Zwanger worden of niet?

Goedenavond meiden,

Nathalie, Vervelend zeg dat jullie beiden zo slecht slapen!! Hoop dat daar snel verbetering in komt!

Bloemetje, Hoe is het nou afgelopen met je huisbaas??

Maike Sanne, Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in je cyclus, dit is ook niets waard.

Om nou even een toelichting te geven waarom mijn spiraal er nog niet uit is gehaald:
De Gyn. denkt niet dat het van het spiraal komt. Daarom wil ze het nog twee weken aan kijken. Zij denkt dat het door de blaasontsteking komt die ik heb gehad. Ik denk van niet maar ja....
Ik vind persoonlijk 2 weken ook erg lang en wordt er niet vrolijker van maar goed, nog even vol houden. Misschien heeft ze wel gelijk en trekt de pijn nog weg??
Ze vind het ook zonde om het er uit te halen en de pijn gaat niet weg.
Ze deed trouwens weer een zwangerschapstest.... 1,5 week geleden de dokter ook al en ik had zelf ook al getest.... dat had ik gezegd maar ze wou het zeker weten.... GRRR!!

Vandaag een drukke dag gehad... Morgenmiddag ben ik lekker vrij en die is ook echt van mij. Lekker thuis... ff rommelen en verder weinig.

Nu lekker slapen..... Slaap lekker!! en tot morgen..

Liefs,

Frieda

Ik kom morgen wel weer ff bij kletsen, maar ben nu bekaf!

Weltrusten =xXx= Nathalie

hoi,

wou ik net wat komen schrijven, kwam er familie aan dus hihi, alles maar snel gesloten haha, en pc weggezet. hihi.

hier gaat het goed.
vandaag vruchtbaarste dag/eisprong denk ik. had vanmorgen en net van dat rekbaar slijm(sorry) en sinds begin van de middag regelmatig buikpijn, weer van die steken.
dus ik denk dat het er is. hihi. gisteren goed geklust.
en vanavond ga ik vriendlief nog eens verleiden denk ik haha.
weet iemand, dat als je dat slijm krijgt, heb je dan ervoor of erna je eisprong, en hoelang voor of erna heb je het dan meestal?

liefs

Haha bloemetje, handig he.... als er dan net weer bezoek komt. Niet iedereen hoeft te weten wat je aan het doen bent natuurlijk!!
Over dat slijm enzo heb ik geen antwoordt. Heb daar namelijk nog nooit op gelet!
Misschien dat Nathalie of Maike Sanne het antwoordt weet?? en misschien heb je al wel een antwoordt in een ander topic gehad...

Voel me vandaag echt weemoedig. Kan wel janken.. voel me gewoon zielig.
Ben ook verschrikkelijk moe. Vandaag heb ik Kyra ook pas laat opgehaald van het kdv. Ik ben altijd de woensdag middag vrij maar heb de woensdag de hele dag opvang voor Kyra. Dit omdat het af en toe erg makkelijk is als ik die middag wel opvang heb. bv om een extra middag te werken of als ik een middag voor mezelf wil.
Ben na mijn werk wat schappies gaan doen en toen ben ik lekker op de bank gaan hangen... en heb heerlijk getukt. Heb nu wel een rug als een blok beton want ik hoef niet te gaan liggen dus moet zorgen dat ik  zittend (lees=hangend) in slaap val. Ik was zo vertrokken vanmiddag....
Heb vandaag ook erg veel pijn.... nog 2 weken.... heb zo een idee dat deze erg lang gaan worden...... Vanavond lekker een warme douch en dan lekker slapen.....

Ow ja... Kleine meisjes worden echt groot.... Kyra kan staan :)
Ben echt trots op mijn kleine meisje :)
Wou er net een foto van maken maar toen ze het fototoestel zag ging ze weer zitten....
Als het is gelukt zet ik een foto hier neer.....

Hoe gaat het met jullie???

Liefs,

Frieda

hoi frieda,

jullie kleine meid kan staan? ooh wat fijn, weer een mijlpaal bereikt, wat gaat dat toch snel he.
jammer dat ze niet staand op de foto wou, maar dat komt vast, en dan gaan wij weer dromend en zwijmelend naar je meid kijken.
hihi, ik kijk er alweer naar uit, om weer een foto van jou prachtige dochter te zien.

en heerlijk toch, een middagje voor jezelf? ff lekker slapen.

nou dames, tot straks?

liefs

Zooo ff lief plaatje voor ons allemaal! Frieda wat goed dat de kleine meid een beetje kan staan. Ook ik kijk al uit naar de foto. Ohhh hoi trouwens, hihih. Hier ben ik eindelijk weer ffies hoor. Ik neem gewoon ff tijd om met jullie bij te kletsen. Gisteren had ik echt geen puf meer voor.

Kun je niet eens een gesprek met je ha aan gaan of zorgen dat je weer beld dat je eerder afspraak wilt om dat spiraaltje te laten verwijderen, want steeds zoveel pijn dat hou je toch geen twee weken vol. Fijn dat je vanmiddag ff tijd voor jezelf hebt kunnen nemen.

Hhaha bloemetje dat had ik gisteren ook. Kon ik eindelijkkk ff rustig zitten om hier te kijken, kwam mijn mams binnen. Dus ikke snel alles weer weggeklikt. Nog ff op je vraag terug te komen. Volgens mij als je dat slijm hebt zit je vlak voor je eisprong, dat je dan het meest vruchtbaarst bent. Dus ga nog maar ff je mannetje verleiden vanavond, hihih. Hoelang dat slijm aanhoud weet ik niet, maar je kunt er vast wel dingen over lezen op internet, want heeft een bepaalde naam, ff denken hoor. Iets met een Ce maar verder weet ik het niet meer, hihih.

Hier nog geen rd-tjes in aantocht, ook geen slijm of geurtjes van onderen (sorry voor details) wat ik normaal voor mijn nod wel heb. Kwaaltjes zijn er nog steeds, alleen wel negatief getest gisteren. Ja ik weet het te vroeg, maar had te maken met mijn behandeling bij chiropractie, daarvoor is het belangrijk dat ik weet of ik wel of niet zwanger ben. Dus vandaar dat ik zo iets had van Nath. doe toch maar ff voor zekerheid een testje, want wil niet dat het in vroeg stadium mis gaat. Maar helaas geen duidelijkheid. Ik werd 's morgens wakker en toen dacht ik het ook al, wou eerst ook niet testen, maar dacht doe nou niet zo eigenwijs. Nu wacht ik gewoon tot begin juli, zoals ik al in gedachten had. Als de rd-tjes morgen teministe niet komen. Vanmorgen had ik temperatuur van 36,77. Dus ook niet echt extreem hoog. Geen idee wat ik normaal heb hoor. Maar als ik zwanger mag zijn denk ik wel dat het boven de 37 graden zit. Maar weet ik dus niet. We wachten maar ''rustig''' af!

Ik ga vanavond echt ff rustig aan doen, vanmiddag gewerkt en wou rustig aan doen, maar was zo hectiek, kreeg gewoon geen kans om rustig aan te doen. Baas was ziek. En dingen een puinhoop in de pc, dus alles weer geordend, hopelijk blijven ze er nu af, hihih. Nee was ff wat mis gegaan, maar nu weer goed gekomen. Dus werkt ook makkelijk dan hè, maar tis gewoon heel uitzoekwerkje allemaal.

Meiden misschien tot vanavond nog ffies! Liefs nathalie

Hoi hoii

Nathalie.. wat voor test heb je gebruikt??   Je nod is morgen toch?
Sommige testen kun je 6 dagen van te voren testen..
Hoop voor je dat je idd te vroeg hebt getest en alsnog zwanger blijkt te zijn !
Hier ook nog geen rd'tjes te bekennen.. vaag allemaal...Zal binnenkort wel komen...
Voel me verder nog steeds goed, geen buikpijn om andere afscheiding, wat ik normaal wel heb, wanneer ik ongi ga worden, zon twee dagen van te voren..

Frieda.. kun je idd niet eerder bellen? Dit kan zo ook niet !

Bloemetje.. haha er goed om denken ! Strax zien ze het en weten ze dat je er mee "bezig" bent.   Hoop dat je ei bevrucht word ! Spannend !

Ff korte reactie want we gaan zo uurtje lopen.   Ff gedachten weg zetten...

Had een test via testjezelfnu gedaan. Ik geef het gewoon nog ff de tijd. Ga niet eerder dan in juli testen als de rd-tjes wegblijven. Jij bent best wel lang overtijd zeg Maike Sanne. Ik heb ook verder geen afscheiding enzo, dat vind ik wel beetje vreemd. En kwaaltjes heb ik ook nog steeds. Dus die heb ik niet verzonnen, hihih. Enige wat we nu kunnen doen is afwachten en hopen.

Loopse vanavond, lekker met dit weer zeg. Tot later misschien

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan