A
Anoniem
Guest
Dames ik moet mijn hart even luchten...
Weet niet wat er met me is maar ben zo anders dan normaal !
Nu mn eczeem weg is ben ik zo vrolijk , heel anders en heb meer zelfvertrouwen.
Maar gisterochtend is een kennis van me bevallen en vind t super !Gisteravond te lopen gewees en natuurlijk was dit het hele uur het gespreksonderwerp.
De 4 dames waar mee ik loop zijn allemaal allang moeder dus al hun ervaringen kwamen naar boven.
Mijn vriend en ik moesten daarna meteenm op visite en hij was nog lang niet klaar.. dus ik flipte ! Ik werd ontzttend kwaad, begon te schelden etc!
Meteen daarna barste ik in huilen uit, begreep niet waarom ik dit deed !!
Ook zonet weer zo'n bui... snap het niet !
Zit hartstikke lekker in mn vel maar dan ineens doe ik zo raar.. Mijn vriend snapt er natuurlijk al helemaal niks van..
HELP !!
Weet niet wat er met me is maar ben zo anders dan normaal !
Nu mn eczeem weg is ben ik zo vrolijk , heel anders en heb meer zelfvertrouwen.
Maar gisterochtend is een kennis van me bevallen en vind t super !Gisteravond te lopen gewees en natuurlijk was dit het hele uur het gespreksonderwerp.
De 4 dames waar mee ik loop zijn allemaal allang moeder dus al hun ervaringen kwamen naar boven.
Mijn vriend en ik moesten daarna meteenm op visite en hij was nog lang niet klaar.. dus ik flipte ! Ik werd ontzttend kwaad, begon te schelden etc!
Meteen daarna barste ik in huilen uit, begreep niet waarom ik dit deed !!
Ook zonet weer zo'n bui... snap het niet !
Zit hartstikke lekker in mn vel maar dan ineens doe ik zo raar.. Mijn vriend snapt er natuurlijk al helemaal niks van..
HELP !!