Nou, nou, wat een dag vandaag! Door het overtijd zijn gierden de hormonen door me heen en eigenlijk dacht ik, waarom gingen we ook al weer wachten?? Wat een suffe redenen allemaal... Goed gesprek gehad met manlief en we hebben eigenlijk heel plots de knoop doorgehakt: we gaan er nu gewoon voor! En dan zien we wel wat er gebeurd! Dus condooms in de kast, foliumzuur op de wastafel en de seks was meteen dubbel zo lekker, hi hi!
Ik voel me de hele dag al extreem happy, ik straal gewoon, ha ha! Het mooie weer werkt zeker mee. Mijn zoontje heeft eindelijk een keer in zijn zandbak gespeeld (de eerste paar keer was het krijsen, krijsen ) en heerlijk vies geworden. Lekker geborreld met mijn man, getoast op onze toekomst met hopelijk meer kindjes!
@MaikeSanne: lastig he, bepalen wanneer je moet testen? Een negatieve test kan zo'n teleurstelling zijn. Maar zolang er geen menstruatie is kan het altijd nog. Ik heb wel eens gehoord van vrouwen met zulke lage HCG spiegels dat ze pas met 6 weken positief testten. Ik heb mezelf voorgenomen een week te wachten (gezien de 5 dagen overtijd die 'spontaan' was deze keer), maar of ik dat volhoud... Ik zal in ieder geval voor je duimen.
Hoe lang ben je nu met de pil gestopt? Vervelend hoe het je cyclus over hoop kan gooien, he? Ik heb er met de gewone pil gelukkig geen last van gehad, maar met de minipil, brrrr. Dat heeft 3 maanden geduurd voordat ik mijn eigen vertrouwde cyclus terughad. Voor mij echt nooit hormonen meer! Welke klachten had je trouwens van de pil? Ik ben ook ernstig ziek geweest van mijn pil, mag ze in principe ook nooit meer slikken. Ik heb een ernstige leverontsteking gehad.
@Frieda: spannend! Fijn dat hij er in ieder geval over nadenkt, de eerste stap is gezet. Ik hoop dat hij je binnenkort een gelukkige vrouw maakt... Duim ook voor jou.
@Bloemetje: het beste is om gewoon 2-3 keer per week seks te hebben, ongeacht wanneer je denkt dat je eisprong is. Dus ook gewoon erna! Ik zou dus zeggen, lekker klussen, sla je slag, hi hi. Maar vooral lekker ontspannen blijven en genieten... En in 1 keer raak? Het zou zo maar kunnen natuurlijk...