Zwanger worden of niet?

Hoi nathalie,
jij ook fijne avond, heerlijk ijs na. haha die heb ik niet op, had pizza gemaakt, niet eens zo grote haha maar kreeg hem niet op. :S
ach ja, beter op tijd stoppen dan teveel te gaan eten.
idd, is wel grappig dat je nuchter bent, te zien hoe al die dronken mensen daar rondlopen, liep gister een griezel rond hoor, haha stond hele tijd erg vreemd naar een vriendin en mij te kijken :S om bang van te worden

liefs Bloemetje

Phhh nou mijn buikje is ook wel vol hoor. Het ijs was nog wat gesmolten. Alleen van uit de vriezer naar de kassa, kleine auto rit en weer in de vriezer, kun je nagaan hoe snel het gaat met dit weer. Ik had toch liever waterijs gehad denk ik, met dit weer. Heb weer gezondigd, hihi. Maar ach zoveel bezig zijn met kilootjes kwijt raken is ook niet goed. Af en toe een keer genieten mag best.

Tis nu nog steeds volop zon achter het huis. Zelfs mijn klein schaduwplekje, maar we mopperen niet hoor. Ik vind het wel heerlijk weer zo. De mensen zijn ook veel vrolijker overal. Al komt dat bij sommigen van de drank. Vroeger dronk ik nooit. En de laatste jaren soms glas safari, maar nog nooit aangeschoten of dronken geweest. Jeejte wat klink ik nu oud, vroeger, hahaha. Dus ik zie tijdens feestjes wel vaker aangeschoten mensen, die soms niet meer weten wat ze hebben gezegd of gedaan. Gelukkig is mijn vriend ook niet mega drinker. Hij mag van mij best iets drinken hoor. Maar hij wil het zelf niet echt. Dus beter van eigenlijk maar. Al rookt hij wel. Oeps vergeten sigaretten mee te nemen, oh oh. Nou ja moet ie morgen maar ff bij de pomp halen ofzo. Ik rook helemaal niet en heb het ook nooit gedaan, dus hoef ook niet te stoppen hè.

We zijn wel lekker aan het kletsen zo vandaag. De andere meiden hebben wat op terug te lezen, hihi.

Liefs Nathalie

Goedemorgennnnn, ohhh ik ben vroeg.
Maar ik wou jullie ff hele fijne dag komen wensen.
Voor sommige mama's onder ons en  de toekomstige mama's!

Hoi,
zo nathalie, jij was dr vroeg bij vandaag, wat lief van je dat plaatje.
Haha, ja het gaat hard, met dit weer.
Mijn vriend drinkt wel, paar weken terug zelfs zoveel dat ie 's nachts naar de rand van het bed hong(jaja, raden maar )

ik weer netjes niets gedronken gisteren, ze vragen gelukkig niets, haha, alleen maar lekker. enkel vanavond is er familie van me vriend, en ja, normaal drink ik wel, en nu niet. en ze weten ook dat ik nergens anders medicatie voor neem, haha wat gaan we verzinnen.

pff, word wel spannend hoor, dat vrijdag nod dag is. pff, ik hoop zo dat ik ze niet krijg. ik weet nog steeds niet wat ik moet denken, ik hoop zo dat het raak is.

Moeders onder ons, fijne moederdag vandaag. geniet er lekker van, van je kindje of je zwangerschap.

liefs Bloemetje

Hey Bloemetje, was het gezellig gisteravond? Wie waren er allemaal. Ja ik was zeker vroeg. MamaJM zou gaan testen vanmorgen, en ikke was nieuwsgierig. Ik was wakker omdat onze kat had gespuugd, babhah op het enige stukje vloerbedekking wat we hebben, uiteraard! Dus dacht ff hier kijken en iedereen fijne dag wensen en toen nog lekker weer ff gaan slapen met mijn mannetje.

In het Kluskippies forum zijn er deze maand al 4 zwangere bij gekomen en in de Meiden van Maart ook 2. In totaal 5 zwangere, want MamaJM klets ook mee in de meiden van Maart! De meeste meiden in ronde 1 of 2. Echt super zeg. Kun je nagaan hoe snel het kan gaan. Zelf zit ik in ronde 3. En moet zeggen dat het nu toch wel begint te kriebelen hoor en vandaag hardop tegen mijn vriend heb gezegd: ''Ikke wil ook zo graag'' hihih

Mijn mannetje heeft net ff lekker ontbijtje gemaakt. Ik ga nu ff lekker douchen denk ik. Hij gaat La Mans kijken en daarna F1, terwijl ik eigenlijk ook nog ff naar Opa & Oma wil. Maar goed moeten we maar ff kijken wanneer. Ze wonen hier tegenover, dus kan zo ff heen lopen.

Fijne mamadag allemaal! Liefs Nathalie

Hoi,

nathalie, het was zaterdag gezellig, gisteren ook, zaterdag heb ik anouk en van velzen gezien, al vind ik ze beiden niet zo spectaculair, gisteren leaf en golden earing. golden earing is wel leuk maar ook weer niet het van het vind ik, maar ja, dat is niet echt mijn muziekkeuze, haha,
vandaag laatste middag, yes, hihi mag wel bijna gedaan zijn hoor.
het is wel genoeg geweest zo.

liefs Bloemetje

Goedemorgennnnn, jeetje jij feest wat af zeg, hihih.
Welke muziek smaak heb je? Tis wel lekker uiteenlopend wat is komen zingen
Wens je nog fijne middag. En tot snel!

Liefs Nathalie

hoi,
ja, haha, maar het is dan ook wel weer genoeg hoor voor de komende twee maanden :p heb er ook niet zoveel zin meer in,

trouwens klein probleempje hier, heb net geoefend met me vriend(je snapt het wel he)
maar heb nu buikpijn. heb ik anders nooit, wat zou dat kunnen zijn? iemand idee?
liefs Bloemetje

Terug
Bovenaan