A
Anoniem
Guest
Ik had net zo goed online kunnen komen dus vannacht Frieda, hahah. Nou ja om 6.00 uur sliep ik denk ik nog net ff. Hier weer een nachtje veel wakker. Kon eerst niet in slaap komen. Mijn mannetje ook niet. Dus beide er nog ff uit gegaan. Op gegeven moment ben ik wel rustig gaan liggen schaapjes tellen. Was ik ver aan het tellen, laat mijn vriend ineens iets vallen. Alle schaapjes uit het hek gebroken, hahaha. Was ik weer klaar wakker. Later toen hij naar bed kwam en toen op gegeven moment dat hij op de bank ging liggen tv kijken, weer wakker. Maar dat is geloof ik gelukt, want lig nu alleen in bed, hahah. Om 4.15 uur denk ik voor het laatst wakker en toen tot 7.15 uur geslapen. Dacht dan ga ik hier wel ff kijken en dan aankleden enzo. Maar toen moest ik om 7.30 uur naar de wc, maar ik temperatuur eigenlijk pas om 8.00 uur. Maar kon het niet meer inhouden om niet te gaan plassen. Dus ik alvast getempartuurd, want als ik uit bed ga en eerst naar de wc, telt het niet meer hè. Mijn tempertuur was vanmorgen 36,90 terwijl hij begin vorige week 36,64 was.
Hoelaat moet jij altijd beginnen met werken Frieda. Ik ga me nu ff lekker opfrissen en dan begint mijn weekje ook weer. Weer van allerlei afspraken. Ohhh ik bedenk me net ik ga vanmiddag met mijn oma naar de stad, hahah. Pfff dus wel druk dagje, maar ook wel gezellig hoor. Mijn gehandicapte tante is 5 juli jarig en word 60 jaar. Dus oma wil voor haar ff wat leuks kopen enzo. Ze woont nu in gezinsvervangend tehuis, omdat mijn oma jaren geleden een hersenbloeding, hartstilstand en nog meer dingen heeft gehad. En mijn opa aantal jaren geleden een beroerte. Mijn opa & oma worden er ook niet jonger op. En zij heeft nu ze in nieuw huis zit het heel erg naar haar zin. En das erg belangrijk hè. Ze komt om het weekend bij mijn opa & oma thuis en zo niet dan gaan mijn opa & oma er op zondag middag altijd heen. Dus prima geregeld. Ze heeft een lichamelijk & verstandelijke beperking.
Meiden ik moet nu gaan anders kom ik te laat. Spreek jullie later vandaag meiden. Ik moet eerst werken en naar revalidatie arts. Geen idee wat die te melden heeft. Maar dat horen jullie dan vanmiddag wel. Kom tussentijd nog wel ff langs!
Liefs Nathalie