Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Nathalie,
fijn dat het gister redelijk goed ging, en dat je er beetje baat bij hebt gehad.
En de wieg in huis, heerlijk is dat. Hehe, lekker wegzwijmelen, en jij alweer 16 weken bijna, wat vliegt de tijd, hehe, dat gevoel heb ik hier ook, die weken gaan zo snel opeens, lijkt voorbij te vliegen.

En lekker wat gedaan in het kamertje, ook heel erg leuk is dat he. jullie hebben al wel aantal spulletjes staan.

Wij gaan trouwens wiegje zetten waar mn vriend zn oma nog heeft in gelegen. Wieg is 80 jaar oud, en heeft bijna iedereen van de familie in gelegen. Lijkt me erg speciaal om die neer te zetten in onze kamer. Binnenkort ook maar eens gaan zetten hier, als kamertje klaar is, zodat ik eens kan kijken wat voor lakentjes erin moeten hihi. En daar ook naar op zoek kan.

Liefs

Onze wieg is waarschijnlijk al meer dan 40 jaar oud. Helemaal opgeknapt enzo
Ben er echt helemaal blij mee. Het is idd super om steeds meer ideeën op te doen
Ik heb het wiegje ook al opgemaakt, want heb er ook een dekentje en lakentjes bij kunnen overnemen. Staat echt super mooi. Maar dat opmaken viel nog niet mee. Moet er echt nog handigheid in krijgen, hihih.

Ik ga ff tv kijken nu. Fijne avondl

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
ooh dat is ook leuk dat ie al meer dan 40 jaar oud is, heeft toch al hoop waarde en heel wat meegemaakt wss. Nou ja, in goede zin dan he, hihi.
En ja, die handigheid, die komt wel hoor, je hebt nog tijd om het te oefenen he. Hihi.
Wat fijn dat ie al lekker klaar staat.
Heerlijk lijkt me dat.

Zo meiden, ik duik mn bed in.

Liefs

Hoi Dames,

Hier ben ik weer even. Even vertellen hoe echo is geweest.

Nou, het is me eigenlijk wel best tegengevallen.
Ze konden heel erg weinig zien, enkel dat hartje goed klopte, kindje was ook goed gegroeid. Maar verder konden ze bijna niets zien(buikwand te dik, en niet het goede apperatuur daarvoor, bij sommige vrouwen die dikker zijn kunnen ze het goed zijn, bij anderen niet, en daar ben ik er eentje van)
Moet volgende week naar ziekenhuis om weer nieuwe echo te laten maken met hopelijk goede apperatuur.
Ook kon ze me wel vertellen dat placenta veel te laag ligt, hij ligt voor baarmoedermond. Met 30weken extra echo om te kijken of die daar nog ligt, zo ja, dan word het keizersnede, omdat gewone bevalling dan erg moeilijk is en ik erge bloedingen kan krijgen. Dus hoop zo dat ie netjes naar boven gaat rest van zwangerschap, want zou toch graag op natuurlijke manier bevallen.
Dus eigenlijk weet ik niet goed wat ik moet voelen nu.
Ben erg blij dat hartje goed klopte, en dat het even heeft gezwaaid naar ons.
Maar langs andere kant zo teleurgesteld, dat ze bijna niets konden zien en ik volgende week weer terug moet, moet dan ook alleen, omdat ze me er eigenlijk ergens heeft tussen gepropt, en vriend geen vrij meer kan krijgen.

Wel een leuk nieuwtje, vriend en ik zijn naar gemeentehuis geweest. En hebben besloten om op 2februari te gaan trouwen. 6 januari gaan we in ondertrouw.
Ooh, ook dat is zo spannend, hihi, maar kijk er al echt naar uit.

Hoe gaat het met jullie meiden?

x

Hey Bloem!

Wat balen meid! Dat die echo zo tegenviel!
Ik vond sowieso de beelden veel beter op de 3d echo, die had veel mooiere apparatuur. Bij mijn vk was ook alles nogal onduidelijk met die 20 weken echo, het was dat ze alles aanwees anders maakte je er niks van hoor!
Hopen dat ze in het zkh wat beter alles kunnen zien! Wanneer moet je weer? Wat een teleurstelling zeg, bah! Gelukkig was het kindje wel goed gegroeid, dat is dan al iets in elk geval! En balen van je placenta, heel vaak gaat het vanzelf weer goed zitten he maar dat is afwachten.. Goh jammer zeg! Hopen dat volgende week alles goed te zien is!

Groetjes!

Hoi,

Mitsj,
Was inderdaad wel jammer. Maar voel me er vandaag gelukkig weer wat beter onder. Was gisteren dag vol emoties. Niet alleen daarom en ja, dan word het al snel teveel. Maar na nachtje lekker slapen en mn lieve hond om   me heen gaat het weer stuk beter.
Ik moet volgende week dinsdag weer, gelukkig is dat best snel. En zien we wel hoe het gaat zijn. Hoop enkel dat het daar wel goed lukt, en ik kan zien of het jongen of meisje word. Wil dat zo graag weten. Dus hihi. Ff spannend afwachten.

En die placenta, kan inderdaad nog veranderen. Zien we over twaalf weken weer. Dan heb ik een extra echo. Om te kijken hoe het er dan voor staat.

Hoe gaat het met jou? Vandaag weer lekker vrij? En hoelang moet je daar nog werken. Kan begrijpen dat je daar helemaal geen zin meer in hebt, en dan toch liever thuis van je zwangerschap geniet?
Hoe gaat het met Frieda?

Maaike Sanne,
Hoe gaat het met jou meis? Druk met je werk? Gaat het met de misselijkheid?

Jazzie,
hoe gaat het met jou? En met je zoontje? Doet ie je nog steeds na bij het toilet?
Hoop dat alles goed is.

Nathalie,
hoe gaat het met jou meid? Hoe is het met de pijn in je heup?

Zo, me moeder komt morgenavond, en zaterdag gaat ze kamertje behangen. Zo leuk, hihi, dan word het allemaal weer stukje echter. Volgende week worden meubeltjes in elkaar gezet. Heerlijk. Kijk er echt naar uit.
Hebben ook mooie box gezien voor maar 10 euro op marktplaats, en weinig gebruikt. Dus gaan we ff afspraak maken om te kijken en hem te halen.

Liefs

Hoi Meiden,

Hier was ik weer eventjes.

Ik was net met Nathalie aan het chatten.
Ze vroeg me om aan jullie allemaal de groetjes te doen.
En te zeggen dat ze hoopt dat met iedereen alles goed gaat en aan jullie denkt.
Ze is momenteel erg moe en druk met een aantal dingen dat ze nu geen tijd en weinig zin heeft om te schrijven.

Heel veel liefs namens Nathalie.

Zo meiden! Hier ben ik ook weer eens!

Hoe gaat het met jullie allemaal!??!!

Heb het de laatste weken ontzettend druk gehad met van alles en nog wat! En natuurlijk de laatste dingen regelen van de grote dag van gisteren! Het was echt geweldig! En precies zoals we wouden! Alles was eigenlijk tot in de puntjes geregeld!
We wouden het simpel houden maar uiteindelijk doe je veel meer....
Zoals ringen een (trouw)auto!, bloemen en de hele mikmak! Maar wat was het leuk!
En ben blij dat we dat konden vieren met familie en vrienden!
Er zijn ontzettend veel foto's gemaakt en de hele dag is gefilmd. Toen het bijna tegen het einde liep kregen we die camera kado dus dat is geweldig!
Daarna zijn we lekker met zijn tweeen uit eten geweest en heerlijk gaan slapen (na ja.. er moet natuurlijk wat gevierd worden :p)...
Al met al was het dus genieten!
Voor we uit eten gingen zijn we eerst even naar huis gelopen om alle spullen weg te brengen en toen hebben we eerst de slaapkamer maar schoongemaakt want die zag er natuurlijk niet uit! Maar goed... alles mag :D
Toen we thuis kwamen van het eten ook nog even gedoucht en de rijst en confetti overal weg gehaald want dat zat overal....
Hier mag je bij de gemeente gewoon nog met rijst gooien... haha en dat had ik niet verwacht want dat mag bijna nergens meer! maar wel leuk!
Ook de confettibom die we over ons kregen was een verassing... haha
Goed... het is een verhaal geworden maar vond het leuk om jullie toch ook even mee te laten genieten!
Maike Sanne, Bloemetje en niet te vergeten Mitsj, Bedankt voor de lieve felicitatie's!!!

En dan natuurlijk nog de rest van het verhaal... En dan bedoel ik eigenlijk waarom we hier zo gezellig schrijven!
Ik vond het niet echt leuk meer maar na alles nu de laatste weken gelezen te hebben is het toch een stuk beter! Ik las echt niets anders meer als negatieve dingen en ik vond het echt niet leuk meer! Zoals het nu gaat is dat toch een stuk beter dus laten we dat zo houden!! :D
De miskraam heeft er hier goed ingehakt hoor maar aan de andere kant het is niet anders.. hoe lullig dat ook is! Zwanger worden doe je niet vanzelf en het is echt een wonder als er een kleintje in je groeit!
Ik hoop natuurlijk dat ik snel met jullie mee mag/kan praten over zwanger zijn maar het is nog even niet zo! Misschien over een paar weken wel?? ik weet het niet!
Het komt zoals het komt en we hebben vooralsnog geen haast!
En als het dan wel zo mag zijn, zijn jullie de eerste die het weten :D!!

Dus lieve meiden! Hoop dat jullie begrijpen waarom ik wat minder mee klets maar ik lees wel mee! En als ik behoefte heb om even te schrijven dan doe ik dat zeker!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan