Zwanger worden of niet?

Dat kan, maar waar haal je die?
via internet bestellen werkt niet echt, wonen boven een bedrijf waar familie van me vriend werkt, en post gaat vaak bij bedrijf in de brievenbus, en soms gaat er ook een brief open, en aangezien we dit nog voor ons willen houden, is dat niet echt aan te raden.

groetjes

Oei ja dan word het lastig.. Bij de drogist??
Het word wel verstuurd in een witte enveloppe..

Ik heb helaas bezoek gekregen van de rd'tjes.. Helaas...
Baalde als een stekker, maar heb nu zoiets van.. volg maand ist vast raak hihi..
Ach we zien wel.. we doen in ieder geval ons best !!!

He meid ik zal aan je denken !!!

Hey Meiden, wat hebben jullie gezellig zitten kletsen zeg. Jammer Maike Sanne dat de rd-tjes zijn gekomen meis. En Bloemetje wat onzettend spannend. Ik zou nog ff wachten met testen hoor meis, want je moet wel genoeg hormonen in je urine hebben, als ik jou was zou ik 's ochtends testen. Heb je zelf al een idee wanneer je wilt testen?

Ik zal ff ons Nod lijstje te voorschijn toveren!

Nod lijsje!!!!

Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Maike Sanne,

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Bloemetje, 22jaar         1e ronde - 1e kindje         16-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Vullen jullie ff in? Ik zal heel hard voor jullie duimen!

Liefs Nathalie

Hoi,
ik heb ze toch maar besteld, hihi.
in de week gaat het vaak goed met de post dan gaan ze vaak in de juiste bus, en het is ook vaak post van kpn en zo die opengaan, omdat dat ook bij hun vaak binnenkomt. en anders, jammer dan, dan moeten we het maar aan mn vriend zijn ouders vertellen.

liefs

Hey toevallig dat je tegelijke tijd gepost hadden. Ik heb het ook via internet besteld, word heel discreet in witte envelop opgestuurd. Dus daar staat duidelijk jou naam op hè, dus die zullen ze vast niet openen!

Liefs Nathalie

Hoi,
hier even een update.
Ik had net een druppel bloed in broek.(sorry).
heb vrijdag pas nod. en dit is ook beetje donkerder,ongesteldheid begint altijd met helder rood bloed wanneer ik afveeg. nu zat er bij mij aan toiletpapier niets.
wat word het nu spannend, hihi.
liefs Bloemetje

Hoi,

@Bloemetje..
Hoop voor je dat ze deze keer de post voor JOU ongemoeid laten... Dat is toch een stuk prettiger! Anders gaan ze zo op je letten enzo!!
En hoop natuurlijk ook dat je snel een positieve test in je handen hebt of dat je rd'tjes komen want dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Dit schiet ook niet echt op?

@MaikeSanne
Jammer zeg dat de rd'tjes toch gekomen zijn.... Nieuwe maand... Nieuwe kansen?? Hoe stom en vervelend dat ook klinkt.

Ik heb besloten om mijn mannetje toch nog maar een mail te sturen... Niet dat ik hem onder druk wil zetten maar ik kan het niet meer uit mijn hoofd krijgen... Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben... Ook al spreken we alleen maar af wanneer ik dat stomme spiraaltje mag laten weghalen... Dan heb ik iets om naar toe te leven en dan heb ik denk ik iets meer rust. Kan echt alleen nog maar aan zwanger worden/zijn denken dus moet echt wat meer duidelijkheid hebben want anders blijf ik aan zijn hoofd zeuren en daar hebben we allebei niets aan!

Liefs,

Frieda

Frieda,
Als het zo door je hoofd blijft spoken dan heb je idd meer zekerheid nodig, al is het iets om naar uit te kijken, zoals verwijderen van spiraaltje, hopelijk kan je man het mailtje weer waarderen en kunnen jullie hier over verder praten, want het lijkt me dat je er allebei achter moet staan, en niet eentje, dat schiet ook niet helemaal op.
succes meis.

liefs

Terug
Bovenaan