Zwanger worden of niet?

Hoi Bloemetje,

Weet inmiddels dat lief nog wel een tweede wil maar wil over twee jaar wel eens kijken of hij er klaar voor is... Ik vind dat persoonlijk te laat. Ik wil er niet zo veel leeftijd tussen hebben (als het lukt natuurlijk) Hij verwacht dat ik weer in 1 x zwanger raak.. Dat dat ook bij kleine spruit gebeurde was toeval.. echt geluk maar hij denkt daar anders over.
Ik heb hem net een mail gestuurd en uitgelegd hoe gefrustreerd ik me voel door dat ik me zo voel. Heb voorgesteld om bv volgend jaar februari spiraal weg te halen....
Is nog een hele tijd en dan kan hij aan het idee wennen.
Ben erg benieuwd....

Las in een andere topic dat je toch wat bloedverlies had?? Rd'tjes alsnog gekomen???
Hoop het niet voor je.... Ben erg benieuwd...

Liefs,

Frieda

Hoi,
inderdaad, ik zag net dat ik een druppel bloedverlies had, maar licht bruinig,rozig,mja, welke kleur, in ieder geval geen helder rood zoals ik altijd heb bij begin van menstruatie,is ook twee dagen te vroeg en dat heb ik ook nooit,
vraag me af of dit misschien nog van een mogelijke innesteling vorige week kan zijn, omdat ik echt sinds vorige week donderdag buikpijn heb, en soms hardere gezwollen buik. niet altijd hoor.

ik wacht in spanning af, hoop niet dat ze al komen, nu niets meer, was 1 druppel, ook bij afvegen na het toilet ook niet. erg raar.

ik hoop dat je man snel zal reageren, heb je hem ook gezegd dat je een mailtje hebt gestuurd? en heeft hij hem al gelezen?

liefs

Hoi Bloemetje...

Erg raar inderdaad dan dat bloedverlies,  alleen geen idee wat het kan zijn.  Vrijdag kan je testen he?? Spannend hoor....

Mijn mannetje komt als het goed is zo thuis van het trainen dus ik ga zo maar even zijn brood smeren (ja dat doe ik voor hem, fout fout fout dat ik er ooit mee begonnen ben)
en dan leest hij zijn mail nog wel... Laat express de pc aan staan. En hij kan er niet om heen want de pc staat in de slaapkamer :)

Laat nog weten hoe hij reageerde.... Fijne avond verder...

Liefs,

Frieda

hoi fritz.
nog eentje die hier zo gek is om daarmee te beginnen om brood te smeren voor vriendlief haha. hij blijft ook altijd zo lang zitten in het weekend tot ik het doe, mja, wat iemand gewend is ondertussen,dat leer je ze niet meer af he. hihi.
hopelijk reageert hij beetje lief.

groetjes

Hey Meiden, ohhh spannend Bloemetje. Zou misschien kunnen dat je je eisprong van de week heb gehad (wel laat dan) en dat dit beetje innestelbloed is, maar 1 drup zegt nog niks hè meis. Kan idd ook rd-tjes zijn die op gang komen, afwachten is weer het magische woord helaas.

Frieda, ben benieuwd hoe je man zal reageren. Vind het wel knap dat je februari 2009 zegt, want als ik jou zo hoor dan wil je liever gisteren dan vandaag, hihih. Kan me het wel voorstellen hoor. Daarom ben ik blij dat ik nooit spiraaltje heb gehad. Stoppen met de pil is toch anders hè. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren. Pas je wel op dat je idd niet teveel onder druk zet, want als mannen dat voelen dan is het ook weer niet goed. Probeer er saampjes eens weer over te  praten en hopelijk zegd hij idd van dan en dan mag je weg laten halen. Ik duim voor je.

Liefs Nathalie

Hier nog iemand die haar mannetje verwend hoor, hihih. Tja als je eenmaal aan begint, pff. Onze eigen schuld hè.

Liefs Nathalie

@ Frieda... Ben erg benieuwd wat manlief er van vind.. Ik duim voor je !!
Hoop dat je duidelijkheid krijgt en er goed met hem over kunt praten.

@ Bloemetje...O jeetje meid !!   Wat die bloeddruppel te betekenen heeft...
Kan idd innesteling zijn, maar wel laat lijkt me dan.. Of begin van menstru, wat ik niet voor je hoop.   Denk dat je je er niet te druk over moet maken (kan ik makkelijk zeggen he...)   We zijn al bijna vrijdag dus nog efkes geduld hebben !!

@ Nathalie.. hoe ist met jou ???   Goede hoop deze maand??

Hahahah ook ik smeer   het brood hahaha
Wel grappig.. allemaal overeenkomsten...
Maar manlief doet t zelf ook wel,maar ik vind t leuk om voor hem te doen..

He meiden, ik ga richting bedje.. Heb morgen een sollicitatiegesprek voor een andere baan.. dus mut fit zijn...

Tot morgen !

Terug
Bovenaan