.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan