Zwanger worden of niet?

Dames ik moet mijn hart even luchten...

Weet niet wat er met me is maar ben zo anders dan normaal !
Nu mn eczeem weg is ben ik zo vrolijk , heel anders en heb meer zelfvertrouwen.
Maar gisterochtend is een kennis van me bevallen en vind t super !Gisteravond te lopen gewees en natuurlijk was dit het hele uur het gespreksonderwerp.
De 4 dames waar mee ik loop zijn allemaal allang moeder dus al hun ervaringen kwamen naar boven.
Mijn vriend en ik moesten daarna meteenm op visite en hij was nog lang niet klaar.. dus ik flipte ! Ik werd ontzttend kwaad, begon te schelden etc!  
Meteen daarna barste ik in huilen uit, begreep niet waarom ik dit deed !!
Ook zonet weer zo'n bui... snap het niet !
Zit hartstikke lekker in mn vel maar dan ineens doe ik zo raar.. Mijn vriend snapt er natuurlijk al helemaal niks van..

HELP !!

Hormoontjes, hihih. Wanneer is je nod meis? Eisprong al geweest?
Ik kan niks anders bedenken, dacht want je begon zo lekker in je stukje tekst dat je zo happy bent met dat je exceem weg is, en lekker lopen met de dames enzo. Toch onwust een beetje moeilijk? Of dat je ergens mee zit, dat je iets een plekje moet geven, en moet wennen aan het zelfvertrouwen krijgen? Dat je dat dan misschien ook weer een beetje onzeker maakt, dat je veranderd enzo. Of gewoon zoals ik al zei Hormoontjesssss! Blijf praten met je vriend, krop het niet op. Probeer het uit te leggen, maar neem ook tijd voor jezelf om ff af te koelen en daarna gesprek aan te gaan. Het zal er allemaal wel bij horen meis, hihih. Lucht gewoon lekker hier je hart. Het komt vast allemaal goed!

hoi,

maaike sanne, ik denk dat nathalie gelijk heeft. hormoontjes, of wennen aan het gevoel dat je meer zelfvertrouwen hebt dat je exzeem weg is.
heb je dat lang gehad?
probeer rustig met je vriend hierover te praten.
het komt allemaal goed meis. wanneer is je nod?

nathalie, hoe gaat het met jou?

groetjes

Goedemorgen dames,

@MaikeSanne,
Ik heb net even terug gelezen en daar schrijf je ergens dat je rond 19 juni je NOD hebt.
Het kan goed mogelijk zijn dat je je eisprong hebt en daardoor wat geirriteerder bent als normaal! Als het dan toch wat anders is tja... dan moet je denk ik niet bij mij wezen voor advies!

Nathalie en Bloemetje... hoe gaat het met jullie? Lekker van jullie weekend aan het genieten??

Pff ik zit ook nog ff met iets hoor...
Jullie weten natuurlijk dat ik een spiraaltje heb... Maar ik ben de laatste dagen zo ontzettend misselijk en mijn borsten zijn erg gevoelig... zit te twijfelen of ik er niet een test tegen aan moet gooien. Aan de andere kant... ben natuurlijk net ziek geweest...
Misschien vanmiddag toch maar ff een test kopen. (hier is bijne elke supermarkt van 4 tot 8 open op zondag). Aan de ene kant zou het leuk zijn maar aan de andere kant ben ik hier nog niet aan toe hoor.... Hoop dat mijn lichaam me voor de gek houd.. pfff

Liefs,

Frieda

Hey Meiden, hoe is het vandaag met jullie? Maike Sanne, alweer een beetje bijgetrokken?

Frieda, kan je ook zwanger worden met spiraaltje dan? Zoals je zelf al zegt kan het ook liggen aan dat je ziek bent geweest hè. Maak je koppie zelf niet te gek meis. Stond wel ff verbaasd dat je zei dat je hier nog niet aan toe bent, want jij wou toch zo heelll graag je spiraaltje verwijderen om voor een 2e te gaan?

Ik ben blij dat het nog weekend is en nog niet de drukke week hoeft te beginnen. Vannacht weer niet super geslapen. En beetje geprikkeld omdat mijn mannetje alweer achter pc zit. Had gehoopt dat we vandaag iets samen konden gaan doen. Maar zal dalijk eens vragen aan hem.

Wens jullie hele fijne dag, hebben jullie nog plannen?

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Vervelend zeg dat je zo #*$&(*#$ hebt geslapen! Ik heb een gat in de dag geslapen.. was gisteravond zo moe dat ik om 8 uur op bed lag en vanmorgen om half 8 kwam ik er pas weer uitrollen... heerlijk! En later heb ik van 10 tot 12 nog ff gelegen maar niet geslapen. Als ik nu weer mijn bedje in rol dan ga ik zo weer verder...

En ik kan het met wel voorstellen dat je verbaast bent over mijn reactie. Tuurlijk zwanger worden/zijn lijkt me weer heel leuk en ik wil het ook wel graag alleen nu nog niet. Het is nog niet het moment zeg maar. En dat spiraaltje... dat zit er nog niet zo heel lang in (sinds februari) dus ik houd op dit moment alle opties open.
Wacht eerst nog wel een paar dagen af en als ik dan misselijk blijf test ik wel.
Normaal gesproken als ik ziek ben geweest dan ben ik echt niet meer misselijk.
Nu wel en ben verschrikkelijk moe. Vandaar dat ik nu toch wel ff mijn vraagtekens heb!

Nu ff douchen en aankleden want moet straks weer naar een verjaardag.....

Liefs,

Frieda

Vervelend dat je zo moe bent en misselijk blijft. Ben benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan.

Fijne dag! =xXx= Nathalie

hoi,

frieda, lastig dat je nog steeds zo misselijk en moe bent, maar kan goed zijn dat het toch van het ziek zijn is en dat het nu langer aansleept dan dat het anders altijd is.
Ook kan je lichaam zich behoorlijk voor de gek houden hoor.

nathalie, jammer dat je zo slecht hebt geslapen. en dat je beetje geïrriteerd bent omdat je vriend weer achter de pc zit. hopelijk gaan jullie zo nog wel wat gezelligs doen.
wij gaan zo grillen bij me pa, zit in dubio, wel of geen biefstukje, heb net mijn eisprong gehad, maar kan het in eerste dagen en voor/tijdens bevruchting veel kwaad. ik weet het echt niet. ik heb er heel geen idee van.

frieda, met mij gaat het goed hoor. afgelopen vrijdag / zaterdag eisprong gehad, en nu weer in spanning wachten, heb wel weer beetje last van buikpijn, zoals vorige keer, maar iets anders gevoel. maar ja, je weet nooit wat dat betekend, nog twee weekjes weer in spanning afwachten.

liefs, en een fijne zondagavond.

Terug
Bovenaan