Zwanger worden of niet?

Ja dit zijn de dagen voor je NOD daarom zit je op wachtbankje. Duurt nog maar 4 dagen ja! Zo kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden, ipv steeds te vragen hoe het ook alweer zit, hihi.

Ik ben alleen thuis op het moment, vandaar dat ik hier ff zo fanatiek het lijstje aan het maken was. Maar dat wou steeds maar niet lukken en daar kan ik dan niet tegen hè. Maar is me gelukt, hihih.

Ga jij nog iets leuks doen vandaag? Zie dat het nogmaar 14.00 uur is, gevoelsmatig is het al veel later.

Liefs Nathalie

Hoi,
jaja, ik ga nog wat leuks doen, laatste dag naar de tent vandaag
Vind het eigenlijk wel genoeg geweest maar we zullen nog maar ff gaan, we zijn vandaag rond uurtje of negen weer terug, dus dat scheelt, en niet drinken ook, haha, voel me super, geen kater, nergens last van. Ben blij dat ik niet drink.

Ik heb even vraagje, weet iemand op welke hoogte je baarmoeder zit? hoor vaak dat mensen hun baarmoeder voelen bij zwangerschap, maar ik zou niet weten waar die zit. nou ja, ongeveer maar waar kan je hem voelen?

nou, tot zo vast weer.
x

Hele goede vraag, zoeken we op, hihih. Ik heb ook geen idee meis. Vroeg het ook al eens. Want hoor er idd meer meiden over, en toen had ik echt zo iets van huhm hoe weet je dan dat je je baarmoeder voelt, hiih.

Ohhh ja domdom jij gaat strakkies nog feesten. hahah ja dat is het voordeel van zwanger worden, je krijgt alles nu nuchter mee en anders was je nu brak geweest. Nou ja voordeel, als je normaal gewend bent om te drinken kunnen die smoezen verzinnen ook heel vervelend zijn. Ik heb erg gelukkig geen last van.

Wie komen er vandaag in de tent?

Liefs Nathalie

Baarmoeder

De baarmoeder, met:

1.Eileider, 2.Blaas, 3.Schaambeen,
4.G-spot, 5.Clitoris, 6.Urinebuis, 7.Vagina, 8.Eierstok, 9.Dikke darm, 10.Baarmoeder, 11.Fornix uteri, 12.Baarmoederhals, 13.Endeldarm, 14.Anus

Volgens mij dus onderin je buik, hihih. Heb het ff een beetje opgezocht. Kweet niet of je er zo uit komt.Heb gewoon ff op baarmoeder gegoold en toen vond ik dit plaatje! Ik hoor ook zwangere meiden over steken in de lies. Maar meis je hoeft niet van alles te voelen hoor. Sommige meiden volgen namelijk zeer weinig en blijken zwanger, dus tis geen maatstaaf om zwanger te zijn, maar kan natuurlijk wel!

Het lijkt wel biologie hier, hiihihih

Liefs Nathalie

Dank je nathalie, haha jij hebt echt weinig te doen blijkbaar? hihi.
Vandaag jeroen van der boom en bzb.
Haha, en dan zijn we er klaar mee.
ik drink trouwens zowiezo niet veel, af en toe ben ik eens keer flink aangeschoten, maar die zijn op 1 hand te tellen.
Dus dat scheelt, maar volgens mij hebben ze wel wat door
heb ik zo een gevoel.
maar ja, dan nog, dan ontkennen we het gewoon, haha, dat kan ook nog.

groetjes

Hoi hoii

Maakt het verschil in testen sochtends of gewoon overdag??
Denk toch dat ik nog maar eentje moet doen (dan strax eerst weer nieuwe bestellen..)
Toch dubbel allemaal...
Afgelopen week ben ik er zelf niet echt zo mee bezig geweest, had het druk met werk etc.. dus niet veel bij stil gestaan. Wel iedere keer als ik naar toilet ging dat ik dacht please.. geen rd'tjes.. Maar verder niet echt.
Maar nu vant weekend feestje gehad waar 3 meiden zwanger zijn.. dus veel babypraat.. en ja dan begin je weer na te denken he..   Zou wel super zijn dan zou ik zo'n 7 a 8 weken schelen met schoonzusje !!       Maar ik ga er niet vanuit..
Mijn zusje zegt wel eens dat ik niet altijd zo negatief moet denken, maar ja dan kan het alleen maar meevallen hiih...

Nou ik za nog even in mn hangmatje.. word hier bewolkt maar wel lekker...

Hahahah valt het op dat ik me verveelde hihih.   Voel me niet echt fit vandaag. Dus hang eigenlijk beetje achter de pc, moeite om me te concentreren om mijn boek verder te lezen. Mijn mannetje is net thuisgekomen. Die heeft het heel erg naar zijn zin gehad. Hij is nu van alles aan het proberen om filmpje van zijn telefoon naar pc te zetten, scheeld dat hij handig is. Dalijk maar eens ff kijken.

Maike Sanne, ze zeggen dat 's ochtends het beste is met ochtend urine. Maar op veel tests staat dat het niet uit maakt. En als je genoeg hormonen in je urine hebt klopt dat ook wel. Maar het zou zonde zijn van de teleurstelling toch. Kweet niet of je al veel gedronken en geplast hebt vandaag. Want als je net naar de wc bent geweest, heeft het dus al geen zin, duurt wel ff voordat je lichaam weer aanmaakt hè. Misschien kun je dan misschien beter wachten tot morgenvroeg, ook al is dat moeilijk, hihih. Kan me voorstellen hoor als ze het allemaal over bay's en zwanger zijn hebben. Ik sprak zaterdag een vriendin op msn die dus bijna 20 weken zwanger is en moest me echt zo inhouden om niet gezellig met haar mee te kletsen en te vertellen over onze kinderwens, hihih. Heb wel heel vragenvuurtje afgelegd dus wie weet snapt ze het nu wel, hihih.

Eind van de ochtend kwam mijn broertje ineens binnen, ik voel me vandaag niet echt fit. En hij zei niks, maar volgens mij denkt die ook wat, hahah.

Maike Sanne, hou je ons op de hoogte? En Bloemetje veel plezier hè!

Liefs Nathalie

Nou kon me toch niet inhouden met testen.. Weer negatief...
Had nog niet veel gedronken, maar urine was niet troebel..
Ach.. ik wacht nog een paar dagen en dan test ik maar weer opnieuw...tenzij de rd'tjeser dan zijn..

&Nathalie.. weet jij hoe ovulatietesten werken?? Heb er 10 gekregen van schoonzusje... voor t geval wij er "ooit"   aan toe waren haha...
Denk dak na mijn rd maar eens moet proberen...

Terug
Bovenaan