Hoi hoiii
Hier weer even een update vanaf deze kant..
Rd'tjes zijn giga aanwezig ! Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel meer bloedverlies! Maar.. het is ook sneller over vaak 4 dagen dan is alles wel weg..
Denk dat we het deze maand maar op zn beloop laten,
We zien wel hoe het komt. Ik wou ovutesten gebruiken maar heb nu zoiets van maar ff rustig aan. Heb het de komende tijd erg druk met werken
(sta erg veel ingepland, behalve mn 2,5 week vakantie) dus we doen rustig aan we zien wel hoe t komt hihi..
OOk wij gaan niet op vakantie. Wij moeten idd ook nog buitenom verven en nog wat andere dingen in en rondom huis doen. Vrienden van ons gaan weg en als t mooi weer is gaan we daar 1 a 2 nachtjes naar toe en maybe een nachtje naar schoonouders die in Limburg zitten.. We zien wel ff ...
Nathalie.. BALEN !!Ohh meid vind het zo k*t voor je !!! Echt meid, ik dacht echt dat het raak was !! Wat rot he dat je lichaam je zo voor de gek houd ! Was hier ook zo.. Echt balen !
Maar..je hebt nu wel een mooie regelmatige cylcus dat is wel ideaal ! Hier helaas niet.. ga maandag of dinsdagochtend ff naar HA.. ff horen wat ie zegt etc
Bloemetje.. bbq heerlijk !! Is hier mooi weer.. alleen harde wind en af en toe bewolkt, maar verder lekker en droog .. Ideaal !
Hoop zo dat je ei bevrucht is meid !! Ik duim voor je !
Frieda.. Hoop dat wanneer je spiraal er uit gaat maandag, dat je pijn ook verdwijnt!
Dit is zo ook niks !!
Is je vriendin nog wezen eten??? Niks aan alleen eten he?
Ik doe t regelmatig omdat ik ook savonds werk, maar vind er niks aan...
Nou meiden.. dit was ff een snelle update.. We gaan nog ff boodschappen doen voor t weekend.. Moest morgen officieel werken, maar heb maar een vrije dag genomen,
Moet mn vakantieuren ff opnemen en kon nu vervanging vinden dus ideaal.
Nu dan ff twee dage vrij (heb net gewerkt) en dan rest vd komende weken druk !
Begin nu officieel met mn nieuwe baan ! Draaien diensten van 10 uren op een dag dus druk , maar ja.. je merkt t wel op de bankrekening hahaha...
Kunnen we mooi sparen
Ben er morgen wel weer om verder te kletsen ! Dikke kusss Maike