Zwanger worden of niet?

hoi,

frieda,
ja, langs 1 kant kiest hij er wel beetje voor. maar ja, volgende week beter.
maar wel gezellig lekker uiteten, geniet ervan hoor. heerlijk.

nathalie, we blijven voor je duimen, en inderdaad, het gaat hier rustig worden zonder jou:(
hihi, maar het is je van harte gegunt, geniet er lekker van.

maaike sanne, hoe gaat het met je?

liefs

Gewoon lekker door kletsen meiden, dat kunnen jullie ook wel zonder mij hoor, hihih. Frieda hoe is dat eigelijk afgelopen met de vrachtwagen van je mannetje (nou ja van zijn baas dan) lagen er nog spullen in?

Bloemetje lekker aan de klus. En Maike Sanne hoe is ie daar?

Ohh tis al 13.30 uur, jeetje wat gaat de tijd snel. Maar meiden ik denk dat de rd-tjes vandaag wel komen hoor. Heb rare buikpijn en rare hoofdpijn, dus denk dat ze onderweg zijn. Ben nog niet naar de wc geweest, durf niet goed, hihih.

Voordat ik vanavond weg ga meld ik me nog wel ffies! Liefs Nathalie

hoi,
nathalie,
jammer dat je waarschijnlijk ongesteld word, maar anders weer op naar de volgende ronde.
wij zijn uit de klusweek uit. maar gaan wel gewoon door hoor, haha.
heb nog steeds beetje van dat slijm, maar de buikpijn is weg, dus ik ben er vrij zeker van dat ik woensdag mijn eisprong heb gehad.
dinsdag,woensdag ook geklust, dus hoop dat het goed moet zitten.
maar dat zien we wel, nog tot 9 juli wachten, en dat is er weer voordat ik het weet.

nou, fijn weekend dames, ik kom vanmiddag nog wel hoor.

liefs

Ik ga op reis en neem mee RD-TJES
Maar ik wist het al meiden. Ging net naar de wc en had voor zekerheid al voorzorg maatregelen getroffen, want ik kreeg buikpijn en rare hoofdpijn. Dus ik wist dat ze vandaag zouden komen. Vannacht had ik het idee dat ik af en toe iets voelde lopen, maar dat was verbeelding. Vanmiddag lekker geklust met mijn mannetje en nu zijn ze er. MAAR meiden niet getreurd ik heb hele mooie cyclus van 29   dagen nu. Dus bied hoop voor ronde 5!

Alles is ingepakt inmiddels, heb al eten gekookt voor vanavond. Dat ligt al op borden en kan zo in de magnetron. Dan kan mijn mannetje als hij om 17.00 uur klaar is met werken eten en zich klaar gaan maken. Ik weet niet precies hoelaat ik thuis ben. Kan 18.00 of 18.30 uur zijn. Daarna zelf ff eten, al moet ik daar nu absoluut niet aan denken. En dan gaan we lekker voor een weekendje naar Luxemburg  Hoef heerlijk niet te koken, schoonvader die morgen vroeg lekker ontbijtje klaar heeft en genieten van het mooie weer. Inmiddels schijnt hier in Drenthe gelukkig ook weer de zon. Al leek het vanmorgen wat triest met regen e.d. Maar meiden ik ga lekker genieten. Bedankt voor jullie steun deze ronde. Jullie zijn schatten!

Liefs Nathalie

Ooooh lieve Nathalie, Ik had het zo graag anders gezien. Jammer dat je de rd'tjes mee moet nemen naar je lekkere verdiende weekendje weg.
Wel weer prettig dat je cyclus nu aardig constant is! Hoop echt dat je snel een positieve test in handen mag hebben!! Ik gun het je zo!!
En Bloemetje en Maike Sanne natuurlijk niet te vergeten.. Ook duim ik voor jullie!!
Dat jullie maar lekker lekker snel zwanger mogen zijn :)

Bloemetje, Hoe was de bbq??? Hoop dat het nog wel lekker weer was enzo??

Maike Sanne!!!!!!!!!!!!!! Hoe gaat het met jou???

Hebben jullie nog leuke plannen het weekend???

Van mij mag het nu maandag zijn, GRRRRRRRRRRRRR

Liefs,

Frieda

Hoi hoiii

Hier weer even een update vanaf deze kant..
Rd'tjes zijn giga aanwezig !   Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel meer bloedverlies! Maar.. het is ook sneller over vaak 4 dagen dan is alles wel weg..
Denk dat we het deze maand maar op zn beloop laten,
We zien wel hoe het komt. Ik wou ovutesten gebruiken maar heb nu zoiets van maar ff rustig aan.   Heb het de komende tijd erg druk met werken
(sta erg veel ingepland, behalve mn 2,5 week vakantie)   dus we doen rustig aan we zien wel hoe t komt hihi..

OOk wij gaan niet op vakantie. Wij moeten idd ook nog buitenom verven en nog wat andere dingen in en rondom huis doen. Vrienden van ons gaan weg en als t mooi weer is gaan we daar 1 a 2 nachtjes naar toe en maybe een nachtje naar schoonouders die in Limburg zitten.. We zien wel ff ...

Nathalie.. BALEN !!Ohh meid vind het zo k*t voor je !!!   Echt meid, ik dacht echt dat het raak was !!         Wat rot he dat je lichaam je zo voor de gek houd ! Was hier ook zo.. Echt balen !
Maar..je hebt nu wel een mooie regelmatige cylcus dat is wel ideaal ! Hier helaas niet.. ga maandag of dinsdagochtend ff naar HA.. ff horen wat ie zegt etc

Bloemetje.. bbq heerlijk !! Is hier mooi weer.. alleen harde wind en af en toe bewolkt, maar verder lekker en droog .. Ideaal !
Hoop zo dat je ei bevrucht is meid !!   Ik duim voor je !

Frieda.. Hoop dat wanneer je spiraal er uit gaat maandag, dat je pijn ook verdwijnt!
Dit is zo ook niks !!    
Is je vriendin nog wezen eten???     Niks aan alleen eten he?
Ik doe t regelmatig omdat ik ook savonds werk, maar vind er niks aan...

Nou meiden.. dit was ff een snelle update.. We gaan nog ff boodschappen doen voor t weekend.. Moest morgen officieel werken, maar heb maar een vrije dag genomen,
Moet mn vakantieuren ff opnemen en kon nu vervanging vinden dus ideaal.
Nu dan ff twee dage vrij (heb net gewerkt) en dan rest vd komende weken druk !
Begin nu officieel met mn nieuwe baan !   Draaien diensten van 10 uren op een dag dus druk   , maar ja.. je merkt t wel op de bankrekening hahaha...
Kunnen we mooi sparen ;)

Ben er morgen wel weer om verder te kletsen !   Dikke kusss   Maike

hoi,

frieda, bbq was gezellig hoor, en ook nog best mooi weer. toen we naar huis reden rond half elf toen ging het opeens hard regenen.

maaike sanne, heerlijk vandaag dagje extra vrij.
ja, als je vakantiedage op moeten, hihi, lekker doen hoor.
dagen van 10 uur, pff, dat zou ik niet redden hoor.
maar als je het op de bankrekening ziet, is het wel fijn hoor. hihi.

nathalie, ik hoop dat je een heel fijn weekend hebt gehad.

liefs

Goedemorgen!!!!

Hoe was jullie weekend tot nu toe???
Hier was ie onwijs, wel druk maar zo gezellig!!
Vrijdagavond heb ik uiteindelijk in mijn 1tje gegeten want andere vriendinnetje was vergeten dat haar mama jarig was. Dat gaat natuurlijk voor dus heb wat ik over had maar aan mijn lieve buuf gegeven. Die heeft de rest gister op gegeten. Heb ik liever dan dat ik de rest weg moet flikkeren!
Gistermiddag had ik eerst een verjaardag en daarna heb ik Kyra naar de oppas gebracht.
Daarna nog een paar boodschappen gedaan en toen naar huis om lief op te halen.
Toen naar egmond gereden en ons bijgevoegd bij de rest op het terras. Die zaten daar al een tijdje onder andere op ons te wachten.
Na een uurtje zijn we naar het restaurant gegaan en daar hebben we heeeerlijk gegeten, gelachen en gedronken. We zijn met wat mensen van mijn werk uit eten geweest. Dat doen we zo een 3 x per jaar. Maar dan echt maar een paar mensen.. we waren nu met 5 van het werk en dan de andere 5 was de aanhang. Dus met zijn 10en. Was net mooi.
Vanmorgen heb ik heerlijk uitgeslapen tot half 10, echt geen straf!!

Ik ben er trouwens achter dat de pijn echt van mijn spiraal komt. Ik zal niet in details treden maar ik ben er nu 100% zeker van. Ben erg blij dat ie er morgen uit gaat want de laatste dagen leef ik op asprines dat kan niet goed zijn natuurlijk!

Bloemetje, fijn dat de bbq niet in het water is gevallen en dat het nog best lekker weer was!!

Maike Sanne, Zijn je rd'tjes nu al over dan?? En het is wel normaal dat je erger ongesteld word als je met de pil bent gestopt. Ook de klachtenn zoals buikpijn enzovoort komen vaak weer terug! Hoop dat dat bij jou mee valt!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan