Zwanger worden of niet?

frieda.

wat goed dat hij er maandag uitgaat. heerlijk, want deze pijn is ook niet leuk.
hopelijk ligt het daaraan en is het snel over de pijn.
ik hoop het zo voor je.

nathalie, hoe gaat het bij jou?

en maaike sanne, hoe gaat het met jou?

liefs

Ooow ik ben moe... waar komt dat toch vandaan?? Je kan me de laatste paar weken smiddags om 1 uur al opvegen... Nog twee weken werken en dan lekker vakantie. Die twee weken worden wel pittig want mijn collega gaat nu op vakantie en dan moet ik de afdeling praktisch alleen draaien! Ik zie wel hoe het gaat!

Ben blij dat ik de gyn heb gebeld.. zo kan het ook niet langer. Gelukkig heb ik jullie want jullie hebben me toch over de streep getrokken om weer te bellen. Anders had ik het nog even laten varen... en het nog langer aangekeken.

Hoe gaat het met jullie? allemaal een leuke dag gehad??

Liefs,

Frieda

hoi,

haha, wat leuk te lezen dat we goede invloed hebben, hihi. gelukkig maar. anders had je het nog langer laten aanslepen.
pff, word wel heftig dan. alleen afdeling runnen, wat voor werk doe je?

hier gaat het goed, fijne werkdag gehad, vanmiddag ook lekker rustig mn klusjes die ik nog moest doen gedaan.
morgen heb ik bbq. dus ook gezellig.

liefs

Hoi Bloemetje,

Lekker hoor morgen een bbq. Ik zit morgen waarschijnlijk in mijn 1tje te eten want er zou een vriendin komen eten en die belde net af. En ik had net vanavond boodschappen daarvoor gedaan. Nou heb ik wel een ander vriendinnetje gebeld.. maar die weet nog niet of ze komt omdat ze wat last heeft van buikgriep en laat ik nou surinaamse wokschotel eten wat niet echt bevordelijk is voor de darmen.
Lief eet weer bij de oppas omdat hij nog met de tuin bezig is. Lief is de laatste dagen erg druk en de komende dagen wordt dat niet beter... het is zelfs zo erg dat hij Kyra zondag pas weer ziet.... Zaterdag moet hij namelijk ook werken en tegen de tijd dat hij terug is heb ik Kyra naar de oppas gebracht want we gaan uiteten. Kyra blijft daar dan lekker slapen dus we hebben dan ff lekker met zijn 2tjes.

Ik werk trouwens bij een verwarmingsbedrijf. Daar neem ik storingen aan, stuur de monteurs op weg en doe een deel van de administratie.
Nu mijn collega weg gaat komt er nog wat extra werk op mijn schouders maar ik hoop dat het meevalt omdat de vakantie vanaf maandag hier begint. En anders, het wordt vanzelf half 5. Kan niet meer als mijn best doen.
Toen ik daar twee jaar geleden net begonnen was met werken kwamen ook al vrij snel de vakanties. Omdat ik toen nog niet veel wist kon ik ook niet veel doen.
Het scheelt nu wel dat ik het meeste wel weet maar dat maakt het ook een stuk drukker.... Ben blij dat het maar voor twee weken is en dat ik dan zelf ook vakantie heb!

Gaan jullie trouwens nog op vakantie?? Wij blijven lekker thuis... Lief gaat het huis aan de buitenkant schilderen. de achterkant dan. Die is ooit door de oud bewoners rood geschilderd wat ondertussen roze is geworden. Nou ben ik niet vies van roze maar dit ziet er niet uit. Het gaat dus mooi wit worden. Hoop ik.
We willen waarschijnlijk einde van het jaar nog wel een weekje naar mijn ouders. Nu vinden we het daar te warm voor Kyra dus we blijven lekker thuis en gaan gewoon lekker dagjes weg.

Liefs,

Frieda

hoi,

frieda, hier ook een thuisblijver hoor, verhuizen is duur geweest, dus we gaan niet op vakantie, ik heb in augustus twee en halve week vrij.

wat jammer dat jullie meid dr papa zondag pas weer ziet. zal je vriend ook niet echt leuk vinden?

en de bbq, word vast lekker.

liefs

Nog steeds geen rd-tjes hier meiden, hihih
En ook nog niet het gevoel dat ze in aantocht zijn.

Wat hebben jullie gezellig zitten kletsen zeg vanavond.
Mijn mams belde of ik ff met haar naar de stad wou rijden
Want mijn paps had een aantal dagen geleden de huistel. meegenomen naar buiten omdat hij daar ff bezig was. Maar toen kwam er een stort-regenbui dus hele telefoon nat geworden, lekker slim hè. Dus nu nieuwe gekocht.

Daarna mijn mams nog ff naar huis brengen en kletsen, wij gaan morgen namelijk lekker voor een weekendje naar Luxemburg. Mijn schoonouders hebben daar seizoensplaats en zijn gisteravond door mijn schoonmams uitgenodigd omdat we nog geen moederdag en vaderdag hebben gevierd en elkaar al weer ff niet hebben gezien. Mijn schoonouders wonen namelijk in de Zaanstad en wij in Drenthe.

Dus vandaag druk geweest met de was en wat dingetjes in huis. Net ff geinternetbankierd. Dus die stomme rekeningen ook weer betaald.

Frieda wat ontzettend fijn dat je spiraaltje maandag verwijderd word. Ik hoop echt voor je dat je dan minder pijn hebt en je ook minder moe voeld. Fijn dat je zo'n goede leuke oppas hebt voor Kyra. Fijn weekend saampjes met je man en klein meid natuurlijk.

Maike Sanne hoe is ie met? En Bloemetje fijne bbq morgen meis.

Liefs Nathalie

Goedemorgen,

Nathalie, Het wordt dan nog rustig hier, en dan bedoel ik het forum in het algemeen want jij bent toch wel iemand hier aardig wat reageerd.
Maar je hebt het verdient hoor.. een lekker weekendje weg. Geniet er van!!
Grappig dat je schoonouders in Zaanstad wonen.... Ik ook :)
Ook fijn dat je rdtjs er nog niet zijn, ik duim nog steeds dat dat zo blijft!!
En dat je natuurlijk snel een positieve test hebt!!!

Lief vind het inderdaad niet leuk dat hij Kyra zondag pas weer ziet maar het is niet anders....Hij kiest er ook zelf een beetje voor. Volgende week zal hij wel meer thuis zijn want dan is hij te moe om wat te doen.

Bloemetje, heel veel plezier met de bbq vanavond, Hoop dat het weer goed is want het ziet er hier niet echt veel belovend uit vandaag.

Liefs,

Frieda

Ff kleine update:
Er zijn nog geen RD-tjes, hihih

Als ik net als in ronde 2 cyclus van 36 dagen heb is mijn nod 4 juli
Maar vorige ronde had ik 28 dagen dus ben nu 1 dagje overtijd!
Eerst maar het weekend eens zonder rd-tjes doorkomen.
Ik zit er over te denken om 5 juli te gaan testen als het nog nodig is.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan