Zwanger worden of niet?

Hoi,

Verhuizen is meer gericht op het feit dat ik in huidige woning wel wil, we wonen hier boven een bedrijf, en kan je zeggen, ik vind het helemaal niet fijn, we wonen hier nu iets meer dan een jaar en ben zo blij dat ik hier weg kan.

nieuwe huis is met drie slaapkamers, eentje word computer kamer, dus 1 kindje. kan ook twee daar, maar dan moet pc ergens anders heen.

ik kijk er erg naar uit.
fijn weekend.

Lekker vooruitzicht meis. Moet er nog veel aan het huis gebeuren? Waar woon je ongeveer? Blijf je in hetzelfde dorp of stad wonen? Ja lijtk me idd geen pretje om boven een winkel te wonen, zal je ook wel niet veel ruimte hebben.

Heel veel geluk in jullie nieuwe huis. Wanneer mogen jullie erin?

Fijne dag en veel klusplezier! Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie, boven en winkel wonen zou ik niet zo erg vinden, we wonen nu boven een staalconstructiebedrijf. Erg makkelijk was het wel om de stap te zetten om samen te wonen. ik ben belgische, en ja, dan moet je je toch overal inschrijven, ook bij woningbouw.
we blijven in hetzelfde dorp. kilo metertje verderop. er moet erg weinig gebeuren, paar muurtjes schilderen, meubelen erin en klaar.   alles is jaar geleden nog gedaan.
dus dat is erg fijn. we krijgen drie juni de sleutel, dus dat schiet al aardig op.

dit weekend hebben we tentfeesten, met optredens, jan smit, alain clark, jeroen van der boom. golden earing en nog een paar. haha, en kan niet drinken. weet niet of ik zwanger ben of niet, dus dat ga ik maar niet doen. alleen, wat ga ik zeggen als ze vragen waarom ik niet drink, nu drink ik nooit zoveel maar hierheen gaan we fietsen, anders had ik de smoes dat ik auto moet rijden.

groetjes

Ohhhh gezellig avondje hebben jullie voor de boeg zeg. Dan zeg je dat je aan de diaree bent, ohh nee dan moet je vaak naar de wc gaan natuurlijk. En misselijk zijn, dan gaan ze misschien ook iets denken. Dan zeg je dat je medicijnen hebt, waardoor je niet mag drinken. Maar ja dan moet je nog wel ff verzinnen welke medicijnen voor wat, hihih.

Hele fijne avond! En breng je morgen ff verslag uit hoe het was?

Liefs Nathalie

Hoi hoii
Daar ben ik ook weer eens.. drukke week gehad.. allemaal visite en veel werken.
Nog steeds geen rd'tjes te bekennen... Denk dat t gewoon onregelm cyclus is..
Maybe dak eind vh weekend maar weer test.. je weet t maar nooit !!

@ frieda.. Erg jammer voor je !! Snap dat je ontzettend baalt en niet weet wat je er mee moet..  

Ff korte reactie vandaag.. moet weer weg...

Goed weekend allemal en geniet vh mooie weer !!!

Hoi Meiden,

Pff weet niet eens waar ik beginnen moet zo veel heb ik eigenlijk te melden!
Duidelijk is dat ik met mijn mannetje heb gepraat... want was toch wel een beetje boos en erg teleurgesteld. We hebben behoorlijk gepraat en zijn er denk ik ook wel een beetje over uit dat het zeker geen twee jaar meer moet duren dat mijn spiraaltje verwijderd word :) Dus dat is wel goed nieuws.
Waar hij vooral bang voor is is dat de 2e ( zo noem ik het maar even) niet zo makkelijk zal zijn als Kyra. Kyra is op het ziek zijn na een model baby. Alles gaat heel makkelijk en ze vind ook alles prima. Ze slaapt al sinds dat ze 4 weken is door enzovoort enzovoort. Hij is vooral erg bang dat dat bij de 2e totaal anders zal gaan.
Op een of andere manier heb ik hem duidelijk kunnen maken dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Want het hoeft ook niet. Duidelijk is wel dat hij voor het ziek zijn niet bang is, Ondertussen zijn wij daar zo "getraind" in dat dat zijn grootste zorg niet is.
Hij snapt ook heel goed waarom ik niet meer zo lang wil wachten.
Hij heeft zelfs zijn excusses aangeboden voor de manier waarop hij over kwam. Hij snapte helemaal dat ik dacht dat hij niet meer wou.
Er is dus toch nog plek voor een tweede wonder... :)
Mijn weekend kan niet meer stuk.................

En hoe gaat het nou met jullie?? Hebben jullie een lekker weekend voor de boeg? En een lang weekend? Hier hebben wij ook nog 3e pinksterdag dus ben nu lekker 4 dagen vrij......

Liefs,

Frieda

Hi Maik Sanne, wanneer zou je NOD zijn, in welke dag zit je nu van je cyclus?
Voel je iets apart of is alles nog vrijwel hetzelfde? Wat voel je normaal als je ongi word?

Hi Frieda, wat fijn dat jullie zo goed hebben gepraat. Je ziet dat doet wonderen, nu zijn jullie er beide wat rustiger over denk ik. En hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt voordat jullie samen besluiten het spiraaltje te laten verwijderen. Dan kan het nog wel ffies duren voordat je zwanger bent hè.

Wens jullie allemaal heel fijn weekend. Hier ook lekker aantal dagen vrij, echt heerlijk met dit weer.

Liefs Nathalie

Dit vond ik wel een heel lief plaatje voor het slapen gaan!
Hopelijk brengen de glittertjes ons allemaal heel veel geluk
Weltrusten allemaal en morgen hele fijne dag!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan