Zwanger worden of niet?

Uhmmm das goede vraag meis. Is je eisprong vandaag of gewoon lekker geoefend? Misschien is alles ff wat gevoeliger op het moment. Of je eisprong is, nou dan heb je op het juiste moment geklust hoor, hihih. Ik heb geen idee wat het kan zijn, misschien weten andere meiden dit, of hebben die het zelf wel eens meegemaakt. Heb wel eens gelezen dat het soms ineens wat minder fijn is, gevoeliger enzo. Maar of dat nou was van de meiden die zwanger bleken te zijn, ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, dus wie weet.

Liefs Nathalie

Hoi,
eisprong kan niet, moet vrijdag ongsteld worden. het is weer zo een irritante buikpijn. pff, hihi, echt onder in me buik. word er beetje gek van, heb gevoel dat het niet raak is,maar toch wel buikpijn af en toe vreemd gevoel in me maag, heb er geen idee van haha.

liefs

Ohhh dan is het helemaal spannend. Wie weet, hihih. Heb je beetje regelmatige cyclus? Welke ronde is dit? Zal je vast wel gezegd hebben, maar mijn geheugen is niet opperbest de laatste tijd  

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,
Dit is de eerste ronde, en heb een zeer strakke cyclus, haha, 27 dagen. dacht 28 maar als ik ga tellen is dat 27. ik dacht test vanmorgen, maar ja, die gaf niet zwanger aan, had ik ook wel verwacht is vast ook te vroeg om een duidelijk test te hebben.
pff, het is frustrerend hoor, te denken dat je wat voelt, maar daarna weer denkt nee, haha, je word zo een beetje gek.

buikpijn word iets minder maar het blijft wel, voelde ook stuk gevoeliger aan.

we zien het wel.
liefs

Hoi hoii
Ben ik ook weer eens... Druk druk druk en va het mooie weer aan t genieten natuurlijk!
Blij dat jullie je ook goed vermaken !!:)

Mijn NOD moest zaterdag 3 mei j.l. al zijn geweest.. zijn nu al dikke week verder en nog geen rd'tjes te bekennen...
Vorige week meteen test gedaan maar negatief.. had met manlief afgesproken dat ik dit weekend weer een test zou doen maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben.
Denk dat mijn cyclus nogsteeds onregelmatig is..Helaas...
Dus wacht het nog een week af (vorige maand duurde mijn cyclus ook twee weken langer..) en test dan opnieuw..

En hoe gaat t bij jullie??   Wanneer is jullie NOD??

@Bloemetje...Als ik jou was zou ik idd nog even wachten tot vrijdag..
En dan weer testen..

MIjn schoonzusje teste op haar NOD eerst negatief en week later alsnog Positief !!

Hou je ons op e hoogte??

Hoi,

Maaike sanne, inderdaad nog ff afwachten maar is wel moeilijk, ik zit beetje in dubbel gevoel, langs een kant(lichamelijke klachten) denk ik dat het raak zou kunnen zijn, langs andere kant(gevoel) twijfel ik heel erg, of dat ik mezelf niet gek maak, of ik er niet teveel mee bezig ben en daarom die klachten heb.
Ik heb echt geen idee, maar ooh wat zou het fijn zijn als het zo is.
Vind het knap van je hoor, dat je zolang kan wachten. We zijn benieuwd.

groetjes

Grrr wat is dit nou weer voor onzin waarom kan ik niet posten?

Terug
Bovenaan