Zwanger worden of niet?

Hoi meiden,

Ik kan jullie straks blijmaken want ik heb een foto weten te maken. Denk dat jullie eerder dubbel liggen als weg zwijmelen want het ziet er niet  uit hoe ze er bij staat....
Als ik straks geen zin meer heb om de pc boven aan te zetten zet ik de foto er morgen op... haha jullie hebben iets om naar uit te kijken.

Heb vanmiddag echt ff heerlijk getukt maar ben nog steeds erg moe en voel me nog steeds down. Lief wil trouwens dat ik morgen de gyn. nog bel. Ging tijdens het eten door de grond van de pijn. Tranen liepen over mijn wangen.... dus morgen bellen.
Waar ik zo bang voor ben is dat de pijn niet van het spiraal komt en dat het ergens anders van komt. Dan wordt hij voor niets er uit gehaald....
aan de andere kant... zo nog twee weken is ook echt niet de bedoeling....

Nathalie, Ik hoop dat je na je nod alsnog positief test...

Maike Sanne, Vervelend zeg dat je nog geen duidelijkheid hebt!

Bloemetje... jij bent vanavond niet aanwezig?? ;-)

Liefs,

Frieda

Goed zeg dat je mannetje gaat bellen, want dit is echt geen doen!
Hopen dat het daaraan ligt idd. Pff jeetje zeg, hier kunnen ze je toch niet 2 weken mee laten lopen! Hopelijk heeft je mannetje meer effect.

Ben nu al benieuwd naar de foto, zieennn! hihih

Liefs Nathalie

Haha nathalie, aagje :p
Ik ga zo naar boven om de foto er op te zetten... kijk over een kwartiertje maar ;-)

Liefs,

Frieda

Het bewijs :)

En deze is van zaterdag.....

Zwijmel maar lekker weg........haha

Liefs,

Frieda

Ahhhh liefff! Ze heeft hamster wangetjes, hihih. Leuk hoor die staande foto. Tis nog wel niet kaars recht maar toch. Echt mooi om zo te zien dat ze steeds verder komen hè.

Je kunt trots zijn hoor meid! Liefs Nathalie

hoi,

frieda, ook hier een nieuwsgierig aagje haha, ik wil hem ook zien :)
morgen maar eens bellen, en als ze niet wil doen gewoon s avonds naar huisartsenpost? hier moet iets aan gedaan worden. dit is niet normaal?
ik snap niet dat ze je hiermee laten doorlopen.

nathalie, lukt het met de rustige avond?
balen he, als er iets in pc mis gaat :s. hij doet dan nooit wat jij wil, maar gelukkig is het gelukt.
balen dat ie negatief was, maar misschien te vroeg? ik hoop dat rd morgen weg blijven.

maaike sanne, ook nog steeds niet, wat *** het mag wel eens gaan komen hoor. want zolang moeten wachten is ook niet ifjn.

nou, hier nog aan de klus denk ik, vanmiddag heb ik paar uurtjes erg vervelende buikpijn gehad.
dus ik denk dat dat mn eitje was. hihi, we gaan maar weer eens straks. :d en dan nog om de paar dagen, gewoon blijven oefenen.
hihi.

fijne avond.

en ik kom nog terug voor de foto hoor :)

ooooh, wat lief.
je kunt zo trots zijn. hihi, wat leuk.
ze lijkt wel weer veranderd dan paar weken terug. van de vorige foto's.
heerlijk hoor.

liefs

Ja viel mij ook al op bloemetje, dat Kyra er anders uit ziet. Leuk rokje ook.

Tja kan idd zijn dat ik gewoon te vroeg getest heb. Want als ik cyclus van 36 dagen heb kan ik natuurlijk nu nog niet positief testen. Hoop moeten we blijven houden hè. En ook omdat ik me nog best wel anders voel en kwaaltjes hier, kwaaltje daar. Al denk ik steeds dat dat van andere dingen komt. Ik hoop gewoon op cyclus van 28 dagen. Die kwaaltjes zeggen me niet zoveel, als uiteindelijk de rd-tjes lang weg blijven misschien krijg ik dan meer hoop dat het raak mag zijn. Kan me echt geen voorstelling van maken dat ik ooit positieve test in handen heb.

Hier op de bank met mijn laptop is het prima uit te houden hoor. Ben beetje aan het zappen. Aan het gapen en last van mijn spiertjes. Niet veel zin om op te staan eigenlijk.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan