Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi meiden,

Zo, ben blijkbaar paar dagen niet erg veel op forum geweest.
Hier gaat het vandaag weer ietjes minder, maar dan doen we rustig aan, en hopelijk gaat het dan morgen weer wat beter. Maar in ieder geval, ik heb te vroeg gejuicht.
Vanmorgen ook in het ziekenhuis geweest, voor een holter die 24 uur mijn hartslag/ritme registereerd. Vervelend ding, maar hopelijk wel met goede uitslag.

En woensdag de 20weken echo, wat kijk ik daar zo naar uit. Heb er erg veel zin in. Ben zo benieuwd. Zo spannend. Hehe, weet ook helemaal niet wat ik moet verwachten dan.

Maaike Sanne,
Gefeliciteerd. Tante geworden, ooh wat fijn. En zelfde naam die jullie wilden, haha, ja, dat word weer verder denken. En al lekker versierd, en lekker gaan gluren, heerlijk. Lekker genieten hoor van het kleine meisje.
Bijna iedereen weet het nu? Hoe waren de reacties.
En je werk nog, hehe, dat vond ik het meest spannende hihi. De reacties van hen.

Nathalie,
Zo, vandaag vroeg bed uit geweest. En voorlopig laatste behandeling, hoe ging het meid?
En wiegje ophalen, ooh super, hehe, weer wat meer in huis staan. Heerlijk is dat hoor.
Hier word het weekend behangen, en volgende week gaat vriend meubeltjes in elkaar zetten.

Jazzie,
Niet lekker. Griepje, zou best kunnen, zit onder de mensen nu.
Hopelijk ben je snel beter.
Hehe en bank zit en ligt heerlijk. Super.
Hoe was de echo? Ben erg benieuwd.

Mitsj,
Hoe was jullie weekend, en de echo? Lekker genoten?
Ik denk het wel, is heerlijk om weer even te kijken naar je kleintje, en een weekend met elkaar te zijn.

Liefs

Bloem.. Hoop dat het gauw beter gaat meid.. Therapie moet ff tijd krijgen.
Wel gaaf dat ze het weekend gaan behangen en dan meubeltjes! leuk joh!

Mitsj! hoe was je echo.. Is het het nog steeds hetzelfde geslacht

nu even van hier! de kleine  doet het super! Heb echt een GEWELDIGE echo gehad..
zo mooi.. Kleine was goed wakker.. en maar trappelen.. En kontje omhoog. echt geweldig. Morgen 13 weken! Alleen houden we woensdag aan.
Ik zei al dat je veel meer ziet als toen met dan toen met de 12 weken echo met mijn zoontje.. Nu hebben ze dus andere echo apperatuur.. veel beter.. Echt mooi.
Heb een foto en heb al van 1 voet teentjes kunnen tellen.. en ja.. daar zitten er 5 aan!  
Ik vroeg of ze het hartje nu ook kon horen.. Dus ze zei.. kiele kiele.. zal even luisteren. Heeeel vaag konden we hem horen.. maar ukkepuk lag nog iets te laag.
En ineens.. Voelde ik wat! ik zei dat voelde ik.. Kan dat al zo vroeg?! Dat kan dus wel.. zal wel niet heel vaak voorkomen al.. maar misschien dat ik het nu dus wel al heel gauw ga voelen.. Super!

Deze uk lijkt trouwens nu al wat actiever dan mijn zoontje.. vind ik wel leuk.. want hij was vrij rustig in de buik.. (en nog soms wel) Iedere keer als ik toen zoiets had van... o nu laat ik het voelen aan iemand.. was hij weer stil pestkopje.

Nou wel genoeg even voor nu! maar meiden.. Ik ben helemaal in de wolken vandaag!

Veel liefs Jazzie

Hoi Jazzie,

Hehe, een hele gelukkige Jazzie.
Wat super meid dat de echo zo goed was, en al teentjes kunnen tellen. Wat leuk, en vroeg hihi.
En al gevoeld tijdens de echo, wel vroeg, maar super.
En actief kindje nu al, dus waarschijnlijk ga je het meer voelen dan bij je zoontje?
Super hoor.

Lekker genieten meid, maar haha, denk dat niemand jou van je roze wolk afkrijgt he?

Liefs

Goedemorgen allemaal!
Net gered van de 2e pagina :p

Ben weer terug van mn weekendje weg hoor! Was heerlijk, echt genoten :) Lekker aan het strand gelopen met de hondjes, en verder zo min mogelijk gedaan hehe..

Maikesanne: Nogmaals gefeliciteerd met je nichtje! En echt mooie namen! Super meid! En heb je het je lasagnevriendinnetjes nog verteld gisteren? Hoe reageerden die??

Nathalie: Dat nieuwe zwangerschapszwemmen wat je gaat doen klinkt heel erg leuk! En gezellig, en je hoeft niet zo te haasten! Hoop dat dat je beter bevalt meis!

Bloemetje: Hoe is het nu met je? Gaat het al wat beter? Echo was een drama, het liep eerst al een halfuur uit.. En was snikheet in de wachtkamer.. Toen we eindelijk aan de beurt waren, bleek het in de echokamer nog veel en veel warmer te zijn.. Echoscopiste liep het zweet van haar gezicht te wissen met een zakdoek.. Toen moest k op de bank gaan liggen, en na een halfuur kreeg ik wel heel veel pijn in mn rug.. Maar ze hadden gezegd dat het 45 minuten zou duren dus nog ff doorbijten dacht ik.. En het duurde maar en het duurde maar.. Kreeg echt kramp in mn rug, en zweten omdat het zo warm was.. Toen had ze alles gezien, mocht de stagiare ook nog even kijken.. Dus stonden pas na 60 minuten weer buiten, met een zere rug en bijna een paars gezicht van de warmte haha.. Maar alles was goed hoor zover ze het konden zien. Ze twijfelde wel over het geslacht, dus was wel ff spannend hehe.. Maar uiteindelijk kon ze toch bevestigen wat degene van de pretecho ook al had gezegd :p Was echt leuk om ons kindje weer te zien, maar verder.. Pff..
Heb me ook uit laten schrijven bij de verloskundigenpraktijk daar, en zit nu dus helemaal bij mn nieuwe vk :)
Ow ja, mn placenta ligt aan de voorzijde (aan buikkant dus) dus vandaar dat ik ons ukkie nog niet zoveel voel als vrouwen die net zo ver zijn als ik.. Maar geeft niks!

Jazzie: Gaaf dat je jullie ukkie al gevoeld hebt! En super dat de echo goed was meis! Is toch ff spannend he, op het moment dat ze dat ding aanzetten.. En eindelijk woonkamer beetje aan kant, ook erg fijn!!

Werk nog 14 werkdagen hier, en dan heb ik vakantie :p Ik ben natuurlijk nu nog onwijs gemotiveerd om hier hard te werken, NOT haha :) Heb zelfs mn getuigschrift al binnen, is 1 en al positief dus das mooi :)
Meiden, fijne dag allemaal!
Liefs!

Hoi,

Mitsj,
Wat fijn dat echo goed was. Maar wat een drama zeg, denk je dat het half uur duurt, kom je na een uur weer buiten. Niet gek dat het dan onwijs uitloopt als het bij iedereen zo gaat. Hoe gaat het nu met je rug meid? Weer wat beter.
Oh, en ze twijfelde ff over het geslacht, hehe, spannend is het dan, maar toch bevestigd wat eerste zei, haha, zou wat zijn, twee verschillende meningen.
En je weet nu ook waarom je uk niet zoveel voelt. Ook wel fijn te weten toch?
En nog twee weken werken daar, nee, dan ben je inderdaad niet erg gemotiveerd meer. Maar is het nog wel beetje gezellig? Of dat ook niet?
En ga je daarna weer werken, na je bevalling? Of wil je thuis gaan blijven bij jullie ukkie?

Hier gaat het ietsje beter dan vorige week. Pijn is iets minder, en kan paar minuten verder lopen zonder pijn, maar als ik tever loop, ja dan is de pijn er meteen weer volop. Maar wanneer ik dan weer rustig doe gaat het weer wat beter.
Dus ja, kleine verbetering, maar lang nog niet goed, wou volgende week gaan werken, of licht werk, maar mag niet van me vriend. Dus even kijken wat fysio straks zegt.

Morgen echo hier, vind het zo spannend, en toch wel wat zenuwachtig hoor. Weet echt niet wat ik moet verwachten, haha. Maar jullie horen uiteraard hoe het is geweest, alleen niet meteen denk ik, gaan daarna ff spulletjes bij schoonouders uitzoeken, hebben nog lakentjes enzo liggen, en misschien ff bij oma van me vriend langs om te vertellen hoe echo is geweest.

Verder alles goed hier.

Liefs

Hoi,

Nathalie, hoe was de behandeling in zeeland? Goed gegaan?

Jazzie, met jou ook alles goed?

Maaike Sanne, heb je het al verteld op je werk?

Frieda, ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat meid. Hoop dat het goed gaat.

Hier net bij fysio geweest. En hij vond dat het beter ging dan vorige week, mag ook rustig aan proberen te werken vanaf maandag. Ben ik erg blij om, mag enkel alleen maar licht werk doen, en niet tillen, maar ja, dat zien we ook nog niet zitten om te doen, haha, maar ben er vrij zeker van dat ze op mn werk hieraan willen meewerken.
Ben hier wel erg blij om, dat ik weer rustig aan licht werk mag gaan doen. En mn collega's weer zie, want wat heb ik hen gemist. Hihi. Ze zullen morgen blij zijn te horen dat ik er volgende week weer ff ben.

Tot snel weer meiden.
xx

Hi Meiden, ben ik ook weer ff. Weet niet of ik alles kan onthouden hoor. Jazzie fijn dat de echo goed was meis. Super hè om te kunnen zien hoe jullie kleinetje gegroeid is en zelfs al teentjes te kunnen tellen. Bijzonder hoor. Ook bijzonder dat je de kleine al voeld. Hier is het nog rustig, ook al twijfel ik soms wel, maar dus niet echt duidelijk.

Mitsj wat naar dat het bij jou zo'n sauna was, hadden ze de verwarming niet uit of lager kunnen zetten dan? Of was ie stuk? En dan ook nog zolang in die hitte. Is een 20 weken echo altijd 45 minuten? Daar kijk ik eigenlijk wel naar uit. Hier nog 4 weekjes wachten. Maar ja te bedenken dat het morgen alweer woensdag is, de tijd gaat echt heel erg snel. Fijn dat in elk geval alles goed was met jullie kleine.

Bloemetje morgen echo. Spannend hoor en fijn. Allemaal leuke nieuwtjes en fijne verhalen. Leuk om te lezen. Ook fijn dat je weer een beetje licht werk mag doen volgende week.

Hier gaat het zijn gangetje. Gisteren de reis naar Zeeland heeft me best wel gesloopt. Kei vroeg de deur uit, hele dag onderweg. Behandeling van 1 uur, pff. Heb me verbeten van de pijn daaro. Maar uiteindelijk trok het beetje bij beetje weg. Dus ben wel blij dat ik dit keer er teministe iets baat bij heb gehad. Alleen het jammere is dat het nooit van lange duur is. Heb nu niet echt heel veel pijn hoor, maar merk dat dingen weer een beetje terug komen. Maar vandaag goede dag gehad. Toekomstige babykamer voor een deel schoongemaakt. Nu staat de kinderwagen, maxi cosi en buggy boven. En gisteren hebben we onze mooie wieg opgehaald. Ben er helemaal blij mee.

Maike Sanne & Frieda hoe gaat ie met jullie meiden?

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur
* 11-11-2008 om 19.00 uur bij nieuwe vk geweest
* 09-12-2008 om 18.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.
* 24-12-2008 om 13.40 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur
*17-11-2008 om 09.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje is? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Weet of het een jochie of een meisje is!!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Willen weten wat het wordt
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk
* 3e echo     19-11-2008 om 12.00 uur - 20 weken echo bij 19 weken

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      03-11-2008 om 11.30 uur - 2e termijn echo
* 3e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie Wil graag weten wat het wordt maar houdt het geheim
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur- Hartje en beweging gezien
* 2e echo      17-11-2008 om  09.30 uur- Termijnecho

Maike Sanne wil graag weten wat het wordt, manlief niet..
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur-   Hartje gezien !!!!
*2e echo       11-11-2008 om 14.45 uur   (termijnecho)

Terug
Bovenaan