Zwanger worden of niet?

Hoi

Frieda, fijn dat jullie hebben gepraat en dat je weet dat het niet uitgesloten is. en dat je ook weet waar hij bang voor is, dat doet denk ik ook al veel om het te begrijpen.
ik hoop dat het niet te lang meer duurt voordat het spiraaltje eruit gaat.
geniet er lekker van meid.

nathalie, gisteren was wel leuk hoor, alain clark kwam optreden, en ik vind zijn liedjes echt super, maar het optreden vond ik eigenlijk niet zo, hij kreeg de tent niet helemaal mee, jan smit was wel goed, maar vind wel dat hij toch helemaal anders zingt dan daarvoor,hij zong ook vele tragere nummers, en dat was wel jammer, maar het is echt mooi om te zien hoe hij in twee minuten tijd de tent helemaal op zijn kop krijgt gezet haha.
mooi plaatje ook wat je hebt neergezet.

ik heb gewoon gezegd dat ik geen zin had om te drinken, in het begin stonden vooral de jongens me raar aan te kijken, wat nou jij niet drinken, haha, vroeg er iemand wat ik drinken wou, kzei doe maar sinas, hij zei ga ik niet halen, nou doe dan maar spa blauw, antwoord hij terug, jaja is goed je krijgt je sinas hahaha.
maar ze vragen niets, mooi zo, zij zijn er zelf niet mee bezig, zitten nog beetje in hun jonge jeugd denk ik, drinken en feesten, dus ja, die denken daar niet aan.
alleen maar makkelijker :)

nou dames, vanavond gaan we weer hoor, dan komt anouk en nog een aantal anderen, alleen geen idee wie.

ik kom vandaag nog een keer kijken.

Ohhhhhhhhhh bloemetje, ikke is helemaal jaloers. Waar heb je die gezellige feesten zeg! Nice Nice, ik moet zeggen dat ik Jan Smit nog niet weer heb horen zingen. Mijn broertje kan ook goed zingen zong regelmatig zijn nummers, vandaar dat ik het nu wel leuk vind om te horen. Maar sinds hij zijn eigen nummers heeft opgenomen een maand geleden, is dat toch ff anders hè. Ben echt super trots op hem. Vorig weekend heeft hij voor 600 à 700 mensen opgetreden hier in feesttent, vond ie echt super ervaring.

Ik ga mezelf ff lekker buiten installeren. Heerlijk genieten van het mooie weertje. Wens jullie allemaal hele fijne dag!

Liefs Nathalie

Hoi,

Is feesttent in provicie utrecht. Haha, als ik woonplaats erbij zet weet iedereen gelijk waar ik woon.

Ik denk dat ik me zo ook even buiten neerzet,
wat leuk dat je broer zelf plaatjes opneemt en dat ie vorige week heeft opgetreden voor een hoop mensen. leuk joh,wil hij er ook verder mee gaan?
liefs

Pfff ja Utrecht is groot, hahah. Maak ook niet uit meis. Ik zit hier en jij gaat vanavond gewoon lekker genieten.

Nou hij heeft het zelf nog niet echt door dat ie steeds bekender aan het worden is. Het zij dan wel lokaal, maar als je ziet dat hij in no time op 1 in de tipparade staat bij een aantal radio stations hiero, dan is dat toch niet niks. Hij heeft zelfs twee weken geleden live interview gehad op de radio, erg leuk. Tis dan wel geen Q-music of Radio 538 maar toch, hihih. Wie weet, haha nee dat zal nog we ff meevallen, maar gaat steeds beter.

Twee singles mocht ie opnemen van zijn vriendin. En hij zingt veel covers erbij. Ben best een beetje trotse zus!

Ik ga weer ff lekker de zon in. Tot later! Liefs Nathalie

Hoi,
nummer 1 worden, zij het lokaal is toch ook best goed, daar mag je ook erg trots op zijn. dan neem je het toch ook op tegen bekendere zangers? of heb ik dat verkeerd?
en ja, je weet nooit, misschien komt ie binnenkort wel op 538 en komt ie over paar jaar bij ons in de tent optreden. je weet nooit hoe het leven zal lopen.
zou hij graag bekend worden? of is het meer voor zijn plezier?

groetjes

Tis echt heerlijk buiten, ben ff met mijn hoofd uit de zon gegaan. Maar met een enorm goed boek, kan ik het daar nog wel ff uit houden hoor. Er komen echt enorm veel mensen naar de bloemenzaak tegenover ons. Volgens mij is het morgen moederdag, hihih.

Ik lees nu Kinderzegen van Daniëlle Steel. Ik heb die met kerst gekregen van mijn schoonmoeder. Leek me echt mooi boek en tis heel toepasselijk nu. Toen waren we helemaal nog niet zo bezig met onze kinderwens. Maar als je dan leest hoe iemand teleurgesteld kan zijn als ze half jaar proberen zwanger te worden en toch weer rd-tjes op bezoek krijgen. Hoe herkenbaar, al zitten wij in ronde 3, maar je bent toch wel ff teleurgesteld als je beetje bloed ziet elke maand en dit uiteindelijk door zet.

Mijn broertje zingt eigenlijk al vanaf klein kereltje af aan. Altijd op de wc, onder de douche, buiten, het maakt allemaal niks uit. Het is eigenlijk allemaal een beejte begonnen uit de grap. Een kameraad van hem heeft geluid installatie, en daar treed ie nou samen mee op. Tijdens karaoke avond van zijn werk waar hij toen net twee weekjes werkte deed hij iedereen versteld staan. En werd nummer 1 van de avond. Hij werd gevraagd voor verjaardagen om te komen zingen. En tja daar zijn dan weer mensen die dan ook een feest geven over een tijdje, en zo ging het steeds maar door. Zo werd hij aantal weken daarna gevraagd om te komen zingen bij de zomeravond van zijn werk. Hij werkt in verzorgingshuis. En langzamerhand moest hij steeds meer ergens zingen. Wat gewoon eerst vooral leuk was. Totdat hij van zijn vriendin de verrassing kreeg om twee eigen nummers op te gaan nemen. Dit had als resultaat dat hij gedraait werd op de radio. Metteen terecht kwam in de tipparade en doorstroomde naar nummer 1. En dat is idd ook boven bekende artiesten. Jannes, Carola Smit met haar solo nummer. Hij roept dan wel zo hard van ik word toch nooit beroemd. Maar toen hij gebeld werd door de radio voor live interview en is uitgenodig voor festival van radio station is het toch wel ff andere koek hè. Al doet hij dit gewoon omdat hij het ontzettend leuk en fijn vind om te zingen. Maar heeft nu ook een eigen site gemaakt, dus is er wel iets meer mee bezig. Maar zingen staat voorop. Zo werd hij dus begin van het jaar al gevraagd om hier op te treden tijdens de feestweek. En 1 avond, werden er 2, omdat er een artiest was uitgevallen en hij is gebeld of hij nog eens wou komen. Dus allemaal helemaal top! Heel veel leuke reacties enzo.

Dit is wel erg off-the-topic hè, hihi. Maar ach kan ie ook goed kinderliedjes zingen dalijk  Heeft onze toekomstige kleine uk in spe dalijk misschien een bekende oom, hihih

Liefs Nathalie

Hoi,

wat leuk trouwens van zijn vriendin om hem twee nummertjes op te laten nemen en dat dat dan weer zoveel inpact heeft, haha, inderdaad, voor kleine uk in spe is het leuk een oom te hebben die kinderliedjes kan zingen. en misschien lekker in slaap zingen. erg leuk.
let wel op hoor met de zon, dat je niet te hard verbrand/of zonnesteek krijgt.

wij vanavond weer naar de tent, anouk en van velzen :) enkel is het uitverkocht, gisteren niet, en gisteren was het al onwijs druk, pfff, word nog wat en dan met dit weer.

liefs Bloemetje

Ja ik denk dat genoeg mensen al drank in hun lichaam hebben voordat ze op het feest verschijnen. En denk dat het een zwoele zomerse avond word.

Ik ga nu regelmatig ff naar binnen wat water drinken. Vorige week zaterdag ben ik in Luxemburg al verbrand, en begin nu te vervellen. Had me wel ingesmeerd met bodymilk van nivea, maar volgens mij had dat juist het effect op mij dat ik ging verbranden, hihih. Je hebt het dan helemaal niet zo snel door.   Nu heb ik me met zonnebrand wel ingesmeerd. En was wat gaan lezen, op gegeven moment met mijn hoofd uit de zon gegaan. Lekker beentjes op de stoel.

Nu lekker ff hapje eten maken, ijs na en dan nog ff genieten van een heerlijke avond.

Ik wens jullie heel veel plezier vanaovnd!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan