Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Maaike Sanne,
Balen dat je zo misselijk bent geweest, maar gelukkig nog wel op visite kunnen gaan, toen ook veel last van je misselijkheid gehad?
En positiekleding eerste keer aan, leuk is dat he. Hihi, wat ook leuk is zijn de reacties op je steeds groter wordende buik. Hihi, vind ik zo leuk.
Tien baby's in die tijd, ooh wat leuk, genoeg vriendjes voor jullie Bink, hihi. Heerlijk.

Ik ga niet het Zwanger en Fit doen, is met sporten, en daar is me lichaam even niet aan toe. Het zwemmen wil ik wel proberen vol te houden.
En druk aan het denken over babykamer, ooh wat leuk, en man al aan de gang gegaan, hihi, leuk is dat he.
Lekker van genieten meid.

Nathalie,
Nog steeds steken, meid, goed dat je het in de gaten houdt. Al gemaild, al reactie gehad?
Hoop dat het snel wat beter gaat.
Ja, meubeltjes staan in elkaar, ga er straks ff foto's van maken, ook ff spulletjes die ik heb op plekje zetten, en eens kijken wat we nog moeten aanschaffen.

Mitsj,
 laatste werkweek? Succes meid. Hoe gaat het met je?
Alles goed?

Jazzie,
hoe gaat het met jou? En met je man en zoontje? Alles goed met hen?

Frieda,
hoe gaat het met jou? Gaat alles goed met jullie? Ik hoop het wel.

Hier gaat het vrij goed. Wel veel pijn in bekken, gaat weer minder dan vorige week, maar het is nog te doen.
Vandaag ook bij bedrijfsarts geweest, om eens even duidelijkheid te krijgen. En die heb ik nu.
Die is namelijk, ik blijf ziekgemeld tot begin maart. Dan gaat mn zwangerschapsverlof is. Dus stop 6 weken voor uitgerekende datum, aaah wat lang, maar ja, het is verplicht als je in de ziektwet zit. Ik ga nu wel drie dagen per week twee uurtjes wat licht werk doen, zodat ik niet de hele tijd thuis zit, en toch nog wat kan doen. Vind ik wel prettig, baalde er eerst van, maar is beter voor mij en beeb, dus doen we dat graag. En is ook fijner voor mezelf nu.
Dus erg blij dat er nu duidelijkheid, en iedereen het straks ook weet. Erg fijn.

Gister zwemmen was heerlijk, heb er erg van genoten.
Meiden, fijne dag nog.

liefs

Tja bloem.. ff pas op de plaats nemen dan he?!
Uiteindelijk vind je wel dingen om te doen... lekker voor je beeb bezig gaan.
Dus je meubeltjes staan al. nou ben benieuwd!

Nathalie.. hoe is het nu? ben je nog bij de vk geweest?
Weeen voel wel meer als een gespannen buik. en dat duwt ook. je buik wordt dan van onder af hard.. en duwt naar beneden... Maar ja.. soms als je nog niet zo vroeg bent voelen ze anders.. dan is het beter even te laten controleren.
Dat je niet zo hoeft te zijn als je moeder weet ik alles van..   mijn broers en ik kwamen steeds vroeger.. en allemaal al eerder aan het rommelen. en mijn zoontje kwam met 40 wk 3 dg.. en ik maar denken dat ik net zo'n zwangerschap zou hebben als mijn ma.. nee. hoor.. die van mij was beter.

Maike Sanne.. och meid toch..
Nog steeds zo misselijk iedere keer! Ja hier ook hoor.. maar nu ik toch echt van al het vette eten afblijf gaat het wel wat beter.
Lekker hoor dat je mannentje al zo aan de slag gegaan is!
En leuke ideeen?
pfff. heb je ff.. kom een bakkie doen hahahahah..

Mitjs nu al laatste werkweek? hoe komt dat? lekker joh!
geniet ervan..

Frieda hoe gaat het bij jou?

Hier alles goed.. ik kan soms alleen nog mega moe zijn.. gelukkig blijft de misselijkheid op de achtergrond als ik oplet met wat ik eet. ik heb er namelijk ook niet gelijk last van.. maar de volgende dag.. erg lastig.. maar goed. wel gezonder hihihih.
Mijn knulletje doet het fantastisch.. die leert op het moment zo snel.. en het is zo'n heerlijk ventje. echt geweldig. hij praat alles na.. gelukkig kan hij zichzelf ook goed vermaken. en heeft hij weinig last van zijn verkoudheid. Manlief ook verkouden.. en ik ben er bijna doorheen. dus...
vanavond nog restjes chinees eten.. ik vraag me af of het genoeg is.. misschien maar wat bijhalen.. hihihihi..

Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie,
Lekker chinees, hihi, ja anders gewoon bijhalen, hehe.
Fijn dat misselijkheid met het juiste eten wat op de achtergrond blijft. En het dus goed te doen is.
En vermoeidheid, probeer je s middags te slapen, of slaapt je zoontje op de middag niet meer?
Wel fijn dat hij zichzelf wat kan vermaken. En dat hij zo snel leert nu, wat leuk, hehe, dan kijk je vol trots naar je kind denk ik. Ben nu al zo trots op ons droppie, dat hij/zij zo goed groeit. En af en toe van zich laat horen.

En ja, het pad bewandelen wat we nu moeten bewandelen. Vind het niet erg hoor, ga ik lekker genieten van mn zwangerschap, het is alleen beetje jammer de reacties die je krijgt van sommige mensen en de blikken. Tja, je bent zwanger, je kan best je gewone werk doen, maar gaat er dan ene oor in, en andere weer uit. En doen lekker wat beste is voor mij en de baby. Heeft baas me ook gezegd, jij en je kindje gaan nu voor, en het werk wat je normaal doet, kan me nu ff gestolen worden, zolang het met jullie maar goed gaat Vind ik erg lief.

Ik ga zo denk ik ff wat rommelen in de babykamer. En ff wat fotootjes maken.
Hond slaapt nu lekker, dus die laat ik lekker verder tukken.

Liefs

Hebben jullie trouwens al ideën voor namen?

Idd kan jouw die reactie's schelen!
Boeiend! ik liep zelf met 17weken al in de zw.. en mijn baas reageerde echt niet zo!
Die reageerde al heel lullig toen ik vertelde dat ik zwanger was. Helaas heeft dat met mijn werk ook voor een hoop stress gezorgd.. waardoor ik ook moest stoppen vanwege harde buiken die met 20 weken veel te veel kwamen.
Uiteindelijk ging het wel goed..maar het heeft wel gezorgd voor een stressvolle zw-schap.
Ik vind het heerlijk dat ik nu huismoeder ben! heerlijk.. lekker genieten van mijn ventje en van mijn zw-schap.. veel minder stress. Ik merk wel  dat hormonen ook een hoop doen hoor hihihihi.
De kleine man slaapt nog wel smiddags gelukkig.. maar eerst was het 2,5 a 3 uur.. en op het moment is het sinds 2 weken met 1,5 uur gepiept!..

Lekker genieten meid!

liefs Jazzie

o en namen hebben we al.. maar die zeg ik lekker niet! hihihi
Flauw he?!

Hoi,

Jazzie,
Ik heb inderdaad geluk met mn baas, die reageren erg goed.
En willen dat ik me goed voel en met de baby alles goed gaat. Mag in mijn handjes knijpen met zulke bazen en leidinggevenden.
En heerlijk dat jij nu op en top kan genieten van deze zwangerschap en je mannen.
Iets wat vorige keer dus niet gelukt is.
Ervaar je deze zwangerschap als prettiger?

Hier enkel meidennaam, jongensnaam komen we nog niet uit.
En binnenkort maar eens echt goed op zoek naar geboortekaartjes. Heb trouwens net foto's gemaakt van de babykamer. Als je ze graag wil zien, dan hoor ik het graag.

Liefs

Nog ff doorzoeken voor jongensnaam dan!
wat vind je leuk qua namen?
Ik ervaar deze zwangerschap nog niet als prettiger. Ik ervaar de omstandigheden wel als prettiger. Ik ben wel moeier en misselijker. maar ik denk zelf dat als dat nu minder blijft worden het wel prettiger wordt.. omdat ik dan geen stress heb.
Ik had toen wel constant spanning. en toch vond ik het zwanger zijn geweldig.

tuurlijk wil ik de foto's zien!!

Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie, zwanger zijn is ook fantastisch, ook al loopt het niet zoals we willen. Ik ervaar het ook als zwaar. Maar toch blijft het op en top genieten, als je je kindje weer eens voelt bewegen. Je merkt dat je buik groter word, en de eerste keer dat je in een winkel staat dat het mensen opvalt, had ik vorige week, op zoek naar nieuwe bh, niet alleen buik maakt groeispurt, maar die borsten nu ook haha.
En toen zei ze, ja we hebben ook deze zwangerschaps bh's haha, had nog niet eens wat gezegd. Dat is echt leuk dan, zulk moment.
En vorige week kwam tante van me vriend binnen, eey bolletje, hoe gaat het met je. haha.

Hopelijk gaat misselijkheid nu steeds minder worden, is wel zo prettig. En je op en top kan gaan genieten.

Zal eens wat foto's neerzetten.

Zo, paar fotootjes van de kamer. Moeten nog wel aantal dingetjes hebben. Maar het word steeds mooier.

Liefs

Terug
Bovenaan