Zwanger worden of niet?

Heb wat een apart gevoel in mn buik.. t Borrelt.. en heb steken in mn buik.
Niet zoals anders wanneer ik ongesteld moet worden, maar nu tussen mijn ribben.
ZOnet toen ik op een ander topic reageerde was het tussen mijn rechter ribbn (net waar de beugel van mn bh zit) en nu ook in mijn linker.
Raar hoor !!
HEb ik soms wel eens steken in mijn zij tijdens het lopen, maar dit zijn echt prikkelende steken. Heel apart !
(heb wel gekke dingen de laatste weken haha)

Meid, ik hoop dat je lekker kunt slapen ! en dat je snel een positieve test hebt want ik denk echt dat t raak is voor jullie !!

Bloemetje.. Waren tegelijk aan het posten haha
Hoop ook voor jou natuurlijk dat het deze maand/keer/ronde raak is !!

Het is idd ontzettend vervelend zon lange rottige cyclus.   Zo hebben we minder kans op een zwangerschap !   Normaal 1 keer in maand een poging en nu 1 keer in de dikke 6 weken ! Dus baal er ook ontzettend van !

Lekker slapen allemaal ! en tot morgen (weet niet of ik er morgen ben want ga morgenavond met mn zusje om positiekleding...)

Nog ff laatste update van hier:
Temperatuur 23.00 uur 37.20 uur
Geen rd-tjes te bekennen!

Liefs Nathalie

Hier heb ik vannacht bezoek gehad....
Heb slecht geslapen, was telkens wakker, lag te woelen en te draaien.. en ja hoor.. de rd'tjes zijn er..
Op 45 dagen.. als ik weer een cyclus van  45 dagen  zal hebben, dan zal mn volgende NOD 9 augustus zijn..   Jeetje ik sla gewoon de maand juli over,... Shit... baal er zo van ! Zo heb je toch minder kans ! Maar ja niks aan te doen..

Zet je me weer op t lijstje Nathalie??   We gaan nu voor ronde 3, eerste kindje
(zou leuk zijn voor 1e en 2e kindje haha)

En hoe is het met jullie??? Nathalie... Spannend hoor. Leef echt helemaal met je mee.. als ik wakker ben meteen ff kijken of er nog geen rd'tjes zijn gekomen en savonds weer hiih... Hoop het zo voor je meid ! Je verdient het echt na al die tegenslagen !

Bloemetje..voor jullie is het nu ook afwachten... spannend hoor !

Ik ga deze cyclus wel gebruik maken van ovu testen.   Op deze manier wil ik zien of ik eigenlijkl wel een eisprong heb.   (zal het vast wel hebben maar wil weten wanneer )
Ik zeg altijd ik heb allerlei fage dingen/kwaaltjes etc, dus dit zou net iets voor me zijn.
Echt de gekste dingen die heb ik... de domste dingen haha
(zoals met je hoofd tegen de deurpost knallen en nu giga spierpijn)

Nou ja we wachten het af....Denk dat ik morgen maar ff bij de HA moet kijken.
Heb na mn klap tegen de deur nu na een week echt veel last Vooral draaien met mn nek doet pijn en t zakt nu ook steeds meer naar onderin de schouders..
Heb ook veel hoofdpijn dus wil er graag iets voor. Paracetamol werkt niet...
Kan dan ook gelijk ff vrage over mn cyclus etc...

Nou dames ik zal de was ff buiten hangen (tis weer super mooi weer) en dan weer dag werken. Vanaaf bn ik te shoppen dus dan zal ik denk ik snel eventjes langs wippen...

Werkse en een gezellige dag toegewenst !

Lief Maike Sanne

Goedemorgen lieve meiden, toen ik het scherm opende dacht ik: nu krijg ik te lezen dat Maike Sanne haar rd-tjes zijn gekomen vannacht. En jaaaaa hoor, ze zijn er. Balen, maar toch ook wel opluchting of niet meis. Jeetje zomaar de maand juli overslaan. Misschien idd eens ff over hebben met ha, maar je zit wel steeds rond de 40/42 dagn ofnie met je cyclus? Dus wat dat betreft wel weer regelmatig. Hoe was dat voordat je gestopt bent met de pil of heb je daar nooit op gelet?

Hoe heb je dat gekregen dat je je hoofd gestoten hebt? Echt heel hard? Als je daar na een week nog zoveel last van hebt dan zou ik idd maar ff naar de dokter gaan als ik jou was. Misschien ff fysio voor je nek. Als iets pijn doet en je hebt spanning dan trekt dat juist daar extra heen hè. Maar wel ff mee uitkijken hoor. Ik heb zelf ook met mijn nek, nou als je dat verwaarsloosd en maar door en door wil gaan dan zegd je lichaam op gegeven moment wel HoHo Maike Sanne, dat gaat zo maar niet!

Hahah moest wel ff lachen toen je zei, ik heb altijd van die domme dingen. Nou hier ook hoor meis. Hoevaak ik wel niet te horen heb gekregen dat ik zo'n apart lichaam heb. Qua medische gebeuren dan en dat dingen altijd anders gaan dan anderen enzo. Dan kan ik wel eens denken van pff zou ik wel zwanger kunnen worden dan? Of laat mijn rot lichaam dat ook niet toe. Maar dan denk ik weer niet zo negatief Nathalie, gewoon genieten van de dingen om je heen en van het leventje en dan word je vast wel eens zwanger.

Het weekend gaan we waarschijnlijk naar mijn schoonouders in Luxemburg. Ik sprak mijn schoonmoeder gisteravond op msn en die vroeg heel lief of wij ook kwamen. Ze hebben daar een seizoensplaats. En ik vind het daar echt heerlijk. Mijn vriend trouwens ook hoor. Echt ff lekker er tussenuit, genieten, niet hoeven koken, ontbijtje die elke ochtend gemaakt word door mijn schoonvader. Lekker weertje erbij, mmm kijk er nu al naar uit!

Ohh ik mag wel opschieten zie ik ineens ik heb namelijk therapie zwemmen en zit hier nog gezellig te kletsen met jullie, hihih

Liefs Nathalie

Vergeet ik helemaal te zeggen: hier nog geen rd-tjes!
Temperatuur vanmorgen 36,51 dus niet echt hoog hè, gisteren 36,77
Ik denk dan ohh dan  heb ik vast een hoge basistemperatuur.
Als de rd-tjes zijn ga ik vanaf dag  1 elke ochtend temperaturen.

En trouwens 1e en 2e kindje zou ook wel wat zijn hè Maike Sanne.
Hoeveel kids zouden jullie graag willen meiden?

Liefs Nathalie

Goedemorgen dames,

Lekker geslapen?? Ik als een blok tot ik gewekt werd door mijn wekker die begon te huilen. Spenen doen dan wonderen, nog een uurtje er bij gepakt, heerlijk!!

Normaal gesproken dan zit ik nu nog in mijn pyjama en doe ik lekker rustig aan... vanmorgen heb ik al samen met Kyra gedoucht en gelijk maar aangekleed enzo enheb al een wat aangerommeld hier. lekker actief voor mijn vrije donderdag :)

Net belde de oppas (oma voor Kyra) en vroeg of ik vanavond ook bleef eten, lief eet daar ook dus das wel zo gezellig. Lief is daar de tuin aan het doen dus gaat daar gelijk na het werk heen. Hij zou eerst zaterdag gaan maar dan moet hij werken dus dat gaan niet.
Wel makkelijk.. hoef ik weer niet te koken en ik kan dan nog ff boodschappen doen want dan laat ik Kyra even bij oma :)
De oppas is wel familie van lief maar dan ver weg. man van oppas is achterneef van lief... snappen jullie?? aangezien  Kyra meer met hun heeft als bv. mijn eigen ouders vind ik het fijn dat ze hun Opa en Oma noemt... zo zie ik ze ook een beetje... ze zijn er altijd voor ons. En als je ziet hoe ze met Kyra om gaan en Kyra met hun krijg ik traantjes in mijn ogen zo gelukkig wordt ik daarvan.....

Nu ga ik ff de gyn. bellen....
Ben benieuwd.

Liefs,

Frieda

De gyn is gebeld. Maandag gaat hij er uit. Heb het verhaal uitgelegd en ze hebben me er tussen moeten proppen maar maandag is ie weg....En dan nog maar hopen dat de  pijn dan ook daadwerkelijk weg gaat! Het kon niet eerder want de gyn is er vandaag en morgen niet. Dus dan nog maar ff doorbijten. Ben wel blij dat hij der uit gaat maar ook als de dood dat lief te beroerd is om een condoom om te doen en dan zwanger raak.
En ja ik wil graag een tweede maar wel als we er allebei klaar voor zijn...
Aan mij zal het niet liggen, de tweede is bij mij heeeeeel erg welkom. alleen voor lief is het nog te vroeg.... Maar ja... ik weet ook hoe hij is... Voor de zekerheid alvast foliumzuur gaan slikken??? je weet maar nooit...

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan