Zwanger worden of niet?

Nathalie.. goed nieuws van je revalidatie arts !!   Je lijkt me idd een sterk persoon die niet snel opgeeft !!!  
Nog lekker geshopt met je oma?? Nog leuke dingen gekocht??

Bloemetje.. Dus een baal dag?? Hoop dat t snel over gaat !!! Strax maar lekker gaan klussen hihih...

Frieda... En?? Hoe ging t by de gyn ??

(ff korte reactie, ga zo nog ff douche,, zou in bad maar geen zin hihi)

oooooow lieve Maike Sanne, We hadden er hier allemaal zo veel vertrouwen in.... ik weet niet eens hoe ik duidelijk moet maken hoe vervelend ik het voor je vind dat je negatief hebt getest... Hoop dat je nu in ieder geval snel duidelijkheid krijgt... dit is ook niets waard!!

Nathalie, Wordt tijd dat je echt beter gaat slapen hoor... dit kan niet goed voor je zijn! Ook voor je lief is dit niets waard... volgens mij houden jullie elkaar wakker... kan je beter nuttig bezig zijn ;-)

Bloemetje, Wat naar zeg dat je zo een zeur van een huisbaas hebt... van mij had hij de ($( kunnen genieten!!

Nou ik ben vanmiddag bij de Gyn. geweest! En of ik daar nou blij van moest worden....
De gyn denkt niet dat het van het spiraaltje komt... maar van de blaasontsteking?? Hoe lang mag die pijn duren zeg. Of het komt van een eisprong die niet verder komt in mijn eileider... dat kan ook erg veel pijn doen. Spiraal zat helemaal goed!
Als ik over twee weken nog pijn heb dan kan ik hem laten verwijderen, afspraak staat voor 9 juli. Als ik dan geen pijn meer heb kan ik bellen dat het niet nodig is... nog steeds pijn is verwijderen. Had het liefst dat ze vandaag er uit rukte maar dat wou ze nog niet. Maar ik wil *(#&$)(#*%&_(%*geen pijn meer hebben!!!
Ben dus best wel een beetje sjaggo.... (zak M&Ms moet troost bieden op dit moment)
Lief vond het ook maar raar dat ze hem er niet uithaalde... heb al bijna een maand pijn maar eerst had ik het niet in de gaten.... vanwege de buikgriep... al die dagen rekenen ze dus ook niet mee..... ik verwacht niet dat het in 1 x weg is.... dus nog ff vol houden...

Zo.... dat was het weer ff...

Liefs,

Frieda

PS: Maike Sanne.... leef echt met je mee... kan me niet voorstellen hoe groot de teleurstelling moet zijn.... Denk aan je..

Dankje wel ! Erg lief dat jullie zo meeleven. Doet me echt goed !
Voel me al weer wat beter.. nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen ze dan ...
Hoop dat de rdtjes snel komen ! Dan hebben we dat maar weer gehad.

Jeetje .. lekker lullig dat ze je spiraaltje niet verwijderd hebben !
Als jij m er uit wil dan horen ze dat toch te doen???
Maar nu ng twee weken wachten dus ! Jeetje mina !!
Hoop dat je pijn snel over gaat want twee weken wachten is lang als je pijn hebt !!
Sterkte meid !

Nou ik ga op bed,.. lekker slapen allemaal ! (jij vooral nathalie, je hebt nu echt een goede nachtrust nodig na al die slechte nachten ! manlief ook natuurlijk...)

Bloemetje.. wat een gedoe met je oude huisbaas.. En nu dan??? Moet je opnieuw komen poetsen? of krijg je geen borg terug??
Wat een ***** !!    

Trusten !

Goedemorgennn, ik heb alweer ochtendje hydro/zwemtherapie erop zitten.
Ik geloof dat ik niet echt mijn dag heb. Vannacht alleen geslapen, mijn mannetje op de bank, want die kon ook weer de slaap niet vatten en is tv gaan kijken, want daar word ie dan slaperig van en dan valt ie vanzelf in zelf. Wel paar keer wakker, maar een keertje niet voor de wekker aan. Dus schrok van de wekker. Ben nu thuis, maar onwijs moe en beetje naar gevoel over me. Liefst zou ik lekker in bed gaan liggen en er voorlopig ff niet uit komen, hihih. Maar dat gaat niet, want heb gezegd dat ik om 11.45 uur naar mijn werk ga, omdat de baas ziek is en collega moet eten koken vanwege dat de kinderen tussen de middag warm moeten eten ivm een bepaald iets ofzo. Dus die was al helemaal van ships hoe moet ik dat doen en heeft zelf veel pijn. Last van nierbekonsteking, terwijl ze zelf denkt dat het nierstenen zijn. Maar is met zware kuur naar huis gestuurd. Maar het is de zus van de baas, dus hij had haar gebeld. Ik neem het dus om 11.45 uur ff van haar over.

13.30 uur alweer in het ziekenhuis zijn voor fyiotherapie en van later vanmiddag nog naar chiropractie. Nou tis me mijn dagje wel hoor. Ga dus nu nog maar ff rustig aan doen.

Maike Sanne hoe is ie met je meis? Vannacht een beetje kunnen slapen? Zijn de rd-tjes al gekomen of nog niet?

Bloemetje hoe zit dat nou met je oude huurbaas en hoe voel je je vandaag? Hopelijk niet zo'n baaldag als gisteren.

Frieda wat ontzettend vreemd dat ze je nog 2 weken met pijn laten lopen. Sommige mensen beseffen niet wat het is om elke dag pijn te hebben geloof ik. 2 weken, pff. Laten ze dan zeggen kijk het nog ff een weekje aan. Maar dan nog. Als jij graag wil dat ze dat spiraaltje verwijderen, dan moeten ze dat doen toch? Als je nu vandaag komt en zegd: ik wil graag het spiraaltje laten verwijderen, want we willen graag een 2e kindje. Zeggen ze dan ook neee mevrouw wacht u maar ffies 2 weken hoor. Denk er eerst maar ff goed over na! Tis toch wat!

Nou meiden fijne dag, succes met alles en tot snel!

Liefs Nathalie

hoi,

maaike sanne,
ronde drie of dertien, als je er zo op hoopte, dan baal je er even erg van.
het is soms zo moeilijk, je wil het zo graag, maar dan lukt het niet.
nou, ik hoop dat je gelijk bent met je zus en ook de derde ronde zwanger word.
de baaldag is weer weg, nieuwe dag, nieuwe kansen. gelukkig maar.
alleen nog steeds erg pijnlijke rug.
ik ben trouwens niet van plan alles te gaan poetsen, vloer wel, dat is nog ff nodig, maar de rest. mag hij lekker zelf doen. ik word er echt moe van hoor :s

frieda,
wat balen dat de gyn het er niet uit heeft gehaald. als jij dat wil, moeten ze dat toch doen als arts?
wat raar. hoop dat het snel 9juli is en dat dat ding eruit kan. je hebt al zolang pijn.

nathalie,
de baaldag is weg hoor, alleen nu erg pijnlijke rug, mn hernia speelt weer op denk ik :(
maar verder gaat het weer goed hoor.

liefs

Hoi hoi

Hier goede nacht gehad, maar.. nog steeds geen rd'tjes !!
Snap er evht niks van.   Voel ze ook nog niet aankomen. Normaa heb ik minstens 2 dagen van te voren buikpijn en wa afscheiding.Maar ook nu niet !
Ik wacht "rustig" af...

Jeetje Nathalie.. druk druk druk dus !   Denk je wel om jezelf???
Ben vandaag van 8 tot 5 aan het werk geweest en daarna naar paardrijden heb t nu wel ff gehad..

Bloemetje.. Gelukkig voel je je weer beter !! Niks aan zo;n baaldag he ...

Zonet bij mn schoonzusje geweest, is nar de vk geweest is nu 18 weken zwanger en je kunt t al best zien !!   Echt leuk !!

maaike sanne,

nog steeds niks? en ook nog heel niet het gevoel?
wat lastig, ik hoop dat het er toch snel aankomt, zodat jullie weer verder kunnen.

nathalie, denk je aan jezelf ook?

en baaldag, nee daar is niets aan. hihi. ben blij dat het weer beter gaat.

liefs

Hoi Bloemetje

Nee heb ook geen gevoel dat ik ongesteld ga worden. Normaal heb ik buikpijn maar geen last.. Maar hoop dat t zms komt dan kunnen we weer verder
Maar baal wel van mn lange cyclus, want hoelanger mn cyclus hoe minder kansen we hebben !!

Jullie nog druk aan de klus? ;)

Terug
Bovenaan