Zwanger worden of niet?

Ow ja... Met de kleine lijkt het vandaag weer iets beter te gaan... Ze is strontverkouden maar is verder erg vrolijk. Meestal eindigt dat nog wel in een kuurtje antibiotica dus we houden onze ogen goed open.
Ze slaapt nu weer lekker dus we wachten af wat de komende dagen gaat brengen

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, moet je de dagen na eisprong ook nog flink klussen? Ik dacht vooral de dagen voor? Maar het kan natuurlijk nooit kwaad haha en het is nog leuk ook.
Nou tot snel maar weer.

Hoi hoii

Vandaag mijn NOD.. alleen nog niks geen rd'tjes te zien !!
Ga steeds vaker naar het toilet om te kijken..maar telkens niks !
Hoop dat dit zo blijft..     Wanneer het er maandag nog niet is,ga ik maandag testen...

Spannend !!

Hoi Maike Sanne,
Spannend hoor. En vandaag? Nog niets?
Ik hoop voor je dat het raak is.

Ik over 11 dagen mijn NOD. Spannend, hihi, maar heb geen idee, ik heb wel gevoel dat het misschien wel eens van eerste keer zou kunnen lukken, maar dat weet je natuurlijk nooit. Ik heb heel vaak dat als ik een gevoel heb, dat het ook klopt. Maar of het nu zo is. Geen idee.

Fijne zondag dames.
Groetjes

Hoi,

@ Bloemetje...        
Om nog even antwoord te geven op je vraag.... Volgens mij is het gewoon het beste om voor tijden en na je eisprong te klussen. Klussen is toch altijd leuk... Behalve als je denk ik zo lang bezig bent met zwanger worden dat het moeten word?? Kan er niet over mee praten gelukkig.

@ MaikeSanne
Hoop voor je dat je nog geen rd's hebt gezien!! Zou natuurlijk helemaal te gek zijn!
Je zou dan morgen gaan testen he? Ben benieuwd... Je laat het ons toch wel weten?

Mijn Kereltje laat trouwens uiterlijk woensdag weten of hij nog een tweede wil ja of nee... Hij heeft me een beetje hoop gegeven dus denk dat ook wij over een tijdje gaan klussen voor een tweede.... Maar eerst maar eens afwachten wat hij wil natuurlijk..

Geniet lekker van het mooie weer....

Liefs,

Frieda

Vandaag ook nog geen rd'tjes te bekennen !!!
Krijg stilletjes hoop dat het deze maand raak is, maar tegelijkertijd ben ik ook bang dat mijn cyclus nog niet regelmatig is..
Weet ook dat we deze maand niet op het juiste moment geklust hebben (door ziekte)
Dus tis een beetje dubbel..

Mijn buik is wel opgezet.. Ben al niet de slankste, maar heb nu een bolle buik sinds een weekje (heb ik wel eens vaker voor mijn ongi)..

Morgen vier ik mijn24e verjaardag.   Als er morgenochtend nog niks is,dan ga ik testen
Wel beetje dubbel.. ist negatief dan beetje een domper op verjaardag
is t positief dan super dubbel feest...

IK hou jullie op de hoogte   xx

Nou kom me niet inhouden om te testen..Zonet belde mn schoonzusje met hele verhalen over haar zwangerschap, dus moest wel meteen testen..

Helaas... Negatief !
Voel me kl*te..maar ja het is niet anders.. Hopen dat het volgende maand wel lukt en dus raak is..         Waarsch is mijn cyclus dus nog niet regelmatig.. Lastig hoor !!

En hoe gaat het met jullie??

@Frieda.. Mooi dat je man er over nadenkt !   Spannend hoor !!
Hou je ons op de hoogte??     En mooi dat het met jullie kindje wat beter gaat..

Nou, nou, wat een dag vandaag! Door het overtijd zijn gierden de hormonen door me heen en eigenlijk dacht ik, waarom gingen we ook al weer wachten?? Wat een suffe redenen allemaal... Goed gesprek gehad met manlief en we hebben eigenlijk heel plots de knoop doorgehakt: we gaan er nu gewoon voor! En dan zien we wel wat er gebeurd! Dus condooms in de kast, foliumzuur op de wastafel en de seks was meteen dubbel zo lekker, hi hi!

Ik voel me de hele dag al extreem happy, ik straal gewoon, ha ha! Het mooie weer werkt zeker mee. Mijn zoontje heeft eindelijk een keer in zijn zandbak gespeeld (de eerste paar keer was het krijsen, krijsen ) en heerlijk vies geworden. Lekker geborreld met mijn man, getoast op onze toekomst met hopelijk meer kindjes!

@MaikeSanne: lastig he, bepalen wanneer je moet testen? Een negatieve test kan zo'n teleurstelling zijn. Maar zolang er geen menstruatie is kan het altijd nog. Ik heb wel eens gehoord van vrouwen met zulke lage HCG spiegels dat ze pas met 6 weken positief testten. Ik heb mezelf voorgenomen een week te wachten (gezien de 5 dagen overtijd die 'spontaan' was deze keer), maar of ik dat volhoud... Ik zal in ieder geval voor je duimen.
Hoe lang ben je nu met de pil gestopt? Vervelend hoe het je cyclus over hoop kan gooien, he? Ik heb er met de gewone pil gelukkig geen last van gehad, maar met de minipil, brrrr. Dat heeft 3 maanden geduurd voordat ik mijn eigen vertrouwde cyclus terughad. Voor mij echt nooit hormonen meer! Welke klachten had je trouwens van de pil? Ik ben ook ernstig ziek geweest van mijn pil, mag ze in principe ook nooit meer slikken. Ik heb een ernstige leverontsteking gehad.

@Frieda: spannend! Fijn dat hij er in ieder geval over nadenkt, de eerste stap is gezet. Ik hoop dat hij je binnenkort een gelukkige vrouw maakt... Duim ook voor jou.

@Bloemetje: het beste is om gewoon 2-3 keer per week seks te hebben, ongeacht wanneer je denkt dat je eisprong is. Dus ook gewoon erna! Ik zou dus zeggen, lekker klussen, sla je slag, hi hi. Maar vooral lekker ontspannen blijven en genieten... En in 1 keer raak? Het zou zo maar kunnen natuurlijk...

Terug
Bovenaan