Zwanger worden of niet?

Ahhhhhhhhh jammer meis! Denk dat je ingevolg beter 's ochtends kunt testen. Hopelijk heb je die ovatietesten helemaal niet nodig, hihih. Waarom denk je dat ik dat weet? Hahah nee sorry nu zit ik je te plagen, maar kweet het idd niet. Er zijn hier wel topics over geloof en ik zal eens ff op internet neuzen. Zat er geen gebruiksaanwijzing bij?

Liefs Nathalie

Welke tests heb je eigenlijk want volgens mij werken niet alle hetzelfde. Sommigen zie je een gezichtje verschijnen, anderen worden blauw. Ik ben er nog niet echt uit. Misschien kan je wat hier op het forum over vinden.

Liefs Nathalie

Hoi,
hier ben ik ook weer even, net voor ik mn bedje in duik.
Was wel gezellig maar ooh zo druk, en veel dronken mensen haha.

ik heb sinds begin van de avond een hardere onderbuik, geeft tegendruk als je erop duwt, anders heb ik dat niet. zie ook drie lijntjes onder me navel lopen en me navel ziet rood.
me vriend gaat helemaal dromen, hij had ff tijd nodig om eraan te wennen maar nu hoopt hij zo dat het raak is, en is hij er al soort van overtuigd. Best moeilijk, want ben toch bang dat het ook wel eens niet raak zou kunnen zijn. Ondanks wat ik voel.
Hij zei zelf als het niets is nu dat hij dan erg baalt.

Nou, ga nu mn bedje in, morgen werken en na vier dagen in die tent ben ik nu wel brak hoor haha.

groetjes

Spannend zeg Bloemetje. Fijn dat je het gezellig hebt gehad, ga nu maar lekker slapen meis. Voel je ook iets anders aan je borsten? Duidelijke aderen over je borsten? Had je normaal als je ongi moest worden ook vaak buikpijn of symptomen? Wel fijn dat je vriend zo mee leefd ipv dat je zijn gevoelens uit hem moet trekken. Zeg maar dat ie gewoon rustig af moet wachten, hihih

Weltrusten en tot snel!

Liefs Nathalie

Hoi,

Mijn tepels zijn ietsjes gevoeliger, doet pijn als ik eraan kom, verder niet, aders niet echt zo.
heb normaal niet zoveel klachten als ik ongesteld moet worden, pff, wat is het toch spannend, haha, word er echt helemaal gek van.
die harde buik is wel weer weg, maar heb nu ook meer aan zijkanten last van buikpijn. ik voel me ook goed, echt goed.
zo, tot snel weer.

@Bloemetje.. Wanneer is je NOD? (sorry nie inlijst gekeke)
Er zijn testen waarbij je 4 dagen voor je nod kunt testen. ! Spannend!

Ik zelf heb het gevoel dat mijn rdtjes vann8 komen.. heb buikpijn..
Ik zal nu ff lekker in bad... Hou jullie op hoogte

Hoi,

Mijn nod is vrijdag (16 mei) Ik weet het nog steeds niet goed.
Ik heb gevoel dat onderbuik dikker is( nu zie ik dat niet zo goed want ben wel wat te zwaar)
en nog steeds heb ik die buikpijn, sinds vorige week, nog steeds af en toe hardere buik.

Het mag erg snel vrijdag zijn hoor, haha, of zaterdag, ik hoop dat ze wegblijven.

liefs .

Hmmz.. vrijdag zijn we zomaar.. maar ja als je er op wachten moet dan duurt t lang !
Je kunt altijd een test doen die je voor je nod kunt testen,..
Spannend !! Zal aan je denken !

Terug
Bovenaan