Zwanger worden of niet?

Ik had net zo goed online kunnen komen dus vannacht Frieda, hahah. Nou ja  om 6.00 uur sliep ik denk ik nog net ff.  Hier weer een nachtje veel wakker. Kon eerst niet in slaap komen. Mijn mannetje ook niet. Dus beide er nog ff uit gegaan. Op gegeven moment ben ik wel rustig gaan liggen schaapjes tellen. Was ik ver aan het tellen, laat mijn vriend ineens iets vallen. Alle schaapjes uit het hek gebroken, hahaha. Was ik weer klaar wakker. Later toen hij naar bed kwam en toen op gegeven moment dat hij op de bank ging liggen tv kijken, weer wakker. Maar dat is geloof ik gelukt, want lig nu alleen in bed, hahah. Om 4.15 uur denk ik voor het laatst wakker en toen tot 7.15 uur geslapen. Dacht dan ga ik hier wel ff kijken en dan aankleden enzo. Maar toen moest ik om 7.30 uur naar de wc, maar ik temperatuur eigenlijk pas om 8.00 uur. Maar kon het niet meer inhouden om niet te gaan plassen. Dus ik alvast getempartuurd, want als ik uit bed ga en eerst naar de wc, telt het niet meer hè. Mijn tempertuur was vanmorgen 36,90 terwijl hij begin vorige week 36,64 was.

Hoelaat moet jij altijd beginnen met werken Frieda. Ik ga me nu ff lekker opfrissen en dan begint mijn weekje ook weer. Weer van allerlei afspraken. Ohhh ik bedenk me net ik ga vanmiddag met mijn oma naar de stad, hahah. Pfff dus wel druk dagje, maar ook wel gezellig hoor. Mijn gehandicapte tante is 5 juli jarig en word 60 jaar. Dus oma wil voor haar ff wat leuks kopen enzo. Ze woont nu in gezinsvervangend tehuis, omdat mijn oma jaren geleden een hersenbloeding, hartstilstand en nog meer dingen heeft gehad. En mijn opa aantal jaren geleden een beroerte. Mijn opa & oma worden er ook niet jonger op. En zij heeft nu ze in nieuw huis zit het heel erg naar haar zin. En das erg belangrijk hè. Ze komt om het weekend bij mijn opa & oma thuis en zo niet dan gaan mijn opa & oma er op zondag middag altijd heen. Dus prima geregeld. Ze heeft een lichamelijk & verstandelijke beperking.

Meiden ik moet nu gaan anders kom ik te laat. Spreek jullie later vandaag meiden. Ik moet eerst werken en naar revalidatie arts. Geen idee wat die te melden heeft. Maar dat horen jullie dan vanmiddag wel. Kom tussentijd nog wel ff langs!

Liefs Nathalie

Goedemorgen !

Frieda.. spannend hoor !!   Ben heel benieuwd hoe het bij de gyn gaat !
Hou je ons op de hoogte??  
Anders neem je voor de zekrheid paracetamol mee in je tas? En heb je pijn kun je die dan gelijk nemen .. ?

Rustige nacht gehad.. heb gelukkig geen bezoek van de rd'tjes gekregen !
Dus ben happy happy happy !   Want echt t begin bij mij altijd snachts.   Heb t nog nooit mee gemaakt dat t overdag is begonnen...
Heb geen idee of ons uitje door zal gaan.. t waait keihard en t drupt ook weer buiten..
(hoop t niet want dan kan ik test gaan halen !!! haal die van kruidvat.. alleen dar werkt wel iemand die ik ken.. hmm.. maar hopen dat ze niet aan de kassa staat...)

Korte reactie want moet ontbijten en dan zo weg..
Kom denk ik tegen einde vd middag of na half 9 vanaaf weer ff koekeloeren hihih

Werkse en sterkte allemaal !!!   Wel blijven duimen he !!!

Dikke kus Maike Sanne

Zeker blijven we duimen. Voor Frieda dat alles goed is gegaan bij de gyn. haar spiraaltje is verwijderd, of in elk geval duidelijk is waar het aan ligt en dat ze niet zoveel pijn meer heeft. Voor Bloemetje dat ze flink aan het klussen gaat deze week en dat het raak mag zijn deze ronde! Voor Maike Sanne dat het uitje niet doorgaat en ze test kan halen en die bekende niet achter de kassa staat, haha. Maar uitje is ook wel weer leuk meis, dan heb je ook wat afleiding hè. En als we dan toch aan het duimen zijn, duim ik ook nog maar ff voor mezelf, hihihih.

Ik voel me ondanks weinig slaap eigenlijk best goed. Wel kwaaltjes hoor, en die steken rechts in mijn buik/zij zijn in volle heftigheid. Rekkend gevoel en soms echt steken als ik bijv. ga zitten dan heb ik echt ff zo iets van auwie. Geen idee wat het is, maar we zien het wel of het er allemaal iets mee te maken heeft hè. Achteraf kunnen we denk ik ons beter dingen herhinneren en vallen ineens dingen op hun plek. Ik hou op de pc dagboekje bij gewoon in Word hoor. En schrijf niet elke dag, maar wel leuk om terug te lezen van het begin enzo. Heb al 13 a4-tjes vol.

Ik ga vanmiddag ff lekker met mijn oma de stad in. Hopelijk blijft het droog. Ff zinnen verzetten. En morgen heel druk therapie dagje, dus nu nog maar ff lekker genieten.

Heb vanmorge heel positief gesprek gehad bij de revalidatie arts. Die bewonderd mijn doorzettingsvermogen en kracht en ze gaan me helpen om beetje bij beetje verder te komen met dingen. Het revalidatie team weet nog niet dat ik gestopt ben met de pil hoor. Maar mocht in zwanger worden dan is dat wel prima plek om handvaten aangerijkt te krijgen hoe ik dingen kan doen e.d. Bijv. tillen van de kleine enzo. En als tijdens zwangerschap ff iets niet goed gaat ben ik meteen op juiste adres. Dus dat geeft me eigenlijk wel rustig gevoel. Ik weet dat ik er nog lang niet ben. Qua revalidatie niet. En ben ook nog niet zwanger hè. Maar geeft me best wel een beetje kracht vandaag. Ging eindelijk eens met happy gevoel die spreekkamer uit, en dat naar zoveel jaar, hihih.

Meiden ik heb net lekker beschuitje met aardbeien op. Aarbeien uit eigen tuin. Zaten eerst maar een paar aan. Maar nu best wel aantal dus dacht ik maak me een lekker beschuiten. En trouwens steeds als ik koffie drink voel ik me daarna niet lekker. Rommelig gevoel in mijn buik en dat ik zo iets heb, nee echt lekker is het niet. Hahah zou het dan toch? Tis soms zo lekker om ff weg te dromen hè. en dan trek ik mezelf weer met beide benen op de grond!

Liefs Nathalie

hoi,

maaike sanne, spannend hoor, ook vandaag geen rd.
hopelijk morgen ook niet.

nathalie, ook bij jou blijft het spannend he. ga je echt wachten tot juli om te testen?
pff, dan houdt je ons lang in spanning hoor.

frieda, lekker vroeg uit bed. haha ik moet niet veel zeggen, ik was er 6u ook al uit. hihi. moest om half acht beginnen.

hier weer een baaldag. het loopt niet helemaal lekker. op werk ging het ook ***.
en krijg net mail van vorige huisbaas, hij vind het niet goed genoeg schoongemaakt, ben drie uur bezig geweest met drie kleine ruimtes schoonmaken, dat is toch wel genoeg denk ik?
pff,heb het ook gezegd hoor, dat ik het persoonlijk goed vind. en er me best voor heb gedaan.

nou dames, nu ga ik hier maar ff schoonmaken en strijken.

liefs

Nou dames.. hier t verlossende antwoord..

---------Negatief !--------------

Dus helaas, niet zwanger.
Voel me sinds uur of 1 echt niet lekker. Heb ontzettende hoofdpijn (zelfs dit typen doet zeer in mn hoofd!)
Toch na t uitje maar een test gehaald en deze meteen gedaan maar helaas.. maar  1 streepje.   Heb giga gehuild, was echt ontroostbaar.   Weet dak me aanstel, maar mn lichaam gaf   zoveel tekenen af waarvan ik dacht zou het... ??... Maar niet dus
Dat je lichaam je zo voor de gek kan houden !!!   Niet best !!
Baal echt ongelovelijk.., Wanneer ik zwanger zou zijn zou ik het met mn zus dr verjaardag kunnen vertellen had ik bedacht.. maar helaas niet dus

Rot cyclus.. nu dus vandaag al 42 dagen.. Beperkt onze kans op zwangerschap natuurlijk weer...     Word er ff niet goed van

Ga zo eten en dan op bed, echt mn hoofd knalt bijna uitelkaar !

Wou dit jullie toh ff melden   . Liefs mij

maaike sanne,

wat balen .
je had er zo op gehoopt en dan blijkt ie negatief te zijn.
ik hoop dat je rd snel doorkomen, zodat jullie weer opnieuw kunnen beginnen.

ook is je hoofdpijn hopelijk snel weer weg.

liefs

Ahhhh Maike Sanne wat rod dat je negatief getest hebt meis
Kan me voorstellen dat je er dan ff door heen zit en overal ff van baald
En dan ook nog die hoofdpijn erbij. Pff meis denk aan je hoor!
Misschien omdat je al lange cyclus hebt dat je pas later eventueel postitief kan testen. Of anders dat de rd-tjes snel komen meis. Dan weet je waar je aan toe bent. Ga je volgende periode ook temparturen of heb je dat nog niet bedacht?
Ach laat het eerst allemaal maar ff op je af komen. Geen bloed geeft moed, maar kan ook heel onzeker zijn hè meis! Pff hebben we gisteravond lekker zitten weg dromen, nou hierdoor word je wel weer ff met beide benen op de grond gezet hoor.
Ik haat die negatieve testen zo!!! Daarom wil ik pas begin juli testen meiden.
Ook al is het moeilijk. Maar ons lichaam is soms maar een gek iets met al die hormoontjes!

Denk aan jullie! ook knufff voor Bloemetje, tis allemaal wat!

Liefs Nathalie

Hoiii

Nu ik dit zo lees, komen de traantjes weer eventjes langs mn wangen rollen..
Zo lief dat jullie met me meeleven !
Hoop idd dat de rd'tjes dan zsm op visite komen, zodat we weer voor een nieuwe ronde kunnen gaan, of ... dat ze idd wegblijvn maar daar geloof ik niet meer in.

Ik had idd in mn gedachten om met ovutesten te beginnen, maar ben bang dta ik er dan te veel mee bezug ben.   En nu mn cyclus dus nog langer kan zijn dan die 42 en 40 dagen.. dan weet ik niet precies wanneer ik t beste kan beginnen.   Je kunt ook niks tegen die rottige onregelmatige cyclus doen. dat is de pest !!
Ik weet het allemaal eventjes niet..
Mijn zus en ik zijn in ontzettend veel dingen gelijk (echt in bijna alles) zij was in de derde ronde zwanger .. dus hoop dat t hier ook zo geld..
We wachten het af.   Natuurlijk mag ik niet klagen want we zijn nog maar net begonnen, maar toch is t een giga teleurstelling.

Terug
Bovenaan